Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystytkö ulkoilemaan näillä helteillä?

Vierailija
21.06.2021 |

eli kestääkö kroppa ja mieli

Pystytkö ulkoilemaan näillä helteillä?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin! Aamulla kävelin rannalle uimaan klo 7, tosin vain 3km lenkki mutta tällaiselle mummolle ihan hyvä. Sitä ennen olin jo syönyt aamiaisen ulkona ja avannut kasvihuoneen oven.

Uinnin jälkeen puuhastelin etelään avoimessa helteisessä puutarhassa klo 12 saakka, sitten 2. uintikeikka ja lounas. Ip lueskelin terassilla. Äsken olimme meren rannassa pizzalla ja nyt lähden taas pihalle. Iltauinti 8-9 aikaan. Ihanaa kun illallakin on vielä 28 lämmintä kuten eilen.

Energiaa riittää, en malta kunnolla edes nukkua näin ihanilla ilmoilla!

Vierailija
2/16 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyttysiä on kaupungissakin niin paljon ja muuta sellaista, että kun "viilentyy" hiukan, niitä lentää entistä enemmän. Ei löydy hyvää lenkkikohtaa. Suunnitelmissa on minijumpat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pysty 30 asteen helteessä, uimaan ainoastaan ja mielellään hattu päässä. Mulla on kropan lämpötilaongelmia ja ylikuumenen helposti, näillä keleillä se on todella nopeaa ja tuskallista, ja voi olla vaarallista. Tykkään kyllä muuten siitä että on lämmintä. Lenkillä jo yli 23 asteessa turpoan ja olen ihan punainen. Varjossa esim puutarhahommat onnistuu kyllä.

Vierailija
4/16 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävelin 6 kilometriä. Yhteensä 40km viime viikolla. Aloitin lenkkeilyn 3 viikkoa sitten ja tänään on ensimmäinen päivä, kun tyydyin 2km kauppareissuun. Toivottavasti tuore innostukseni lenkkeilyyn on tallella vielä helteiden jälkeen!

Vierailija
5/16 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti lenkkeilen arkisin vähintään tunnin ja teen jotain lihastreeniä. Helteellä ei vaan pysty kun en saa nukutuksikaan, tein viikon verran pidempiä lenkkejä ennen helteitä ja odottelen viileämpiä säitä.

Vierailija
6/16 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutta kävelyn sijasta suosin pyöräilyä. Viima viilentää mukavasti. Puolen päivän aikaan kävin 2½ tunnin pyörälenkillä vanhemman pojan kanssa. Ainoa epämieluisa asia helteissä minulle on se, että kukkia saa olla kastelemassa jatkuvasti.

Vierailija
7/16 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, istun ulkona varjossa. Sisällä on kyllä ilmastointi päällä ja jos tulee liian kuuma käyn siellä viilentymässä.

Vierailija
8/16 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutta on koko ajan hiki ja en yhtään tykkää siitä tunteesta, kun on pää märkä ja selkää pitkin vesi juoksee. 

Ja en tykkää vaan olla ulkoillessa. Pitää olla tapahtumia. 

Vierailija
9/16 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty. En poistu tällaisella ilmalla sisätiloista.

Vierailija
10/16 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kirjaimellisesti on oksettava olo helteessä🤢

Treenaaminen on aivan pois suljettu.

Just kun sain uudet lenkkarit ostetuks pamahti tämä Helle.

Odotan kiltisti lenkkareideni kanssa että helpottas jo ... ja eiku menox 🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️

Vierailija
11/16 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa sähköpyörällä ;-)

Vierailija
12/16 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Ei näitä voi oikein edes helteiksi kutsua.

Vierailija
13/16 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Ei näitä voi oikein edes helteiksi kutsua.

Ai 32 ei oo hellettä? Mikä sun mielestä sit on?

Vierailija
14/16 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vedän normaaliin tapaan puolentoista tunnin aamulenkin puoli kuudelta. Tosin nyt joko kävellen tai polkupyörällä, juoksu olisi ehkä liian hikistä hommaa. Myöhemmin sitten lisää, niin että päivän aktiivisuustavoite 3-4 tuntia täyttyy.

Vierailija
15/16 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin ysin aikaan 5km lenkin ja hiki vaan valui ihan solkenaan, vaikka normaalisti tollasesta ei tule edes kuuma, enkä pidä mitään vesipulloa mukana. Nyt kyllä sais ylimääräiset nesteet helposti kiertoon, jos olis tarvis.

Vierailija
16/16 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, käyn mieluiten klo 7 lenkillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän