23cm pitkä ja 6,5cm paksu kalu stadissa...
Vain naisille. Ja jos parit ottaa yhteyttä niin parempi olla naispari... Mitat on aitoja, mittanauha mukaan ja kuvat saat mailissa jos haluat. Sinkku kolmekymppinen kundi joka asuu yksin kalliossa olen, 168cm ja hoikka. Naama ei ehkä ole kaunis, mutta ensimmäisen kahden tunnin jälkeen sängyssä se ei sinua kiinnosta. Koon lisäksi on meinaan taitoa ja kestävyyttä... samisattuma (@) nokiamail.com
Kommentit (10)
Miksi aina pienillä miehillä tuntuu olevan iso tai isompi?
No ne on huonon omatunnon omaavia kirjoituksia tai fantasioita.M50+.
Moi Sami. Sinusta liikkuu tietoja netissä: http://keskustelu.suomi24.fi/node/10596715
Ja sorry, olet liian lyhyt (168 cm). Miehen pitää olla yli 180 cm.
Tää kaveri kyllä liiottelee... menikö mittayksiköt sekaisin?
Oletko sattumalta miehistäkin kiinnostunut? Tällaista juttua liikkuu netissä myös..
Laita viestiä samisattuma @ nokiamail.com niin keskustellaan. Kyllä mä vaan nyt sattumoisin jaksan leikkiä oikein urakalla ja mailissa voin laittaa kuvia joissa näet että en kirjoita sontaa...
Mitä julmetumpi mies, sitä pienempi mulkku
Eikö ne pohjalaiset sano niin
No, naiset saa tulla toteamaan asian paikan päälle. Nettipellet ovat erikseen.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 13:22"]
Tää kaveri kyllä liiottelee... menikö mittayksiköt sekaisin?
[/quote]
Kyllä. Jospa hän tarkoittikin ympärysmittaa :). Kyllähän aina saa vähän liiotella saa mutta kun sanotaan 6.5 paksu niin sehän on jo isompi kun limutölkki luulisin. Vertasin siihen kun tikkuaski on 4cm pitkä ja siihen lisätään 2.5cm niin ei tollasta kullia ole edes mulla. m42
Mitä?. Pystytkö muka panemaan kaksituntia?. Vaikka isosta pidänkin niin tollasella aseella minusta ei olisi mitään jäljellä, osaatko muutakin kun naida? olen aika estoton narttu, kiinnostais kyllä.