Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuo KIUSAAJAT kyyläävät

Vierailija
15.06.2014 |

Mua edelleen 4v kiusaamisen jälkeen!?

Yhdessä kuvapalvelussa...

Miksi niitä edelleen kiinnostaa mun elämä????

Jopa niin että yksi poistaa tunnuksensa sieltä joka kerta, olen heittänyt monta kertaa estoille, sitten tekee tunnuksen uudestaan, muistaa ilmeisesti taas mun nickin, liekkö kirjottanut sen ylös jonnekin tai jotain ja käy taas kyyläämässä! Ja yksi tehnyt jopa näköjään feikki tunnuksen ja kirjottaa minulle sillä joskus jotain paskaa..,

Yli täysi-ikäisiä ollaan oltu kohta kaikki jo ainakin vuoden verran, ellei ehkä enemmänkin!

Minua alkaa taas pelottamaan että mitä helvettiä olen tehnyt.

Selittäkää minulle tämä asia!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:18"]Sähän teit tästä jo avauksen. Mutta helpoimmalla pääset, kun otat sieltä irc-galleriasta vieraslistan pois käytöstä/poistat nickisi. Sen jälkeen unohdat ne ihmiset.

[/quote]

Eli mä en sais sielläkään pitää kuvia! Kohtahan mun varmaan pitää eristää itteni jo koko maailmasta! Ja ei oo ihan oikein sekään, vai mitä oot itse mieltä...?

Vierailija
22/23 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:18"]Sähän teit tästä jo avauksen. Mutta helpoimmalla pääset, kun otat sieltä irc-galleriasta vieraslistan pois käytöstä/poistat nickisi. Sen jälkeen unohdat ne ihmiset.

[/quote]

Eli mä en sais sielläkään pitää kuvia! Kohtahan mun varmaan pitää eristää itteni jo koko maailmasta! Ja ei oo ihan oikein sekään, vai mitä oot itse mieltä...?

[/quote]

No muakin kiusattiin rajusti kotipaikkakunnalla ja tilanteesi kuulosti vähän samalta kuin omani, minä en tosin tiedä stalkataanko mua, koska ei ole galleriassa vieraslista käytössä ja FB:ssä ei edes näe kuka on sivuilla käynyt. Lisäksi olen rajannut sivuni ja kuvat näkyviin vain kavereille ja kiusaajat ei ole kavereissani (FB:ssä siis). En enää jaksa uhrata ajatuksiani paskoille tyypeille, sen avulla olen pärjännyt hyvin. Toivon sinullekin kaikkea hyvää.

-Sama, jota lainasit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 00:12"]

Kiusaaminen on selvästi jättänyt sinuun vakavat jäljet ja ymmärrän vihasi kiusaajia kohtaan, mutta jos he mitään sanomatta stalkkaavat sinua netissä niin eikö silloin olisi parempi vain ottaa galleriasta vieraslista pois ettet ahdistu liikaa siitä kun näet kiusaajasi ja selvittää tuo fbn asetuksista miten saa piilotettua kokonaan muilta ulkopuolisilta. Auttaisin tässä asetusten muuttamisessa muuten mutta puhelimma hankala katsoa ensin itse ja sitten neuvoa.

Pahalta tuntuu lukea tekstejäsi kun niistä huomaa että kiusaaminen on aiheuttanut pahat traumat. Koita kuitenkin ensin näitä ja jätä nä kiusaajat omaan arvoonsa (eli sinne ja syvälle) ja jatka eteenpäin aloittaen näistä neuvoista mitä täällä olet saanut. Ei kannata liikaa seurailla kuka on millonkin ja miten monta kertaa käynyt profiiliasi kytsimässä, se vain ahdistaa lisää

Tsemppiä sinulle ja varmasti joskus voit jatkaa onnellisena elämää :)

[/quote]

Mä mietin vaan et minkä helvetin takia ne mua kyylää? siis jos inhoo jotain ihmistä tosi paljon... niin miks haluais lähestyä tätä millään tavalla, siis esim. kyyläämällä???? näin mulle on sanottu ja neuvottu ja oon alkanukkin elämään niin että niitä ei enää kiinosta mun elämä, monen vuoden jälkeen ja kaikki ollaan, tai ainakin suurin osa, jo jonkun verran aikuistuttu niistä ajoista... mut sitten ei oo kiva kun mun omat vaistot saa katetta! just esim. tälläsellä oudolla kyyläämisellä. Kun on koittanu jo pitkään toistaa itelleen, et niitä _ei_ kiinnosta mun elämä ja oppii siihen... ja se ei oo ollu muuten mitenkään helppoo!

Ja ei mua aiemmin häirinny et mulla oli toi vieras lista, koska siellä kävi randomeja tyyppejä vaan kyyläämässä ja ei mulla niinku ollu mitään niitä vastaan, eikä oo vieläkään... kuten tiedätte, ihan, tuntemattomia, ihmisiä. :) mut sit kun tulee joku ihan tuommonen outo paskapää tai toinen paskapää kenet mä oon joskus vuosia sitten tuntenu ja moneen kertaan käy kyyläämässä, ihan kun aina ehtimällä mut ehtis sieltä kun joka kerta muistaa nickin niin pistää miettimään...

Ja mä oon koittanu tota fb:tä kattoo, mutta ite en löydä sielt. Joten jos joku voi jossain vaiheessa neuvoa, niin iso kiitos siitä. Näkeekö muuten fb:stä jostain jos joku toinen on käyny kyyläämässä toisen profiilia?

Ja mä en näköjään ikinä voi saada tekojani anteeksi. Vaikka olen ollut 11-15vuotias niitä tehdessäni. Mä en vaan saa omaan päähäni mitenkään sitä, et miten ne mun teot ois ollu niin _suuria_ et mä ansaitsisin vielä vuosi kaudetkin tälläistä paskaa... miksi tätä nyt edes kutsuisi. Kun mä en ole todellisuudessa tehnyt mitään niin suurta! Joo ehkä mä olen ollut paskamainen tyyppi, mutta niin on ollut moni muukin... Grow up. Näin voisin niille muutamille tyypeille sanoa, keitä ikinä vielä kiinostaakaan mun elämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan