Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhannusjuhlat, osallistuminen syömisiin

Ikuinensinkki
21.06.2021 |

Jos sinut kutsutaan juhannusjuhliin ja tarjoudut osallistuu syömisiin. Mikä on kohtuullista jos mukana on n. 5-7 henkilöä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sun tarkoitus kokata vai antaa rahaa?

Kai isäntäpari jonkun vinkin on antanut.

Vierailija
2/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, että toisin puolet melkein tarvittavista tuotteista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ne käskivät sinun tuoda ja paljonko? Vähän voisit avata tätä niin tietäisi onko sinun käsityksesi ihan eri kuin muiden.

Vierailija
4/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ostaa ruoat ja jakaa laskun osallistujien määrän mukaan. Tasan. Huolimatta siitä syökö Tiina sipulia ja Terhi grillimakkaraa vai ei.

Vierailija
5/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse tarjouduit, eikä pyydetty osallistumaan syömisiin? Veisin jotain pientä. Vaikka sipsejä ja alkoholitonta siiderijuomaa.

Vierailija
6/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistuminen syömisiin kutsuttuna meinaa, että santsikierrokselle on lähdettävä ennakkoluulottomasti.

Vierailija
7/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 prosentin alennuslapulla Lidlistä ostettuja suolapähkinöitä löytyy..

Vierailija
8/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt riippuu monesta asiasta. Siinä on erilaisia mahdollisuuksia tehdä kaikkea, esimerkiksi sinä voit ostaa savukalaa, Risto uusia pottuja, silliä ja kermaviiliä, Tiina tuo salaattitarpeet, Pipsa makkaraa ja sipsejä jne. Tai sitten vaikka osa ostaa porukan kaikki ruuat ja jaatte summan kaikille, jokainen tuo omat juomat, tai sitten suunnittelette yhdessä kuka mitäkin ostaa ja tasaatte summan tai ihan miten vain. Pääasia on, että yksikään ei loisi siellä millään tavoin.

Sapuskat laitatte myös yhdessä ja kaiken muunkin niin, että kukaan ei vain heiluttelee käsiään jossakin nurkan takana ja ilmesty valmiiseen pöytään.

Vierailija
9/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon juhannushössötykset. Ihan tavallinen päivä muiden joukossa. 

Vierailija
10/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet sitä kuitenkin viettävät ja hyvä niin. Ihan tarpeeksi synkistelyä ja masistelua mahtuu tähän maahan 

Vierailija
11/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku ostaa ruoat ja jakaa laskun osallistujien määrän mukaan. Tasan. Huolimatta siitä syökö Tiina sipulia ja Terhi grillimakkaraa vai ei.

Tämä esimerkiksi. Juomien kanssa voitte funtsia parhaan ratkaisun, sillä Terhin ei tarvitse osallistua raskaana olevana alkoholiostoksiin ja Tiina voi ostaa itse samppanjansa, jos kuohari ei kelpaa.

Vierailija
12/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi.... eikö sinua ole taaskaan kutsuttu minnekään juhannuksen viettoon? Viimeiset 25 vuotta näin on mennyt ja taas!

Vierailija
13/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt riippuu monesta asiasta. Siinä on erilaisia mahdollisuuksia tehdä kaikkea, esimerkiksi sinä voit ostaa savukalaa, Risto uusia pottuja, silliä ja kermaviiliä, Tiina tuo salaattitarpeet, Pipsa makkaraa ja sipsejä jne. Tai sitten vaikka osa ostaa porukan kaikki ruuat ja jaatte summan kaikille, jokainen tuo omat juomat, tai sitten suunnittelette yhdessä kuka mitäkin ostaa ja tasaatte summan tai ihan miten vain. Pääasia on, että yksikään ei loisi siellä millään tavoin.

Sapuskat laitatte myös yhdessä ja kaiken muunkin niin, että kukaan ei vain heiluttelee käsiään jossakin nurkan takana ja ilmesty valmiiseen pöytään.

Jos kutsutaan juhliin niin ei oleteta vieraiden tuovan ruokia. Sitten ne on nyyttikestit ei juhlat. Aina jotain pientä tuliaista voi viedä.

Vierailija
14/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarjoutuiko ap yksin osallistumaan ajatellen vievänsä alelaputettuja pähkinöitä, mutta hänen sitten ehdotettiin tuovan vaikka makkarapaketin. Ja ap kokee että tämä on puolet tarjottavista koska laskee 1 makkara/lärvi riittää.

Vierailija
15/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloittaja en ole puhunut pähkinöiden viemisestä mitään. Olin viemässä kasvikset

Vierailija
16/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein järkevin tapa on viedä sen verran kuin itse syö ja sellaista mistä itse tykkää.

Vierailija
17/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edistätte ilmastonmuutosta juhlimisella?

Vierailija
18/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö olisi parempi tuoda vaikka neljäsosa tarvittavista tuotteista?

Vierailija
19/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aloittaja en ole puhunut pähkinöiden viemisestä mitään. Olin viemässä kasvikset

No et ole vieläkään saanut kerrottua mitä sulta oltiin vailla.

Vierailija
20/24 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä on melkein tarvittavat tuotteet, kerääkö ne jotain selviytymispakkausta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi