Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OKV kuvasi varastonsa

Vierailija
15.06.2014 |

Uusin tavaran laskenta postaus on varastosta. http://omakotivalkoinen.casablogit.fi/lue/2014/06/1000-tavaran-haaste-varasto

Arvasin että hay pöydät tulee myyntiin. ;)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mä oon aina ollu kateellinen yh-äideille joilla on loputon sisustustavaroiden osteluvimma. Auttakaa mua, en kestä!

Vierailija
22/25 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin vaivaa se laukkujuttu, ensin etsii yhtä TÄYDELLISTÄ ja mikään ei kelpaa ja sit hetken päästä tilasin kaksi ihan peruslaukkua alesta eri värisinä. Siis Täh? ,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:22"]

Minkä ikäinen tuo lapsi on? 

Eikö ikinä, edes koulussa (tai päiväkodissa) hiihdä?

Laskettele. Ok, voi vuokrata jos tosi harvoin käy. 

Rullaluistele? 

Pyöräile? No joo, voi olla taloyhtiön varastossa. Mutta missä kypärä, kun ei se kotona voi olla.

Eikö blogaajalla ole talvivaatteita?

Muita harrastusvälineitä?

Käyvätkö he koskaan vaikkapa piknikillä? Huopa ja pikninkori?

Kylmälaukku? Eikö koskaan tarvita?

Niin ja sitten se jääkaappi. Missä hitossa se on? ;)

[/quote]

Leikki-ikäinenhän tyttö on, olisiko noin viisivuotias. Ja postauksessa mainittiin kyllä, että polkupyörä ja pyöräilykypärä löytyvät taloyhtiön varastosta. :) Aika harvalla viisivuotiaalla on omia lasketteluvälineitä... ...tai rullaluistimia. Ja bloggaajan talvivaatteet molempine kaulahuiveineen on esitelty vaatekaappipostauksessa.

Vierailija
24/25 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:18"]

^ Mä oon aina ollu kateellinen yh-äideille joilla on loputon sisustustavaroiden osteluvimma. Auttakaa mua, en kestä!

[/quote]

Mikä muu voi selittää ilkeämieliset kommentit? Ei kukaan, joka pitää sisustamista turhanpäiväisenä tai ostamista synnillisenä, seuraa tuollaista blogia.

Vierailija
25/25 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:18"]

[/quote]

Mikä muu voi selittää ilkeämieliset kommentit? Ei kukaan, joka pitää sisustamista turhanpäiväisenä tai ostamista synnillisenä, seuraa tuollaista blogia.

[/quote]

Jos motiivina olisi vain kateus, niin kaikkia blogeja kommentoitaisiin samaan tyyliin. Kuitenkin on paljon sisustusbloggaajia, joilla on iso, upea, kauniisti sisustettu talo, eikä heitä ruodita täällä palstoilla eikä blogiin sada murskakritiikkiä. Samoin kuin on paljon kauniita, menestyviä lifestylebloggaajia, jotka syövät ravintoloissa, matkustelevat ja ostelevat kaikenlaista, mutta vain muutama heistä saa jatkuvasti ikävää palautetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme