Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman surkein itsetunto/ kysyttävää, sielunsisaria?

Vierailija
16.06.2014 |

Tämä alotusviesti nyt vaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen ylitunnollinen. Mietin miten istun ja kävelen tai jopa hengitän, jotta en ärsyttäisi muita.

Vierailija
2/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:09"]

Minä olen sellainen ylitunnollinen. Mietin miten istun ja kävelen tai jopa hengitän, jotta en ärsyttäisi muita.

[/quote]

Ymmärrän, tämmönen mäkin. Ja häpeen sitäkin kuin rasittava oon kun oon se mikä oon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:13"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:09"]

[/quote]

Ymmärrän, tämmönen mäkin. Ja häpeen sitäkin kuin rasittava oon kun oon se mikä oon.

[/quote]

Kyllä. Mieluiten olen yksin kotona, verhot kiinni.

Vierailija
4/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

englanniksi on sellainen hyva sanonta: it's none of your business what other people think of you! ja tuo on aivan tosi. sina et pida kaikista ihmisista ja ehka ajattelet heista pahasti ja se ei vahaakaan kuulu heille. saat tuntea asioista ja ihmisista juuri niin kuin haluat. toinen hyva sanonta on: be yourself, everyone else is alreday taken. TSEMPPIA!

Vierailija
5/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa surkea itsetunto lapsesta saakka. Mietin myös hengitystäni ja liikkeitäni. Syyllistän itseäni kaikkien keskusteluiden jälkeen, että mitä väärää olen sanonut. Ulospäin yritän näyttää normaalilta, vaikeaa.

Vierailija
6/6 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaikutan ulospäin normaalilta ja rohkealta ja rempseältä. Oikeasti vertailen jatkuvasti ulkonäköäni muihin, pelkään että mieheni löytää kauniimman, syytän itseäni jopa ajatuksistani sekä esim.itsetyydytyksestä. Ikään kuin haukun itseäni itselleni mielessäni. Töissä vaikutan varmalta mutta iltaisin mietin, sanoinko tai teinkö jotakin väärin. Huoh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän