Olen INTJ, mestarimieli, Mastermind ja Master of Reality. Olen sinua älykkäämpi.
Kommentit (11)
Ei ole mulle muiden älykkyys ollut koskaan ongelma. Se on ongelma että pidätte muita tyhminä.
Olen myös intj, mutta tyhmä kuin vasemman jalan saapas. Mikä tradegia.
Sinulla näkyy olevan ongelma omien harhojesi kanssa.
Kuka kissan hännän nostaa ellei kissa itse. AP kuulostaa yksinäiseltä ihmiseltä jolla ei ole juttukaveria palstan ulkopuolella.
Minä taas olen INT-T -nainen. Isälläni on todettu Mensa-tason älykkyys. Kumpikin vanhemmistani on väitellyt nk. kovista tieteistä.
Oletko todella? T. toinen INTJ joka ei pidä itsestään meteliä
Sir Isaac Newton is one of the most famous historical figures widely typed as an INTJ (Introverted, Intuitive, Thinking, Judging) personality type.
Other renowned scientists and mathematicians frequently categorized as INTJs by personality typing communities include:
Stephen Hawking: Theoretical physicist and cosmologist known for his long-range strategic vision and deep solitary work.
Nikola Tesla: Visionary engineer and inventor who worked with fierce independence and focus.
Charles Darwin: Biologist who spent decades quietly compiling evidence to build his theory of evolution.
Alan Turing: Mathematician and pioneer of computer science known for his abstract systems thinking.
Marie Curie: Pioneering physicist and chemist recognized for her relentless dedication to researching radioactivity.
Tyhmä sä olet kuin saapas Ap. Varsinkin jaat tätä typeryyttäsi vauva palstalla etkä käytä mihinkään hyödylliseen.🖕🖕🖕
Muistakaas sitten että rikokset ja niillä huijaaminen ei ole todiste siitä, että olette huijattavia älykkäämpiä. Monesti tarvitaan vain oikeat resurssit, röyhkeys rikkoksiin ilman pelkoa kiinnijäämisestä ja oikeita suhteita sinne tänne. Ehkä palkataan toteuttajia niihin.
Jos jollekin tehdään jotain kun on esim sairaalassa nukutuksessa, en sanoisi että tekijä on!älykkäämpiä kun rikoksen kohde tai toimitaan muuten kovin rikollisesti papereita ja tiedostoja väärentäen jne.
Sivistymätön narsisti sä olet.