Riittääköhän tämä kuntoiluna? ei ole aikaa enempään
eilen oli kuntosali.
Tänään väsy joten pidän paussia.
huomenna jumppaa 2,15tuntia
keskiviikkona kuntosali.
torstaina työasioissa menee koko päivä-
perjantaina aamulla lihakuntojumppa.
lauantaina zumba + puolituntia rvp:tä.
Kommentit (7)
kiitos.. yksi kaveri vaan FB:ssä kehuu aina kuinka paljon enemmän hän liikkuu, tuntuu että aina on jossain lenkillä ja punttiksella. Tuli tunne että treenaanko liian vähän..
ap
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 15:01"]kiitos.. yksi kaveri vaan FB:ssä kehuu aina kuinka paljon enemmän hän liikkuu, tuntuu että aina on jossain lenkillä ja punttiksella. Tuli tunne että treenaanko liian vähän.. ap[/quote]
No facessa nyt voi puhua mitä vaan. Ihan riittävää on kuntoilusi.
[quote author="Vierailija" time="18.11.2013 klo 15:01"]kiitos.. yksi kaveri vaan FB:ssä kehuu aina kuinka paljon enemmän hän liikkuu, tuntuu että aina on jossain lenkillä ja punttiksella. Tuli tunne että treenaanko liian vähän.. ap[/quote]
Ap et ole koskaan kuullut sairaudesta nimeltä liikunta-addiktio? mEI kannata kadehtia heidän valtavia liikuntamääriä, sillä usein ovat hyvin neuroottisia ja jos eivät pääse suorittamaan on piru irti....
ei sitä fb:tä varten liikuta, vaan omaa itseään. minä ainakin. toiset nyt laittaa kaikki suorituksensa seinälleen.
mä pelaan 3x2 h viikossa sulkista, juoksen 2x10 km lenkin. tää riittää mulle, aivan sama, jos joku liikkuu enemmän.
miksi ihmeessä ei riittäisi, et taida ihan tosissasi edes kysyä? Pari lepopäivää viikossa (raskaasta liikunnasta) kannattaakin pitää.