Mitä mieltä olette siitä, että ihmiset tapaavat toisiaan, vaikka korona ei ole ohi?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole kuullut virologien mietteitä siitä että korona on tullut jäädäkseen, samoin kuin flunssat ja influenssat? Mitä tässä siis pitäisi odotella?
Voi luoja🙄 Kahdella rokotteella saamme sellaisen suojan, että virus ei vie sairaalaan tai hautaan. Vielä emme ole siinä tilanteessa. On täyttä typeryyttä lopettaa suojaus nyt, kun muutaman kuukauden päästä oltaisiin jo laumasuojassa. Pitkin maailmaa on esimerkkejä miten on käynyt, kun tässä vaiheessa on alettu elää varomattomasti.
Kantapään kautta pitää ilmeisesti oppi hakea.
En ole tavannut ketään ja olen muutenkin eristäytynyt sosiaalisesti kuten käskettiin.
Vastaukseni: ffp2- ja ffp3- maski. Tehköönsä jokainen niin kuin lystää. Itse suojaan itseni niin kauan, kunnes saan kakkosrokotteen suojan.
Vierailija kirjoitti:
Pelottaa tää korona niin paljon, vaikka siitä selviää 99% todennäköisyydellä. Että sellaista lammastelua. Miltäköhän tuntuu olla median orja? Koskaan ei ole sanottu että korona olisi tappava tauti, mutta suuret mediat ovat antaneet ymmärtää että näin olisi. Kovin ovat ihmiset alttiina aivopesulle sitä itse käsittämättä.
Itse olen elänyt ihan normaalisti koko "pandemian" ajan. En käytä maskia, en pidä etäisyyttä. Minulle on aivan sama saanko jonkun mikki hiiri flunssan, enkä välitä muidenkaan "turvallisuudesta". Onneksi olen töissä järkevällä työnantajalla duunarihommissa, missä ei vaadita maskeja tai muuta hömppää. On ollut mielenkiintoista seurata tätä massahysteriaa sivusta.
Sama. Järkyttävän huvittavaa kuinka lammasmaisia ihmiset ovat.
Eihän se maski edes suojaa viruksilta!
Viruksia on aina ollut ja tulee olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa on tavannut toisiaan koko ajan. Ihan ok. Etenkin yksin asuville voi olla jopa elintärkeää.
Ei pidä paikkaansa. Resilienssi puuttuu, jos ei itsekseen kykene olemaan.
T: yksin elävä sinkku
Vierailija kirjoitti:
Vastaukseni: ffp2- ja ffp3- maski. Tehköönsä jokainen niin kuin lystää. Itse suojaan itseni niin kauan, kunnes saan kakkosrokotteen suojan.
Hah ha. Olet aivopesty median toimesta.
Vammoja tulee paljon piikistä!
Otat injektion olemattomaan flunssaan!
Se on kokeellinen eli olet koekaniini.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa on tavannut toisiaan koko ajan. Ihan ok. Etenkin yksin asuville voi olla jopa elintärkeää.
Ei pidä paikkaansa. Resilienssi puuttuu, jos ei itsekseen kykene olemaan.
T: yksin elävä sinkku
Erakoitumisella ei ole mitään tekemistä resilienssin kanssa. Kyllä yksin eläväkin välillä seuraa kaipaa, jos on normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole kuullut virologien mietteitä siitä että korona on tullut jäädäkseen, samoin kuin flunssat ja influenssat? Mitä tässä siis pitäisi odotella?
Voi luoja🙄 Kahdella rokotteella saamme sellaisen suojan, että virus ei vie sairaalaan tai hautaan. Vielä emme ole siinä tilanteessa. On täyttä typeryyttä lopettaa suojaus nyt, kun muutaman kuukauden päästä oltaisiin jo laumasuojassa. Pitkin maailmaa on esimerkkejä miten on käynyt, kun tässä vaiheessa on alettu elää varomattomasti.
Kantapään kautta pitää ilmeisesti oppi hakea.
Eihän kaikki edes ota rokotetta, en minäkään ota. Ihmisiä on joutunut tehohoitoonkin vaikka on ollut 2 rokotetta. Virus muuntuu koko ajan. Minä ainakin aion elää tässä hetkessä. Koskaan ei voi tietää koska on viimeinen päivä. Sinät voit ihan rauhassa olla kotonasi 24/7 jos siltä tuntuu.
Olisi ainakin kiva jos eivät tulisi kotiini yllätysvierailuille vaikka heillä onkin jo yksi rokote. Itse toivon edelleen perheeni välttyvän taudilta.
-9999999999999999999999999999999999999999999/5
Olen sitä mieltä että se ei kuulu sinulle millään tavalla, eikä minua kiinnosta tapaatko ketään vai et. Oma valinta.
Miten korona tähän liittyy? Ainahan ihmiset ovat tappaneet toisiaan.