n 160cm naiset, paljonko painatte?
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:35"]
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:29"]Miten voitte painaa noin vähän? Itse 162cm, 69kg ja normaalivartaloinen. Liikun paljon, käyn kolmesti viikossa lenkillä ja kahdesti salilla. Vaatekoko S-M ja 38. Raskaudesta reipas vuosi. Ennen raskautta paino 63kg.
[/quote]
Ihmiset on erilaisia. Luusto on erilainen yms. Jos mä painaisin vaikka 57 kg näyttäisin jo lihavalta. Mun koko suku on pienikokoisia ja siroja. Paino lukuna ei oikein kerro mtn kun saman pituisilla saattaa olla kymmenen kiloa eroa eikä kumpikaan ole lihava.
[/quote]
Mulla oli ihan hyvä 52-54kg:n painoisena, kunnes aloin käymään salilla. Nyt jos painaisi tuon verran niin ei takuulla olisi enää nättiä.
Kropat, liikuntamäärät ja lihakset on erilaisia eri ihmisillä. Ja se, mihin läski kertyy. Mä näytän heti lihavammalta kun tulee joku 2kg, toisista sitä ei edes huomaa. Mulla kun kaikki kertyy ekana keskivartaloon.
-51-
158 cm ja 67 kg, ikä 48-v. Tämä paino ei todellakaan sovi minulle. Kaikki kertyy vatsaan ja punkeronaamaani. Paras paino on 52-54 kg, siedettävä 57-59 kg.
162 cm, 47 kg, 37 v. Karppaaja ;)
161cm. Tällä hetkellä 48kg. Raskaana ollessani painoin enimmillään 55kg. 25v, lapset 9v. ja 5kk.
68 jatkaa.
Juu tosiaan se läskin kertyminen vaikuttaa. Jos 10kg levittäytyy tasaisesti niin ei näytä lihavalta. Mulla taas naama paisuu ensimmäisenä ja sitten vatsa joten näyttää hetkessä lihavalta. Menisikin takapuoleen ja tisseihin. Niistä sitten lähtee ensimmäisenä ja vatsasta ja naamasta viimeisenä x[
160 cm ja ennen raskautta 70kg (tällä hetkellä RV 40 ja painoa 95kg). Olen aina ollut tyytyväinen että olen lievästi ylipainoinen, naisella pitää olla jotain mistä ottaa kiinni, kukkakeppiksi en ryhdy.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 12:56"]160 cm ja ennen raskautta 70kg (tällä hetkellä RV 40 ja painoa 95kg). Olen aina ollut tyytyväinen että olen lievästi ylipainoinen, naisella pitää olla jotain mistä ottaa kiinni, kukkakeppiksi en ryhdy.
[/quote]
Niin juu, pikku kakkonen matkalla siis
27v 162 cm 55kg. Takana kaksi raskautta . Ennen lapsia painoin 52kg, mutta nyt paino tuntuu jumittavan sitkeästi tossa 55kg:saa. Haluaisin ton 2-3kg vielä pois, koska mulla kaikki ylimääräinen tulee vatsaan.
Pituus 158,5 cm, paino 46 kg. Ikä 35 v. Painavimmillaan ollut 53 kg.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 10:29"]Miten voitte painaa noin vähän? Itse 162cm, 69kg ja normaalivartaloinen. Liikun paljon, käyn kolmesti viikossa lenkillä ja kahdesti salilla. Vaatekoko S-M ja 38. Raskaudesta reipas vuosi. Ennen raskautta paino 63kg.
[/quote]
Ihmiset on erilaisia. Luusto on erilainen yms. Jos mä painaisin vaikka 57 kg näyttäisin jo lihavalta. Mun koko suku on pienikokoisia ja siroja. Paino lukuna ei oikein kerro mtn kun saman pituisilla saattaa olla kymmenen kiloa eroa eikä kumpikaan ole lihava.