Lue keskustelun säännöt.
oletko kaunis, ruma vai tavis? entä lapsesi?
15.06.2014 |
itse olen niin tavis kuin olla voi: harmaat silmät, maantienharmaa ohut tukka, pienet tissit, lyttynä perse, silmälasit, leveä nenä, mitäänsanomattomat ja jopa hiukan miehiset kasvonpiirteet.
lapsista en osaa vielä sanoa, nuoremmalla niin ohut tukka että päänahka paistaa & esikoisella iso suu sekä harvat hampaat, mutta vielähän noiden ulkonäkö ehtii muuttua suuntaan jos toiseen .) !
Kommentit (42)
Pitääkö kauniin olla laiha?? Mielestäni normaalipainoinen on kauniimpi kuin laiha
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä olen tavis, vaalea, hoikka ja hieman pottunokkainen pisamanaama. Minulla on ohuet, vaaleat hieman kihartuvat hiukset, suht täyteläiset huulet, korkeat poskipäät ja silmät on siniset.
Pojalla on vaaleanruskeat hiukset kuten isällään, ehkä hieman punertavammat ja vahvemmat, kasvonpiirteiltään poika on sekoitus minua ja isäänsä. Pojalla on korkeat poskipäät, vaalea iho ja minun nenästäni kauniimpi versio ja samanlainen suu kuin minulla. isältään on perinyt vihertävän harmaat silmät ja tummat ripset ja kulmakarvat. Isä on aika tavis, mutta poikani on mielestäni komea ja hauskannäköinen, mutta johtunee osittain luonteesta. Ulkopuolisten silmissä varmaankin tavis :)
Tyttärelläni on eri isä. Isä on komea, tummahiuksinen, tummat tuuheat ripset ja kulmakarvat ja suora, komea nenä. Isän silmät on kirkkaanvihreät. Tyttäremme on ihonväriltään hyvin vaalea, hiukset ovat vaaleat punaisella vivahteella, silmät toistaiseksi jäänsiniset, mutta jossain valossa näyttävät vihertäviltä. Tytön ripset ovat punertavanruskeat, pitkät ja tuuheat. Perinyt isältään ihanat hymykuopat. Hiukset on kiharaiset ja aika ohuet, kuten minulla. Tyttö on kaunis ja hurmaava luonteeltaan, mutta ei varmaankaan mitenkään erityisen huomiotaherättävän kaunis.
Ihania ja kauniita tietysti äidin nälökulmasta :) <3