Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuo KIUSAAJAT kyyläävät

Vierailija
15.06.2014 |

Mua edelleen 4v kiusaamisen jälkeen!?

Yhdessä kuvapalvelussa...

Miksi niitä edelleen kiinnostaa mun elämä????

Jopa niin että yksi poistaa tunnuksensa sieltä joka kerta, olen heittänyt monta kertaa estoille, sitten tekee tunnuksen uudestaan, muistaa ilmeisesti taas mun nickin, liekkö kirjottanut sen ylös jonnekin tai jotain ja käy taas kyyläämässä! Ja yksi tehnyt jopa näköjään feikki tunnuksen ja kirjottaa minulle sillä joskus jotain paskaa..,

Yli täysi-ikäisiä ollaan oltu kohta kaikki jo ainakin vuoden verran, ellei ehkä enemmänkin!

Minua alkaa taas pelottamaan että mitä helvettiä olen tehnyt.

Selittäkää minulle tämä asia!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen nimi oli Toppahousut
ylipainoinen poika jonka kimeä ääni
oli tosi helppo pilkan kohde
koulun pihalla jos päteä tahtoi
ja mä tahdoin koska tytöt piti koviksista
jotka alisti paksua poikaa
joka hangoitteli vastaan mutta osaansa tyytyi
ja kuin kerjätäkseen lisää kysyi usein just multa

milloin jätkät tulee
hei Sami onko jätkiä näkynyt
mä olin tosi kiusaantunut
että nyt jos leimaudun niin pian mua lyödään
ai milloin jätkät tulee
no sen kun nyt tietäis
sen kun nyt tietäis

sen nimi oli Toppahousut
hyvätahtoinen hölmö
niin kuin lihava vauva
mä työnsin kerran sille pipon täyteen takiaisia
joita olin jemmannut koko syksyn
naurettiin käytävällä kun se hiuksiaan repi ja huusi
meni viikko tai kaks, se toi mulle tarroja
puhui Niki Laudasta ja kysyi että

milloin jätkät tulee
ai milloin jätkät tulee
no sen kun nyt tietäis
sen kun nyt tietäis

mä olin seuraavana jonossa
ja pidin tiukasti kiinni tarjottimestani
sillä jokainen siivoaa jälkensä itse
sen nimi oli Toppahousut ja
vaikken ole kuullut siitä mitään sen koommin
niin muistan kimeän äänen ja lasin joka lattiaan rikkoutuu

milloin jätkät tulee
milloin jätkät tulee

kivisellä pihalla on nykyään keinu
jonka saranat kirskuu

milloin jätkät tulee

milloin jätkät tulee
ai milloin jätkät tulee
no sen kun nyt tietäis
sen kun nyt tietäis
no sen kun nyt tietäis
sen kun nyt tietäis

Vierailija
2/23 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en muuten ole käynyt kyyläämässä edes heitä takaisin päin sitten... Olen koittanut olla välittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:48"]

sen nimi oli Toppahousut
ylipainoinen poika jonka kimeä ääni
oli tosi helppo pilkan kohde
koulun pihalla jos päteä tahtoi
ja mä tahdoin koska tytöt piti koviksista
jotka alisti paksua poikaa
joka hangoitteli vastaan mutta osaansa tyytyi
ja kuin kerjätäkseen lisää kysyi usein just multa

milloin jätkät tulee
ai milloin jätkät tulee
no sen kun nyt tietäis
sen kun nyt tietäis

sen nimi oli Toppahousut
hyvätahtoinen hölmö
niin kuin lihava vauva
mä työnsin kerran sille pipon täyteen takiaisia
joita olin jemmannut koko syksyn
naurettiin käytävällä kun se hiuksiaan repi ja huusi
meni viikko tai kaks, se toi mulle tarroja
puhui Niki Laudasta ja kysyi että

milloin jätkät tulee
ai milloin jätkät tulee
no sen kun nyt tietäis
sen kun nyt tietäis

mä olin seuraavana jonossa
ja pidin tiukasti kiinni tarjottimestani
sillä jokainen siivoaa jälkensä itse
sen nimi oli Toppahousut ja
vaikken ole kuullut siitä mitään sen koommin
niin muistan kimeän äänen ja lasin joka lattiaan rikkoutuu

milloin jätkät tulee
milloin jätkät tulee

kivisellä pihalla on nykyään keinu
jonka saranat kirskuu

milloin jätkät tulee

milloin jätkät tulee
ai milloin jätkät tulee
no sen kun nyt tietäis
sen kun nyt tietäis
no sen kun nyt tietäis
sen kun nyt tietäis

[/quote]

No hohhoijaa. Oisko parempia vastauksia...? Koska toi nyt ei siis selittänyt yhtään mitään... Ja sulta ei enää kysytä. Vaan muilta ja sori en oo Sami, vaan Minna.

Vierailija
4/23 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
5/23 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:18"]Sähän teit tästä jo avauksen. Mutta helpoimmalla pääset, kun otat sieltä irc-galleriasta vieraslistan pois käytöstä/poistat nickisi. Sen jälkeen unohdat ne ihmiset.

[/quote]

Eli mä en sais sielläkään pitää kuvia! Kohtahan mun varmaan pitää eristää itteni jo koko maailmasta! Ja ei oo ihan oikein sekään, vai mitä oot itse mieltä...?

[/quote]

No muakin kiusattiin rajusti kotipaikkakunnalla ja tilanteesi kuulosti vähän samalta kuin omani, minä en tosin tiedä stalkataanko mua, koska ei ole galleriassa vieraslista käytössä ja FB:ssä ei edes näe kuka on sivuilla käynyt. Lisäksi olen rajannut sivuni ja kuvat näkyviin vain kavereille ja kiusaajat ei ole kavereissani (FB:ssä siis). En enää jaksa uhrata ajatuksiani paskoille tyypeille, sen avulla olen pärjännyt hyvin. Toivon sinullekin kaikkea hyvää.

-Sama, jota lainasit

[/quote]

No en minäkään haluaisi heitä enää ajatella. Mutta näköjään kun on pakko...

Saako sen fb-tilin laitettua niin yksityiseksi että sitä ei yleisessä haussa löydä? Eikä näe muuta kuin omat kaverit, niin omat kuvat, profiilikuvan, kansikuvan ja nimestä lähtien. KAIKEN!

Ja miksi ihmeessä peukutatte noiden idioottien idiootimpiakin vastauksia... siis esim. nuo jotkut laulun sanat. En jaksa ruveta pohtimaan niiden merkitystä. Kerta ihminen ei voi sanoa asiaansa suoraan!

Täällä taas, uusia vastauksia odotellen.

Vierailija
6/23 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:39"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:18"]Sähän teit tästä jo avauksen. Mutta helpoimmalla pääset, kun otat sieltä irc-galleriasta vieraslistan pois käytöstä/poistat nickisi. Sen jälkeen unohdat ne ihmiset.

[/quote]

Eli mä en sais sielläkään pitää kuvia! Kohtahan mun varmaan pitää eristää itteni jo koko maailmasta! Ja ei oo ihan oikein sekään, vai mitä oot itse mieltä...?

[/quote]

No muakin kiusattiin rajusti kotipaikkakunnalla ja tilanteesi kuulosti vähän samalta kuin omani, minä en tosin tiedä stalkataanko mua, koska ei ole galleriassa vieraslista käytössä ja FB:ssä ei edes näe kuka on sivuilla käynyt. Lisäksi olen rajannut sivuni ja kuvat näkyviin vain kavereille ja kiusaajat ei ole kavereissani (FB:ssä siis). En enää jaksa uhrata ajatuksiani paskoille tyypeille, sen avulla olen pärjännyt hyvin. Toivon sinullekin kaikkea hyvää.

-Sama, jota lainasit

[/quote]

Saako sen fb-tilin laitettua niin yksityiseksi että sitä ei yleisessä haussa löydä? Eikä näe muuta kuin omat kaverit, niin omat kuvat, profiilikuvan, kansikuvan ja nimestä lähtien. KAIKEN!

Ja miksi ihmeessä peukutatte noiden idioottien idiootimpiakin vastauksia... siis esim. nuo jotkut laulun sanat. En jaksa ruveta pohtimaan niiden merkitystä. Kerta ihminen ei voi sanoa asiaansa suoraan!

[/quote]

Saa laitettua, mut mä en osaa siinä neuvoa. Koita asetuksista kattoo.

Vierailija
7/23 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:22"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:50"]

[/quote]

[/quote]

-Sama, jota lainasit

[/quote]

[/quote]

Saa laitettua, mut mä en osaa siinä neuvoa. Koita asetuksista kattoo.

[/quote]

No kumpa joku osaisi. :)

Vierailija
8/23 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:31"]

outoa sakkia. tsempit ap:lle!! 

[/quote]

Vierailija
9/23 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
10/23 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun oon tässä pohtinu... Nii mä en HALUA että kukaan on riippuvainen musta! MIKSI? Mitä niin ihmeellistä mussa on?? Miten saan poistettua sen ihmeellisyyden itestäni... Kun oon koittanu elää nyt kuin normaalit tavalliset ihmiset, enkä oo ollu heidän kanssa yms pitkään tekemisissä, joten en ole voinut aiheuttaa teoillani mitään sählinkiä - kun en ole oikeastaan tehnyt YHTIKÄS mitään! :) :D

Ja nyt kun oon pohtinu noita laulun sanoja niin tämä kohta jäi mieleeni: vaikken ole kuullut siitä mitään sen koomin, muistan kimeän äänen ja lasin joka lattiaan rikkoutuu. Niin muistaako ne mut jonain helvetin nolona ja kyttäilevät siksi????

Ja oikeesti jos toi laulun sanojen kirjoittaja on käyttäytynyt jotain kohtaan noin sairaasti, niin sietäis hakata lasipullolla niin että veri ja sirpaleet lentäis!!! Tätä se kiusaaminen kato aiheuttaa.

Ahdistaa! KUKAAN _ei_ saa olla riippuvainen minusta. Korkeintaan vaan oma mieheni ja lapseni.

Vierailija
11/23 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/23 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaaminen on selvästi jättänyt sinuun vakavat jäljet ja ymmärrän vihasi kiusaajia kohtaan, mutta jos he mitään sanomatta stalkkaavat sinua netissä niin eikö silloin olisi parempi vain ottaa galleriasta vieraslista pois ettet ahdistu liikaa siitä kun näet kiusaajasi ja selvittää tuo fbn asetuksista miten saa piilotettua kokonaan muilta ulkopuolisilta. Auttaisin tässä asetusten muuttamisessa muuten mutta puhelimma hankala katsoa ensin itse ja sitten neuvoa.

Pahalta tuntuu lukea tekstejäsi kun niistä huomaa että kiusaaminen on aiheuttanut pahat traumat. Koita kuitenkin ensin näitä ja jätä nä kiusaajat omaan arvoonsa (eli sinne ja syvälle) ja jatka eteenpäin aloittaen näistä neuvoista mitä täällä olet saanut. Ei kannata liikaa seurailla kuka on millonkin ja miten monta kertaa käynyt profiiliasi kytsimässä, se vain ahdistaa lisää

Tsemppiä sinulle ja varmasti joskus voit jatkaa onnellisena elämää :)

Vierailija
13/23 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu??

Vierailija
14/23 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa sakkia. tsempit ap:lle!! 

Vierailija
15/23 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:31"]outoa sakkia. tsempit ap:lle!! 

[/quote]

Tämäkään ei paljoa auta...

"Aiheutin" joskus itse kiusaamiseni, koska käyttäydyin vähän tyhmästi. Siksi heittomerkeissä toi aiheutin, koska eihän se kiusaaminen ole koskaan sen kiusatun vika, vaan aina niiden kiusaajien jotka kiusaa. Kiusaaminen on aina tekona väärin!. Varmasti ansaitsin noottia käytöksestäni, mutta eikö sen olisi voinut jotenkin muutenkin toteuttaa kun tekemällä toisen ihmisen elämästä vuosiksi helvetin ja saada aikaan tuhoutuneen mielenterveyden...? Sitten sitä naureskellaan sille. Vai enkö minä ymmärrä koko kiusaamisen pointtia? Tämäkö olikin heidän tarkoituksensa? Mut sit nyt en enää ymmärrä heidän nykyistä toimintaansa... Miksi he vieläkin toimivat tuolleen oudosti, eivätkä vain unohda minua vaikka minä olen koittanut unohtaa heidät! Yrittävätkö he ajaa mut itsemurhaan vai mikä sairas salaliittoteoria tässä alkaa olla mun kohdalla.. ?? :( mä en nyt lähtenyt muutenkaan kovin hyvistä kotioloista, eivätkä he näytä tietävän sitä tai sitten tietää, mutta käyttäytyvät muutenkin vaan noin... Kotiolot saattoi olla osaksi syynä välillä mun käytökseen, vaikka vastuu on myös itselläni. Enkä ainakaan enää ole pyrkinyt siirtämään sitä pois.

Ihmiset janoaa jotenkin tietoa kai mun elämästä tai jotain, sairasta...

Antakaa mun olla jo rauhassa! Mikä teitä vaivaa!? Mä en ole miksikään julkkikseksi pyrkinyt, jonka elämää tietoisesti tarkkaillaan... Vaan olin lapsi/nuori joka teki typeriä virheitä. Mutta oppi kovan elämänkoulun tuskan kautta niistä. Eikö mikään riitä?

Vähän aikaa sit kyllä kävin kotipaikkakunnalla ja törmäsin näihin perkeleisiin ja he selvästi näkivät et asia haittasi minua. Mulla on jäänyt välillä kiusaamisesta todella huono itsetunto. Toivottavasti se nyt ei taas laukassut tätä paskaa,

Tuntuu että kun koko elämänsä saisi elää varpaillaan, jos 11-15vuotiaana teki virheitä... Raskasta!

Vierailija
16/23 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että kyseessä ehkä psykopaatti. Kun ei tunne empatiaa niin kiusaaminenkin on vain yksi harraste muiden joukossa.

