Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtava ahdistus blogeista

Vierailija
15.06.2014 |

Olen viime aikoina selannut vähän liikaa blogeja ja nyt ihan hirveä ahdistus ja itseinho. Olen hirveä läski noihin verrattuna ja ruma enkä ikinä osaa pukeutua noin täydellisesti eikä mulla ole varaa merkkilaukkuihin. Voi kuulostaa tyhmältä mutta oikeasti itsetuntoni on ihan romahtanut. En ikinä näytä tuolta kuin noi pitkäsääriset laiheliinit kireissä farkuissaan..Mitä vaatekokoa noi edes on..34? Ahdistaako ketään muuta?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XXL kokoisia bloggaajia löytyy aika paljon jos haluat heitä lukea :)

Vierailija
2/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en heihinkään pysty samaistumaan suht normaalipainoisena ja 36 kokoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lue blogeja.

Vierailija
4/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kuule itku tulee jos sulla ei ole varaa ostaa laukkua joka maksaa suomalaisen kuukausipalkan verran. Älyä päähän.

Sä olet varakkaampi kuin suurinosa maailman ihmisistä vaikka eläisit sossun tuilla.

Ala vaikka lukemaan oikeasti köyhien ja lihavien blogeja ja tunne olosi sitten paremmaksi. Tai mee terapiaan.

Vierailija
5/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan tuesta..Kukaan muu ei sitten kai ahdistu niistä ja minulla on sairaalloisen huono itsetunto kun ajattelen että pitäisi näyttää samalta.

Vierailija
6/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa, mutta ei näiden blogittarien ulkonäkö vaan se muu täydellinen elämä! Eli ei auta, vaikka lukisin XL-blogeja :D Tänään ahdistuin eräänkin XL-blogistin elämästä, juuri vähän aikaa sitten erosi entisestä miehestään ja nyt jo on uusi mies ja ihana omakotitalo ja uusi mahtava työ... Just. Miksi mulle ei koskaan voi tapahtua mitään ihanaa?

Vierailija
7/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin joskus lukea blogia, jossa kaikki menee välillä päin persettä. Juuri kukaan ei kuitenkaan kirjoita tollasia omalls naamallaan. Ahdistun minäkin kiiltokuvablogeista. Ensin ollaan sinkkuja ja varakkaita. Hups, löytyi niin ihana ja komea mies sekä pari ihanaa mukeloa tähän kuvioon. Kaikki tietysti pikavauhdilla. En voi samaistua näihin mitenkään.

Vierailija
8/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos bloggaaja kirjoittaa vastoinkäymisistään ja itsetunto-ongelmistaan, niin sitten täällä av:lla mälvätään, että se-ja-se aina vaan valittaa.

Vierailija
9/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:27"]Jos bloggaaja kirjoittaa vastoinkäymisistään ja itsetunto-ongelmistaan, niin sitten täällä av:lla mälvätään, että se-ja-se aina vaan valittaa.

[/quote]

No eihän. Yleensä nämä valittajat samalla kertovat olevansa niin hyvällä itsetunnolla varustettuja, hyväksyvät itsensä täysin ja blaablaablaa. Valitus näkyy lähinnä laihistelulla ja blurrailulla. Harva kirjoittaa syvällisemmällä tasolla omista ongelmistaan, esim. kovinkaan moni ei edes myönnä ongelmia.

Vierailija
10/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdistaa kun ne näyttää kuvissa niin siloposkilta ja silo-otsilta. Ja sitten kun mietit että meikki sen tekee niin huomaatkin siellä lukevan että ihan au naturel oltiin liikkeellä. Tasan ei mee onnenlahjat koska itselläni on akne ja jopa meikattuna sen huomaa.

Vierailija
11/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos blogit aiheuttaa ahdistusta, niin miksi lukea niitä? Hömpäksi ja viihteeksi ne on tarkoitettu, eikä ahdistuksen aiheuttajiksi.

Vierailija
12/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, vaikkakin itse ahdistun noista enää harvoin. Itse huomasin, että kamalimman pahan olon tietyt blogit tuottivat silloin, kun itsellä meni huonosti taloudellisesti tai oli muuten rankka vaihe meneillään. Kun sain oman elämäni tasapainoon, loppui lähes välittömästi blogien ihailu, ja elän  siis ihan keskinkertaista elämää kerrostalokaksiossani:)

Asiaa on helpottanut myös se, kun on itse huomannut blogien olevan isoa kulissia tavalla tai toisella. Parikin suosittua bloggaajaa omassa genressään ovat eronneet ihan yllättäen, jotkut ovat olleet kulissien takana masentuneita jne. En ole missään nimessä vahingoniloinen tai mitään, mutta nämä ovat aina auttaneet itseäni näkemään, ettei se ihailemani täydellisyys ole totta.

Toki olen vieläkin useille bloggaajille kateellinen mm. matkustelusta ja ostoksista, mutta enää se ei ole sellaista itseä latistavaa kateutta, vaan pidemminkin kevyttä ihailua.

Vierailija
13/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 23:16"]

Mua ahdistaa, mutta ei näiden blogittarien ulkonäkö vaan se muu täydellinen elämä! Eli ei auta, vaikka lukisin XL-blogeja :D Tänään ahdistuin eräänkin XL-blogistin elämästä, juuri vähän aikaa sitten erosi entisestä miehestään ja nyt jo on uusi mies ja ihana omakotitalo ja uusi mahtava työ... Just. Miksi mulle ei koskaan voi tapahtua mitään ihanaa?

[/quote]

Voi kuule, ei se elämä pelkkää ruusuilla tanssimista ole kenelläkään. Eiköhän nuo blogit juuri siihen perustu, että kirjoitetaan miten ihanaa ja täydellistä se oma elämä on, vaikka se ei olisi sinne päinkään. Nauti ja keskity omaan elämään, älä lue niitä blogeja, jos niistä tulee paha mieli.

Vierailija
14/27 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voi itkeä kun jollain toisella menee paremmin, ainahan jollain toisella menee paremmin! Ja jollain toisella huonommin, mutta sitähän emme huomaa. Eiväthän maailman murtamat ihmiset viitsi mainostaa elämäänsä blogeissa. Mieti niitä blogeja joita et koskaan tule näkemään.

Vierailija
15/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa.

Vierailija
16/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ja ketä/mitä varten sun pitäisi näyttää samalta kuin ne bloggaajat?

Vierailija
17/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt muuten niiden elämä kadehdituta tsi ahdista, ainoastaan se, että ovat niin laihoja ja kauniita. Ne samat vaatteet ei koskaan näytä samalta mun päällä..

Vierailija
18/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:06"]Miksi ja ketä/mitä varten sun pitäisi näyttää samalta kuin ne bloggaajat?

[/quote]

Että joku joskus rakastaisi muakin..

Vierailija
19/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano yksikin kaunis bloggaaja?!

Miksi en ole löytänyt ainuttakaan?

Vierailija
20/27 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue Chicago-iidaa ja pipsaa niin kyllä helpottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi