oletko kaunis, ruma vai tavis? entä lapsesi?
itse olen niin tavis kuin olla voi: harmaat silmät, maantienharmaa ohut tukka, pienet tissit, lyttynä perse, silmälasit, leveä nenä, mitäänsanomattomat ja jopa hiukan miehiset kasvonpiirteet.
lapsista en osaa vielä sanoa, nuoremmalla niin ohut tukka että päänahka paistaa & esikoisella iso suu sekä harvat hampaat, mutta vielähän noiden ulkonäkö ehtii muuttua suuntaan jos toiseen .) !
Kommentit (42)
Kaunis . Mulla on tummat alaselkää asti olevat hiukset olen hoikka mut muotoja löytyy kuitenkin eli en ole tikku . Aika isot siniset silmät ja pitkät ripset . Hyvä iho eli ei finnejä tai muutakaan.
Mun tytär on todella kaunis . Isot ruskeat silmät . Tuuheat pitkät ripset . Vaaleanruskeat hiukset jotka auringon valos heijastaa kultastä väriä. Lapseni on puoliksi romani joten piirteitä tulee mustalaisista. Todella kaunis kasvoinen
Minä olen tavis ja mieskin on tavis. Tyttö on nätti ja poika aika komea...onneksi kahden taviksen lapsista tulee vanhempia parempia kaikin puolin kun ovat myös fiksuja.
Minä ulkonäöltäni täysin tapetti, maantienväriset hiukset, siniharmaat silmät. En ees käytä meikkiä, joten oletan olevani aika "blääh"-näköinen muiden silmiin. Hoikka. Mies tummapiirteinen, aika erikoisen näköinen vähän vinoine silmineen. Poika on vaalea ja meidän silmiin hirveän söpö. Ei oo yhtään tosin "erikoisen" tai "mielenkiintoisen" näköinen, niinkuin jotkut lapset voivat olla, vaan tosi "perus"-näköinen lapsi..
Ruma naama, ihan ok kroppa, itsellä siis. Lapsi on kuitenkin hurjan suloinen, isot lähes mustat silmät ja pitkät ripset
Olen tavis/ihan ok, mies on komea, esikoinen (poika) on kaunis lapsi, tokasta ei voi vielä sanoa.
Minä olen tavis, mutta lihava nykyään, aikuinen tytär on kaunis, 5v. pojat on kivan näköisiä, varmasti tulee hyvän näköisiä miehiä kuten veljenikin on. Toisella pojalla on ehkä vähän isot korvat, mutta ei se miehellä niin haittaa. Toinen poika on tullut isäni suvun näköön kyllä jonkin verran, ja isoisäni oli nuorena kuin Suomifimin tähti, joten en ole huolissani poikienikaan "naislykystä".
Olen hoikka ja pieni rintainen. Hyvä peppu. Ilman meikkiä ookoo, laittautuneena jopa kaunis. Luonnon antama platinaväri.
Noh voisi asiat olla huononminkin. Kasvot ihan ok. Isot silmät ja huulet ja tuuheat ripset. Hiukset luonnostaan blondit ja pitkät ja paksut. Laihakin olen mutta tähän plussat päättyy :D liian pienet tissit ja perse olematon. Ja ah suuret ihohuokoset. Kukaan meistä ei oo täydellinen.
Itse olen nätti, mies kauniin komea. Hän meistä siis kauniimpi. Lapsillamme on selkeät piirteet, isot silmät, tummat, tuuheat pitkät ripset, kauniin väriset hiukset. Poika näyttää aivan minulta, tyttö isältään. Varsinkin tyttö on saanut kehuja ulkonäöstään vastasyntyneestä asti. Hän on kyllä kaunis lapsi, paljon kauniimpi kuin minä.
Nätti. Syvänsiniset silmät, tummat kulmakarvat ja ripset, tummanruskeaksi värjätty piiitkä tukka (oikea väri keskiruskea) ja muodokas kroppa (vyötärö 74cm, lantio 103cm, tissit vaan kyl 70c). Lapsia ei ole vielä.
Sanoisin olevani melko tavallinen suomalainen nainen, ehkä tummanruskeita silmiä lukuunottamatta. Tavallisuudessa ei tosin mielestäni ole mitään vikaa! :) lapsia ei vielä ole.
Olen omasta mielestä ihan nätti, mutta usein kehutaan kauniiksi. Kasvojen piirteitäni on usein kehuttu persoonalliseksi, massasta erottuvaksi, ja usein minulta myös kysytään olenkohan ihan syntyperäinen suomalainen. Hiukseni ovat hennot eikä erityisen paksut muttei hiirenhäntäkään, väriltään luonnostaan kullanvaalet, silmäni ovat vihreänruskeat.
Lastani kehutaan usein todella söpöksi ja hän saa usein paljon huomiota julkisilla paikoilla. Hän muistuttaa minua vauvana, vaikka on poika. Histenvärin hän on perinyt minulta, silmät isältä, ne ovat siniset. On vielä tosin siinä iässä että ulkonäkö ehtii muuttua ihan todenteolla, jää nähtäväksi kasvaako komeaksi nuoreksi mieheksi vai tuleeko ihan tavis.
Mä oon tavis, laitettuna nätti mutta sellainen näyttävä kauneus puuttuu. Olen nuori ja lapseton.
Ruma lärvi, paitsi jos meikkaan niin kaunis. Vartalo kaunis, mutta pienet/olemattomat rinnat. Hoikat sääret ja litteä maha. Ei ole vielä lapsia
Olin nuorena kaunis ja hoikka, nyt ylipainoinen ja rupsahtanut. Lapset ovat kauniita.
Olen tyttömäisen söpö, kai jollakin tavalla kaunis. Suuret silmät, suppu suu, pitkä paksu tukka. Melko tumma suomalaiseksi. Vartalo pieni ja hoikka, mutta muodokas oikeista kohdista. Lapset kauniita, suurisilmäisiä ja vaaleita.
Olen melko tavis varmaan. Lapset on kaikki todella kauniita, meillä on 2 tyttöä ja yksi poika. Usein tullaan kommentoimaan, kuinka kauniita ovatkaan. Kaikilla luonnonkiharat paksut hiukset ja tummat tuuheat ripset. Pojan silmiä tullaan usein ihastelemaan, ovat todella siniset.
Minä en välitä koko asiasta. Lapseni on kyllä ihan söpö. Tavis varmaan.
Kaunis, suklaanruskeat pitkät hiukset ja klassisen kauniit kasvot, sopusuhtainen vartalo. Poikani on 'kaunis poika', hyvin minun (äitinsä) näköinen ja paksu laineileva tukka.
Olen kaunis, puoliksi eteläeurooppalainen, puoliksi suomalainen, ja onnistunut perimään parhaat ominaisuudet kummastakin kansasta. Vaaleanvihreät silmät, paksut pitkät ripset ja ruskeat hiukset. Paksut huulet, kroppa normaali. Mieheni on hyvin suomalainen ja ei voimakaspiirteinen. Maantienvâriset hiukset ja harmaat silmät - aika normaalin näkonen suomalaismies.
Poika on tullut minuun ja filmitähdeltä näyttävâän isääni. Nyt jo pikkupoikana hänellâ on jykevä leukalinja, paksut pitkât ripset, ruskea paksu tukka ja siniset silmät. Liiankin kaunis poika suorastaan.
Tyttö on kopio isäatään. Raukkaparka, isän piirteet eivät ole ideaalit tytöllä. Tukka ei meinaa kasvaa ollenkaan. Niin uskomattoman ohut, ettâ näyttâä kaljulta, huulet ovat ohuet viivat, ripsiä hädin tuskin ja silmät harmaat. Minun silmâäni tietysti suloinen, mutta rehellisesti asiaa katsoen tiedän että hän tulee olemaan kiitollinen meikistä että saa piirrettyä itselleen jonain päivänä esim. kulmakarvat. Tyttökulta, onneksi hän on kuitenkin älykkäämpi kuin minä.