Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dpo 9 ja negatiivinen raskaustesti

Vierailija
16.06.2014 |

Voinko silti olla raskaana?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Aika aikaisin olet testannut.

Kokeile viikon päästä uudestaan, jos kuukautiset eivät ole alkaneet.

Vierailija
2/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 07:13"]Voit. Aika aikaisin olet testannut.

Kokeile viikon päästä uudestaan, jos kuukautiset eivät ole alkaneet.

[/quote]

Kiitos vastauksesta!

Ei mulla riitä maltti odottaa viikkoa, yritetään kovasti lasta. Mutta toivoa on siis vielä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun testasin dpo 6-8 ja nega tuli se myös nh

Vierailija
4/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset testit on kovin herkkiä eli jos hedelmöitymispäivä on tarkalleen tiedossa niin kyllä tuolloin jo haaleaa plussaa tulisi. Tosin voisi olla tosi haalea.

Itse olen kunnolla plussannut jo p10 ja haamun sain aikaisemmin.

5 lasta

Vierailija
5/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 08:27"]Nykyiset testit on kovin herkkiä eli jos hedelmöitymispäivä on tarkalleen tiedossa niin kyllä tuolloin jo haaleaa plussaa tulisi. Tosin voisi olla tosi haalea.

5 lasta

[/quote]

Voi :/ Mulla siis 10miU testi (david). Eli ei ehkä sittenkään.. Olin niin varma, että tärppäsi. Mikä testi olisi herkin?

Ap

Vierailija
6/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy välttämättä, ei mulla ainakaan näkynyt. Tein myös noita herkkiä testejä ja tosi haalean haamun sain vasta dpo 10-11. Selvä plussa apteekin testiin tuli sitten kp 27/28, eli toivoa on vielä :)

T. Rv 4+5

Vierailija
7/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rfsu:n testi on herkkä, mutta antaa sellaisia harmaita testiviivoja helpolla ja ne on sitten vaan viivanpaikkoja,mutta jos yhtään punertaa niin on plussa.

CB:n digitaalisen koin herkäksi, mutta en ole voinut sillä montaa kertaa testata sillä lapseni ovat sen verran isoja ettei tuota testiä ollut monenkaan kohdalla, mutta antoi tosi varhain tuloksen raskaana 1-2 viikkoa.

Vierailija
8/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 08:27"]

Nykyiset testit on kovin herkkiä eli jos hedelmöitymispäivä on tarkalleen tiedossa niin kyllä tuolloin jo haaleaa plussaa tulisi. Tosin voisi olla tosi haalea.

5 lasta

[/quote] Paitsi että voi mennä jopa 10 päivää ennen kuin kiinnttyminen tapahtuu, ja senkin jälkeen voi hcg nousta hitaasti. Vaikka sinulla onkin 5  muksua niin oma kokemuksesi ei ole universaali totuus.

Vierailija
9/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pahottaa mieltä, mutta oma raskautumiseni kesti 1,5 vuotta. Varaudu.

Vierailija
10/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla. Itse testasin dpo 11 herkällä testillä haamun, sitä ennen ei näkynyt mitään.(dpo8 ja 9) Tätä tokaa yritettiin noin 1,5 vuotta, ja hätähousuna testailin monessa kierrossa jo aikaisin (ei järkeä, tiedän). Jos kolmatta lähdetään yrittämään, niin koitan pitää järjen päässä testilujen kanssa, turhaa stressiä vaan.

Vierailija
11/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 08:27"]Nykyiset testit on kovin herkkiä eli jos hedelmöitymispäivä on tarkalleen tiedossa niin kyllä tuolloin jo haaleaa plussaa tulisi. Tosin voisi olla tosi haalea.

5 lasta

[/quote]

Voi :/ Mulla siis 10miU testi (david). Eli ei ehkä sittenkään.. Olin niin varma, että tärppäsi. Mikä testi olisi herkin?

Ap

[/quote]

Hei ne davidin testit ei oo niin herkkiä mitä väittävät! :) mä tein puhdasta negaa noilla päivillä davidilla ja jälkeenkin..niin että dpo 13 näkyi davidissa ihan äärettömän haalea viiva. Jos en kyttäis testejä tyyliin neonvalossa niin olisin todellakin heittäny sen negana roskiin :D hain sitten apteekista niitä 25 vahvuisia clearblue-testejä. Clearblue näytti ihan selkeän vahvan viivan eikä ollu edes aamupissa enää :)

Noi davidin ei oo niin herkkiä mitä lupaavat, todellakaan. En suosittele aikaiseen testaukseen.

Olen nyt rv 9 joten raskaana olen :) kannattaa vaihtaa testiä!

Vierailija
12/12 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:18"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 08:54"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 08:27"]Nykyiset testit on kovin herkkiä eli jos hedelmöitymispäivä on tarkalleen tiedossa niin kyllä tuolloin jo haaleaa plussaa tulisi. Tosin voisi olla tosi haalea.

5 lasta

[/quote]

Ap

[/quote]

Hei ne davidin testit ei oo niin herkkiä mitä väittävät! :) mä tein puhdasta negaa noilla päivillä davidilla ja jälkeenkin..niin että dpo 13 näkyi davidissa ihan äärettömän haalea viiva. Jos en kyttäis testejä tyyliin neonvalossa niin olisin todellakin heittäny sen negana roskiin :D hain sitten apteekista niitä 25 vahvuisia clearblue-testejä. Clearblue näytti ihan selkeän vahvan viivan eikä ollu edes aamupissa enää :)

Noi davidin ei oo niin herkkiä mitä lupaavat, todellakaan. En suosittele aikaiseen testaukseen.

Olen nyt rv 9 joten raskaana olen :) kannattaa vaihtaa testiä!

[/quote]

Lisäys vielä, että omat dpo:t tiedän tarkasti, koska tiedän pregnylin vuoksi ovulaatioajankohdan..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän