Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en saa koskaan orgasmia mieheni kanssa

Vierailija
29.12.2011 |

ollaan oltu yhdessä jo 15 vuotta enkä ole saanut kertaakaan tyydytystä!!!Voitteko kuvitella! Tästä syystä en jaksa kovin usein vaivautua siihen hommaan, ehkä noin 2kk välein väkisin ja inholla "annan". Mies ei tiedä että kärsin. Nuorempana saamattomuus ei haitannut, mutta nykyään kun on lapsia ja väsymystä en vaan tajua miksi mun pitäisi edes suostua seksiin koska se on niin huonoa. En ole puhunut asiasta kellekkään.

Tätäkö loppuelämä? Muuten hyvä mies, talous on meillä kunnossa ym asiat. Kiva perhe-elämä.

Kerran petin miestäni ja yllätyksekseni sain orkun toisen kanssa sormipelillä varmaan alle 5 minuutissa...Eli ei mussa mitään elimellistä vikaa ole. Kyllä vähän harmittaa, voiko asialle tehdä enää mitään?

t. Nainen 35v

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat määrätä tahdin...

mulla toimii joka kerta...vähä liiankin hyvin???

Vierailija
2/19 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat määrätä tahdin... mulla toimii joka kerta...vähä liiankin hyvin???

en ehdi mukaan :( Ja kun mies on saanut, hän rojahtaa nukkumaan ja usein saan hoidella itseni loppuun ilman seuraa.

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin huomannut sen, että kun mulla menkat kestää 6-7 päivää, jona aikana mies ei saa seksiä, niin sitte kun se taas pääsee pökkimään, niin se laukeaa jo parilla työnnöllä. Mies jää kuitenkin mieluusti niillä kerroilla mun sisään ja pimppaa supistelemalla saan nuupahtuaneen "veitikan" uusita kierrokselle. Menkkojen välillä meillä on seksiä noin 3 kertaa viikossa ja silloin miehellä on kestävyyskin parempi. Tosin mäkin saan varmemmin yleensä ovisten aikoihin.

Kokeilkaas seuraavan kerran ottaa uusinta, niin jospa teilläkin mies kestäis pidempään ja tuota ehdotettua asentojen vaihtelua sun myös kannattais kokeilla.

Vierailija
4/19 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä leikkiä (peliä).

Kokeilkaa miten kauvan mies voi olla tulematta sisääsi.

Kaikkea muuta saa tehdä. Saa räplätä tissiä, tai hivellä tussua, ottaa pusun tai mitä nyt mieleen tulee.

Kerro, että sinä päätät milloin mies on ollut tareeksi kiltti jotta saa namunsa.

Ps. Sitten voit tietenkin myös itse hyväillä itseäsi miehen nähden, tuskin pahastuu.

Samalla näkee mistä sinä pidät.

Miedstä on yhtä helppo "ajaa" kun hevosta.

Rohkeasit kädestä kiinni ja viet käden sinne, minne halua. Kun haluat hieman viivytellä otat vain kädestä kiinni ja siirrät siististi sivummalla. Anna selvät mekit, että sinä määräät tahdin ja säveleen.

Vanha ukkomies

Vierailija
5/19 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää yhdynnät sinun ehdoilla,sinä määräät miten edetään ja milloin miehelläsi on lupa tulla sisääsi,meillä oli vähän sama propleema mut sain mieheni opetettua et minäkin haluan nauttia yhdynnästä,niin asiat parani eli nyt se on että enepää en voi vaatia.

Vierailija
6/19 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat määrätä tahdin... mulla toimii joka kerta...vähä liiankin hyvin???

en ehdi mukaan :( Ja kun mies on saanut, hän rojahtaa nukkumaan ja usein saan hoidella itseni loppuun ilman seuraa. t.ap

Ootteko koskaan miettiny jos miehes "kärsii" ennenaikaisesta siemensyöksystä? Siihen voi löytyä apuja, katso vaikka netistä tuolla hakusanalla...

Vierailija
7/19 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naimisissa ollaan ja lapsetkin hommattu, niin kuinka monta vuotta aiot vielä piilottaa ongelmaa? Jotain hyvää olet miehessäsi nähnyt kun naimisiin olet sen kanssa mennyt.

Onhan se mahdottomuus tuolla asenteella saada tyydytystä, jos kerran kahdessa kuukaudessa on pakko miehelle seksiä antaa. Ja taatusti tämä harvoin tuleva seksikokemus on myös miehelle paineinen ja epätyydyttävä. Oletko antanut miehelle mahdollisuutta tyydyttämiseen?

Sanokaas naiset, onko seksiterapeutilla käynti yksin tai kaksin hyvä ajatus.

Vierailija
8/19 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras apu on puhua rohkeasti toisillenne tästä asiasta. Kerro, että halusi ovat kuihtuneet, kun sinä et ikinä saa yhdessä ollessanne. Kysy voisiko mies ajatella, että jatkossa ainakin toistaiseksi kokeilettekin niin, että sinut hoidetaan aina ensin. Eli mies saa käyttää sormiaan tai dildoa tai kieltään samalla, kun itse hierot klitoriksesta itsesi orgasmiin. Ja mies saa tulla sisääsi vasta, kun olet lauennut.

Mä en kehdannut exmiehelleni koskaan kertoa, etten saanut. Mies luuli, että sain. Pääsin usein lähelle, mutten saanut, koska miehen itsetuntoon kävi, jos koskin omaan klitorikseeni. Hänen mielestään se olisi pitänyt riittää, että hän työntyy eestaas. En uskaltanut sanoa hänelle, että haluni kuihtuivat, kun en koskaan muuten saa, kuin salaa runkaten seksin jälkeen yksin vessassa "pesulla". Seuraavassa parisuhteessani olinkin niin viisas, että vaadin orgasmia. Eli kerroin miehelle suoraan mistä minä nautin ja miten minä saan. Mies ymmärsi. Nyt joskus saan miehen työntyessä sisään ja hieroessani itse klitoristani. Joskus mies nuolee minua ja olen saanut siitä (harvinaista) ja usein runkkaan itsekseni miehen kainalossa loppuun miehen lauettua ja mies hyväilee, suukottelee ja silittelee minua siinä samalla.

Vierailija
9/19 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin elämä on niin arkista ja ankeaa, molemmilla omat menot ym, sitten harvoin kun lastenhoidolta ja muilta kodinvelvollisuuksilta on hetki aikaa olla, niin en vaan saa suutani auki. En pysty. Mies luulee että olen tyytyväinen. Kyllä ahistaa.

Seuraavan miehen kanssa en tällaiseen kyllä rupea, jos sellainen joskus tulee...

ap

Vierailija
10/19 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäilyttää taas kerran, että provo olisi.

Pyydetään apua ja vinkkejä, mutta miehelle ei kerrota ja viimeisessä viestissä jo suunnitellaan miehen vaihtoa.

Vierailija
11/19 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin elämä on niin arkista ja ankeaa, molemmilla omat menot ym, sitten harvoin kun lastenhoidolta ja muilta kodinvelvollisuuksilta on hetki aikaa olla, niin en vaan saa suutani auki. En pysty. Mies luulee että olen tyytyväinen. Kyllä ahistaa.

Seuraavan miehen kanssa en tällaiseen kyllä rupea, jos sellainen joskus tulee...

ap

Tämä on sun tilaisuutesi muuttaa elämänne suunta.

Ole rehellinen. Sano, että rakastat häntä, mutta että tämä asia on vaivannut sua pitkään.

Mikä on pahinta mitä voi tapahtua, jos olet rehellinen: Mies suuttuu tai loukkaantuu ja päättää jättää sut.

Mikä on pahinta mitä voi tapahtua, jos jatkat näin: kyllästyt lopullisesti ja päätät erota/kituutat vielä ja jäät kiinni pettämisestä ja mies tahtoo eron.

Mitä tapahtuu parhaassa tapauksessa, jos olet rehellinen: Mies suuttuu kun et ole puhunut mitään aikaisemmin, mutta koska rakastaa sinua, haluaa tehdä parhaansa ja suostuu kokeilemaan seksiä vanhasta rutiinista poiketen. Parisuhteenne vahvistuu uuden rehellisyyden ja avoimuuden myötä. Ja rakastutte uudelleen toisiinne.

Siitä menneisyyden pettämisestä ei kannata mainita. Varo puhumasta syyttävästi, vaan aloita keskustelupyytäen miestä halaamaan, kun olette kahden ja kenenkään häiritsemättä ja sano (omin sanoin):

"Mun on tosi vaikea puhua tästä, kun mua ujostuttaa vielä kaikkien näiden yhteisten vuosien jälkeenkin. Mä en ole tyytyväinen meidän seksielämään. Haluaisin useammin ja parempaa seksiä. Olen toki nauttinut yhdynnöistä, mutta en ole kyennyt saamaan niissä orgasmia. Luulin aiemmin, että saan, mutta kun aloin hyväillä yksin itseäni tajusin mitä oikea orgasmi on. Ja tarvitsen sitä varten sellaista ja sellaista. Voitaisiinko kokeilla sellaista, että otettaisiin aikaa rakasteluun ja hyväiltäisiin mut ensin loppuun asti ja työntyisit sitten vasta litimärkään pilluun?"

Vierailija
12/19 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin elämä on niin arkista ja ankeaa, molemmilla omat menot ym, sitten harvoin kun lastenhoidolta ja muilta kodinvelvollisuuksilta on hetki aikaa olla, niin en vaan saa suutani auki. En pysty. Mies luulee että olen tyytyväinen. Kyllä ahistaa. Seuraavan miehen kanssa en tällaiseen kyllä rupea, jos sellainen joskus tulee... ap

Tämä on sun tilaisuutesi muuttaa elämänne suunta. Ole rehellinen. Sano, että rakastat häntä, mutta että tämä asia on vaivannut sua pitkään. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua, jos olet rehellinen: Mies suuttuu tai loukkaantuu ja päättää jättää sut. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua, jos jatkat näin: kyllästyt lopullisesti ja päätät erota/kituutat vielä ja jäät kiinni pettämisestä ja mies tahtoo eron. Mitä tapahtuu parhaassa tapauksessa, jos olet rehellinen: Mies suuttuu kun et ole puhunut mitään aikaisemmin, mutta koska rakastaa sinua, haluaa tehdä parhaansa ja suostuu kokeilemaan seksiä vanhasta rutiinista poiketen. Parisuhteenne vahvistuu uuden rehellisyyden ja avoimuuden myötä. Ja rakastutte uudelleen toisiinne. Siitä menneisyyden pettämisestä ei kannata mainita. Varo puhumasta syyttävästi, vaan aloita keskustelupyytäen miestä halaamaan, kun olette kahden ja kenenkään häiritsemättä ja sano (omin sanoin): "Mun on tosi vaikea puhua tästä, kun mua ujostuttaa vielä kaikkien näiden yhteisten vuosien jälkeenkin. Mä en ole tyytyväinen meidän seksielämään. Haluaisin useammin ja parempaa seksiä. Olen toki nauttinut yhdynnöistä, mutta en ole kyennyt saamaan niissä orgasmia. Luulin aiemmin, että saan, mutta kun aloin hyväillä yksin itseäni tajusin mitä oikea orgasmi on. Ja tarvitsen sitä varten sellaista ja sellaista. Voitaisiinko kokeilla sellaista, että otettaisiin aikaa rakasteluun ja hyväiltäisiin mut ensin loppuun asti ja työntyisit sitten vasta litimärkään pilluun?"

mutta en ole siis koskaan puhunut seksistä...ihanaa olisi jos pystyisi..Olen niin häveliäs. Ehkä joskus voisin asiasta kyllä mainita..

t.ap

Vierailija
13/19 |
30.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ole siis koskaan puhunut seksistä...ihanaa olisi jos pystyisi..Olen niin häveliäs. Ehkä joskus voisin asiasta kyllä mainita..

t.ap

Ongelma on kyllä sitäluokkaa, ettei se katoa millään ohimennen heitetyllä kommentilla.

Jos et voi varata aikaa kunnolliselle keskustelulle, ÄLÄ ALOITA LAINKAAN!

Minä ainakin ottaisin jonkun ohimennen heitetyn puolenasnan kommentin täytenä vittuiluna ja se tuskin parantaa tilannetta.

M50+

Vierailija
14/19 |
31.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot lantionpohjalihakset vaikuttavat orgasmiongelmiin. Treenaa lihakset kuntoon ja ne asiaan tarkoitetut kuulat on yllättävän tehokkaat.

Vierailija
15/19 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele saamaan orgasmeja itsetyydytyksellä säännöllisesti ja tee sitten samaa miehesi kanssa.

Varmasti mieskin kärsii huonosta seksielämästänne, et ainoastaan sinä.

Lisäksi paremmat ja pitemmät esileikit ja asennot, jotka taatusti tuottavat orgasmin. (esim. nainen päällä)

Vierailija
16/19 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin häveliäs, ettei miehelle voi asiasta puhua niin käy itse yksin seksiterapeutilla tai muulla ammattiauttajalla ottamasta asioista selvää ja onko asialle jotain tehvävissä. Jos kysymys on yksinkertaisesti tekniikasta ja teknisestä suorituksesta tai muusta ei-henkimaailman hommasta, niin tuolta sitä naisen viritysohjeita luulisi saavan.

Ymmärrän, että asiassa riskit, jos miehelle täysin puun takaa töksäytät, että olet ihan surkea ja en saa tyydytystä. Mutta tuohon tilanteeseen tarvitaan kaksi ongelman luojaa, joista toinen on vielä tietämätön ongelmasta.

Luulen, että mies kuitenkin oikeasti aistii asian, mutta tämä ap:n häveliäisyys estää nostamasta kissaa pöydälle. Pelkona voi miehellä olla, että lähtee ne joka toinen kk rakastelutkin, jos mies alkaa asiaa selvittämään.

Vierailija
17/19 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmiensa eteen, eikä odottaa valmista.

Vierailija
18/19 |
03.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat ovat pääsi sisällä. Jos haluat apua, käy terapiassa. Seksi ja siitä nauttiminen kuuluvat yleensä parisuhteeseen.

Vierailija
19/19 |
05.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen rakastajan hankkimista. Niin tein minäkin (vieläpä 12v nuoremman kollin otin) ja yhtään orkkua tuon jälkeen en ole katunut.