Nyt on kyllä pyllyhikihelteet. Niin tukalaa ettei mitään seksuaalista voi edes ajatella.
Koko ajan valuu noro alaselässä. Ja ei ole ylipainoa, se kommentti kun varmasti on jo jollain näppiksellä valmiina.
Kommentit (25)
Me liikutaan alasti ja koko ajan naidaan
No hyvä ettei voi ajatella. Voi käyttää sen tarmon itsensä kehittämiseen.
minä vaan kysyn kirjoitti:
Onko nyt seksihelle?
No ei todellakaan ole. Liian kuuma seksiin.
Se on siis pyhi. Sopii siis kysyä: "Mitä teet pyhien aikana?"
Laihduta, se helpottaa tuohon vaivaan.
Vierailija kirjoitti:
Me liikutaan alasti ja koko ajan naidaan
Toivottavasti sentään olette jossain kotona tai mökillä. TMI.
Minäkin ajoin pippelinkarvat pois ja olo on kuin olisin pikkupoika taas! Eläköön kiveshiki!
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt seksihelle?
No, milloinka se sitte alkaa ja moneltako pitää olla valmiina, ettei myöhästy startista?
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt seksihelle?
No, milloinka se sitte alkaa ja moneltako pitää olla valmiina, ettei myöhästy startista?
Onko jo vibrat, penisrenkaat, Tinderit ja kumit valmiustilassa? Kohta se seksihelle taas on.
Kyllä me bängättiin eilen, vaikka oli tosi kuuma. Tosin en tiedä viitsiikö tänään, koska tuli ehkä turhan hiki kuitenkin...
Kun ei kotona ole seksiä, ajatukset on siinä helteilläkin. Ei se ajatuksia estä. Tosin, jos mies kerrankin sanoisi nyt kovien helteiden aikaan, että "nyt!" niin yllättyisin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt seksihelle?
Onko jo vibrat, penisrenkaat, Tinderit ja kumit valmiustilassa? Kohta se seksihelle taas on.
Jos mies on saanut nuo jo joululahjaksi, eikä tajua käyttää niitä, voiko tyypin laittaa kierrätykseen?
Ei vois vähempää kiinnostaa sinun juttusi. Pyyhi persvakosi ja jatka matkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko nyt seksihelle?
Jos mies on saanut nuo jo joululahjaksi, eikä tajua käyttää niitä, voiko tyypin laittaa kierrätykseen?
Voi!
Vierailija kirjoitti:
Ei vois vähempää kiinnostaa sinun juttusi. Pyyhi persvakosi ja jatka matkaa!
Sen verran kuitenkin kiinnostaa, että piti tulla ketjua lukemaan ja kommentoimaan. 🤭
Mukavia pyhiä!
mulle maistuis todella hikinen karju nyt. siis todella hikinen ja todella maistuisi, kirjaimellisesti
m41v
minulla taas menkkapanetus ja se on niin voimakasta, että mikään helle ei saa sitä loppumaan eikä sitä estä. Ainoa lääke siihen on mies ja toimiva peli. Kuuma tulee ja varmaan huohotuttaa ihan siitä kuumudestakin, mutta kun ei voi mitään noille alkeistarpeille.
Liimautuu kiinni, jos yrittää naida.
Onko nyt seksihelle?