Lue keskustelun säännöt.
Uhkakuvia
05.07.2014 |
Miten on mammat, miten uskallatte hankkia lapsia ja monet jopa useita, koska sota on hyvin mahdollinen naapurimaan takia. Miltä tuntuu, kun poikanne joutuu intin jälkeen etulinjaan. Minua ainakin pelottaa poikieni puolesta ja lisäksi asunto menee ja mökki etc.
Miten voitte ottaa niin rennosti ja puhua vaan vauvan ruuista ja kakan rakenteesta ja ensimäisestä hymystä, en tajua.
Lisäksi ilmastonmuutos, joka on todellinen uhka koko maailmalle.
Teidän kannattaa laskeutua sieltä norsunluutornisanne alas ja ainakin olla puuttumatta niiden ihmisten asioihin, jotka eivät uskalla tai halua tällaiseen maailmaan lapsia hankkia. Minulla on, mutta pelkään tulevaisuutta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla