Miehellä on huomenna synttärit enkä ole vieläkään hankkinut lahjaa
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
No vie hänet syömään Ravinteliin .
eli nainen antaa lahjan itselleen, kas kun et ehdottanut kylpylä-yötä spa-hoidoilla
Ensin valmistat/tilaat viiden tähden aamiaisen sänkyyn. Sen jälkeen vähän sutinaa ja sovitte että tapaatte töiden jälkeen kaupungilla ja mies saa itse päättää lahjansa. Illalla vielä pidät hyvänä niin eiköhän ole tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
eli et edes tunne miestäsi. läpyläpy
Tunnen aviomieheni mutta haluaisin yllättää mieheni, jolla on jo kaikkea enkä keksi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli nainen antaa lahjan itselleen, kas kun et ehdottanut kylpylä-yötä spa-hoidoilla
Niin, eihän nyt miehet voi tykätä syömisestä.
Joku elämyslahjakortti? Tosi vaikea ehdottaa täysin vieraalle, kun ei tiedä onko mitä harrastuksia tai muita kiinnostuksen kohteita.
Vierailija kirjoitti:
Joku elämyslahjakortti? Tosi vaikea ehdottaa täysin vieraalle, kun ei tiedä onko mitä harrastuksia tai muita kiinnostuksen kohteita.
Mies harrastaa golfaamista, frisbeegolfia, lukemista ja lenkkeilyä. Tykkää eläimistä ja purjehtimisesta sekä ruoanlaitosta. Yhden kirjan ostin jo mutta haluaisin siihen jotain ekstraa. Elämyslahjakortti voisi olla hyvä idea, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Yllätä mies "unohtamalla" hänen syntymäpäivänsä.
Ei ole ollut kummallakaan tapana "unohtaa" juhlapäiviä ja mies tuo arkenakin kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö koruja? Exälle ostin usein esim. Kalevalaa.
Pitää, mutta on tarkka tyylistään. Lähinnä miehellä on kaulakoruja, rannekoruja ja vihkisormus. Kalevalaa ei kummallakaan ole, mutta jos ehdin niin voisin itse tehdä miehelle uuden korun ranteeseen.
Elämyslahjakortin minä hankin seuraavaksi. Toinen mitä olen miettinyt, niin kauluspaidan teettäminen täysin omien mittojen ja mieltymysten mukaan. Joskus olen ommellut isälle ja pojalle samanlaiset t-paidat ja pipot. Yhteinen pakopeli? Joku hyvä tuoksu?
Vierailija kirjoitti:
Usein syödään ulkona mutta mies esitti eilen pyynnön että haluaa olla kotona. Kokkaan jotain itse tai tilaan, mutta pitää olla ekstra herkullista.
Vierailija kirjoitti:
Motonetin lahjakortti.
En oikein tiedä, koska mies ei ole autoja rassaava tyyppi.
eli et edes tunne miestäsi. läpyläpy