Vierailija
17/23 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo, että he ovat riippuvaisia sinusta. Heidän elämäänsä ei ole tullut mitää uutta ja kiinnostavaa vaan he notkuvat samassa porukassa edelleen. Joskus joukon ainoa yhteinen sitova tekijä on jonkun kiusaaminen.

Se ei välttämättä liity sinuun enää ollenkaan vaan on joku liima porukan kasassa pitämiseksi.

Sinun kannattaa irrottautua niin, että vaihdat tilisi uudeksi kokonaan ja kerrot sen vain luotettaville tutuille.

Vierailija
18/23 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän teit tästä jo avauksen. Mutta helpoimmalla pääset, kun otat sieltä irc-galleriasta vieraslistan pois käytöstä/poistat nickisi. Sen jälkeen unohdat ne ihmiset.

Vierailija
19/23 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:59"]Siksi että kyseessä ehkä psykopaatti. Kun ei tunne empatiaa niin kiusaaminenkin on vain yksi harraste muiden joukossa.

[/quote]

Mutta voivatko nämä kaikki henkilöt olla psykopaatteja? Kun heitä on n. 25 ainakin joita jollain lailla kiinostaisi/on kiinnostanut minun elämä kiusaamisen jälkeen. Mutta heistä muutama on vain minua kyylännyt tuolla... Tai mistä minä tiedän kuinka monta heidän kaveriaan on kyylännyt mua heidän kanssaan, naureskellut yms.

Tuntuu että mua koitetaan jatkuvasti, huom. Ees siis vähän, alistaa! Ja mä joudun huom. Ainakin aina vähän, olemaan varovainen et miten mä tätä mun elämää elän ja se ei tunnu musta hyvälle se! MIHIN he oikein tällä käytöksellään pyrkivät?? Mun lopulliseen tuhoomiseen vai... Eli et tekisin itsemurhan ja poistuisin lopullisesti maailman kartalta? Eikö toi oo jo aika sairasta jo et mun ei anneta ees elää täysin rauhassa mun elämää jossain muualla?? Kun eihän kaikki tykkää kaikista ja virheitä sattuu nyt joillekin enemmän tai vähemmän... Mut sen asian kans on vaan diilattava. Tänkin mun sanoman ne osais kai kääntää jotenkin vituilleen.. Mut se et jollain ei ois oikeutta ees elää lapsuuden sekoilujen takia, on jotain aivan sairasta! Sanokaa nyt tekin mulle et se on???? :( mietin vaan että miksi juuri minä jouduin tälläisen kohteeksi, omista sekoiluistani huolimatta.....

Yks mun psykopaatti exä ei ees kohtele mua näin ketun lailla! Se kyllä kidutti mua ihan tarpeeksi meidän parisuhteen ajan henkisesti, välillä uhkaili fyysisellä väkivallallakin. Mut sen jälkeen kun tiet eros lopullisesti, on jättänyt myös samalla lailla lopullisesti rauhaan...

Ja nää ei ees oo niitä pahimpia kiusaajia ollu. Tai siis ainakaan se joka omana ittenään esiintyy. Tästä feikistähän mä en tiiä et kuka se on...

Mut siis, jengi täyttää jo tänä vuonna 20v eli on ihan aikuisen ikäsiä ja silti meno välillä tällästä, en käsitä! Ja kiusaamisesta jo useampi vuosi.

Luulis et ne ei jaksais enää. Tai siis et tollanen toisen elämän kyttäily ja kyyläily ois tosi raskasta??

Mut pelottavasti aina mun vaistot osuu vähän oikeaan... Kun muut sanoo, et joo ne on unohtanu sut. Jatka elämääs. Sit tapahtuu jo useamman kerran tällästä...

Sairaan pelottavaa tämä tälläinen! Oikeasti.

Vierailija
20/23 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:10"]Se kertoo, että he ovat riippuvaisia sinusta. Heidän elämäänsä ei ole tullut mitää uutta ja kiinnostavaa vaan he notkuvat samassa porukassa edelleen. Joskus joukon ainoa yhteinen sitova tekijä on jonkun kiusaaminen.

Se ei välttämättä liity sinuun enää ollenkaan vaan on joku liima porukan kasassa pitämiseksi.

Sinun kannattaa irrottautua niin, että vaihdat tilisi uudeksi kokonaan ja kerrot sen vain luotettaville tutuille.

[/quote]

Noin oon joskus tehnytkin. Silti löytävät välillä mut...

Mut tää yks tyyppi joka esiintyy omana ittenään ei kuulu ees siihen pahimpaan porukkaan tai ei ainakaan silloin kuulunut!

Ja liittyyhän tää nyt jotenkin muhun kun kyttäilevät mua... Ei kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi