Mitä mieltä olette siitä, että ihmiset tapaavat toisiaan, vaikka korona ei ole ohi?
Kommentit (32)
Näin kahden rokotteen jälkeen (minä ja tapaamani ihmiset) en koe huonoa omaatuntoa että tapaan ihmisiä oltuani lähes tämän koko ajan eristyksissä.
Olen tavannut muutamaa kaveria koko pandemian ajan.
Typerää nähdä ihmisiä sisätiloissa, etenkin baareissa. Eivätkö he välitä omasta tai muiden terveydestä ja työkyvystä lainkaan..?
Itse olen nähnyt vain yhtä ihmistä sisätiloissa. Yhden rokotteen ja 4 viikon jälkeen uskallan ehkä nähdä jotain toistakin kaveria kotona.
Suurin osa on tavannut toisiaan koko ajan. Ihan ok. Etenkin yksin asuville voi olla jopa elintärkeää.
Eipä sitä ole missään vaiheessa kyllä täysin kiellettykään, eikä ole voitukaan. Hyvä että tapaavat, ei ole mukavaa olla erityksissä yksinään puoltatoista vuotta.
Kyllä mä olen tavannut ihan normaalisti ihmisiä jo vuoden ajan. Keväällä 2020 en tavannut.
Joku oikeasti panikoi tällaisesta. Olen koko ajan nähnyt ihmisiä enkä tunne yhtäkään koronaan sairastunutta. Rokotetta en ota myöskään.
Vierailija kirjoitti:
Typerää nähdä ihmisiä sisätiloissa, etenkin baareissa. Eivätkö he välitä omasta tai muiden terveydestä ja työkyvystä lainkaan..?
Itse olen nähnyt vain yhtä ihmistä sisätiloissa. Yhden rokotteen ja 4 viikon jälkeen uskallan ehkä nähdä jotain toistakin kaveria kotona.
Omg 😂
Minä olen osin luopunut jo maksinkin käytöstä. Joskus kyllä laitan ruokakaupassa ihan muiden ihmisten vuoksi, kun joitain maskittomuus vaivaa. Pikku hiljaa kohti normaalia.
Pelottaa tää korona niin paljon, vaikka siitä selviää 99% todennäköisyydellä. Että sellaista lammastelua. Miltäköhän tuntuu olla median orja? Koskaan ei ole sanottu että korona olisi tappava tauti, mutta suuret mediat ovat antaneet ymmärtää että näin olisi. Kovin ovat ihmiset alttiina aivopesulle sitä itse käsittämättä.
Itse olen elänyt ihan normaalisti koko "pandemian" ajan. En käytä maskia, en pidä etäisyyttä. Minulle on aivan sama saanko jonkun mikki hiiri flunssan, enkä välitä muidenkaan "turvallisuudesta". Onneksi olen töissä järkevällä työnantajalla duunarihommissa, missä ei vaadita maskeja tai muuta hömppää. On ollut mielenkiintoista seurata tätä massahysteriaa sivusta.
Tapasin muutamia kavereita myös keväällä 2020. Normaalisti ihmisiä (myös isovanhemmat) olen tavannut jo vuoden.
PITÄKÄÄ ne kopat päässä. Me jotka emme halua rokotetta ansaisemme myös turvallisen Suomen. Mekin pidimme maskeja teidän vuoksi ennen rokotuksia.
Ollaanpa reiluja.
Etkö ole kuullut virologien mietteitä siitä että korona on tullut jäädäkseen, samoin kuin flunssat ja influenssat? Mitä tässä siis pitäisi odotella?
Minäkäpä minä sille voin. Olen huolissani miten syksyllä käy, kun ei edes laumasuojaa olla vielä saatu siihen mennessä. Mennääkö etäkouluun taas jne. Itse palaan lähityöhön lomalta heinäkuun puolessa välissä jatkuvaan tartuntariskiin. Ei naurata.
Vierailija kirjoitti:
PITÄKÄÄ ne kopat päässä. Me jotka emme halua rokotetta ansaisemme myös turvallisen Suomen. Mekin pidimme maskeja teidän vuoksi ennen rokotuksia.
Ollaanpa reiluja.
Minun vuokseni ei olisi tarvinnut pitää maskia. Tiedän että ne eivät suojaa virustartunnoilta.
up