Kallein lahja, jonka olet saanut?
Mikä on kallein lahja, jonka olet saanut?
Voit ilmoittaa tuotteen ja/tai hinnan.
Kommentit (35)
Itse sain noin 300€ arvoisen kellon ja lahjakortin Hemolexin verkkokauppaan valmistujaislahjaksi. Käytin lahjakortin sitten aurinkolaseihin, jotka olivat erittäin hyvät. Suosittelen muillekkin Hemolexiä! https://hemolex.co
Vanhemmilta metsää 60 hehtaaria.
Vanhemmilta rahaa 10000€.
Vanhemmilta auto 6000€
Puolisolta moottorisaha 690€
En ole ennen tajunnutkaan kuinka paljon olen vanhemmilta saanut rahaa ennen kuin tähän kyselyyn vastatessa.
Ja joo vanhemmat ei ole ikinä tainneet ostaa minulle syntymäpäivälahjaa tai lauantai karkkia jne. Eli meillä ei juurikaan ostettu lahjoja ja vaatteitakin vain tarpeeseen eikä matkustettu ym. Eli elettiin hyvin säästäväisesti. Mutta vanhemmat ovat ajan kuluessa lahjoittaneet lapsilleen omaisuuttaan jota kertyi ahkeralla työnteolla, säästäväisyydellä ja sijoituksilla. Jatkamme perinnettä.
Mun kalleimpia lahjoja ei voi mitata rahassa, niillä ei ole hintaa..
Olen ihminen, en materialisti 😏
Yksiö keskustassa. N. 100 000 e. En kylläkään oikeasti saanut muuta kuin maksaa verot tuosta. Perintöverosuunnitteluun liittyvä asia.
En ole ajatellut asiaa ennen, joka kertoo nolon etuoikeutetusta elämästä. :/
Vanhemmilta
-remontti (n. 10 000)
-käytetty auto (n.7 000)
Exältä:
-koruja, runsaasti
-huivi ja käsineet kallista merkkiä
-kaiken mitä keksin haluta ja mihin vaan rahat riitti
Nykyiseltä mieheltä:
-harrastusvälineitä (pyörä, sukset, ipodit, kännykkä.)
-muutamia laadukkaita vaatteita (n.200€/kpl)
Kaksi uutta iPhonea eri aikoina, molemmat mieheltäni. Hänen insinöörinsydämensä kärsi, kun vanha puhelimeni oli kaikin tavoin hajalla ja sitkeästi käytin sitä ja säilytin parittomassa sukassa... En ole juuri teknologian perään, mutta lahjanantajan tuntien arvostan näitä nimenomaisia lahjoja korkealle myös tunnetasolla :)
Polkupyörä markka-aikaan 18-vuotispäivälahjaksi. En muista hintaa, mutta oli joku ei kaikista halvin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilta auto 6000€
Puolisolta moottorisaha 690€En ole ennen tajunnutkaan kuinka paljon olen vanhemmilta saanut rahaa ennen kuin tähän kyselyyn vastatessa.
Ja joo vanhemmat ei ole ikinä tainneet ostaa minulle syntymäpäivälahjaa tai lauantai karkkia jne. Eli meillä ei juurikaan ostettu lahjoja ja vaatteitakin vain tarpeeseen eikä matkustettu ym. Eli elettiin hyvin säästäväisesti. Mutta vanhemmat ovat ajan kuluessa lahjoittaneet lapsilleen omaisuuttaan jota kertyi ahkeralla työnteolla, säästäväisyydellä ja sijoituksilla. Jatkamme perinnettä.
Aika köyhiä on sinun lahjat, itse sain 600 hehtaaria metsää, 100000e käteistä ja 60000e auton vanhemmilta ja Ponssen metsäkoneen vaimolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilta auto 6000€
Puolisolta moottorisaha 690€En ole ennen tajunnutkaan kuinka paljon olen vanhemmilta saanut rahaa ennen kuin tähän kyselyyn vastatessa.
Aika köyhiä on sinun lahjat, itse sain 600 hehtaaria metsää, 100000e käteistä ja 60000e auton vanhemmilta ja Ponssen metsäkoneen vaimolta.
Tämä on keksitty juttu, mutta kun annetaan satatonnia toiselle niin helpoiten se tehdään kun mennään nettipankkiin ja siirretään rahat toiselle. Kun annetaan käteistä, niin pitäisi vartavasten mennä pankkikonttoriin rahoja hakemaan ja kun lahjan saaja tallentaisi saamansa käteisen niin joutuisi kertomaan että mistä rahat on.
Lahjahevosen suuhun ei ole katsomista...
Olen saanut riittävästi.
Nupista vedettävä leijona-rannekello, luulisin. Tietysti markka- aikana. Enpä tiiä hintaansa, mutta yleensä lahjat on olleet musiikkia, 1 kasetti tai levy, niin varmasti sitä hinnakkaampi.
35 000 km ajettu Mersu mieheltäni seitsemän vuotta sitten. Hyvin on auto pelannut, mutta taidan silti saada uuden auton pikapuoliin, koska tuolla vanhalla on ajettu jo melkein 300 000 km. Sellaista on jo vihjailtu, vaikka itselleni kyllä kelpaisi vanhakin ajaa, kun kerran toimii.
Aasian kiertomatka. Tuon jälkeen kaiketi timanttikorvikset.