Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oletko kaunis, ruma vai tavis? entä lapsesi?

Vierailija
15.06.2014 |

itse olen niin tavis kuin olla voi: harmaat silmät, maantienharmaa ohut tukka, pienet tissit, lyttynä perse, silmälasit, leveä nenä, mitäänsanomattomat ja jopa hiukan miehiset kasvonpiirteet.

 

lapsista en osaa vielä sanoa, nuoremmalla niin ohut tukka että päänahka paistaa & esikoisella iso suu sekä harvat hampaat, mutta vielähän noiden ulkonäkö ehtii muuttua suuntaan jos toiseen .) !

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, koska olen lihava. Olin kuitenkin kaunis ja lapset ovat kauniita.

Vierailija
2/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoista kaunis vartalo tavis. Lapset on pieniä, mutta ainakin vielä kauniita poikia. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauniit kasvot, mutta nuo maantien väriset hiukset. Vartalo ihan ok, hieman on paksut reidet ja pohkeet suhteessa ylävartaloon, mutta ei häiritse minua.

Molemmilla lapsilla kauniit kasvot. Toinen on perinyt minun vartalon ja toisella hoikat pitkät sääret. Toinen blondi ja toisella maantien väriset hiukset (tosin minäkin olin blondi lapsena, joten tiedä sitten mitkä värit on aikuisena).

Vierailija
4/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo kaunis, kasvoista tavis. Lapsi on vasta 2v mutta ainakin sen perusteella miltä nyt näyttää, on onneksi perinyt minun parhaimmat puoleni eli isot silmät ja paksut ripset. Hiukset ovat ohuet mutta luonnonkiharat, tiedä sitten miltä nuo näyttävät 10v päästä :)

Vierailija
5/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavis, vauvani 9kk on kyllä omaan silmään erityisen kaunis, ruskeat, paksut kiharat hiukset ja kauniit kasvot.

 

Joka päivä ihmettelenkin miten voi olla niin kaunis ja söpö ja ihana.

Vierailija
6/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naamasta tavis, kroppa ok.

Lapsista toinen on näyttävä ja toinen on nätti.

Hoikkia molemmat.

Näyttävä näyttäisi herättävän enemmän kateutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis. Lapsia ei ole.

Vierailija
8/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavis ja niin on miehenikin.Meilla on kolme poikaa, nyt jo nuoria aikuisia. Kaikki pojat ovat komeita. Ja tama ei ole vain oma mielipiteeni vaan poikien ulkonakoon liittyvia kommentteja tulee muilta ihmisilta tasaiseen tahtiin.

Kylla genetiikka on ihmeellista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kaunis, nyt tavis, kun oon lihonutkin aika paljon ja ikää on vaikka kuinka :) Lapsi on ihan kivan näköinen.

Vierailija
10/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään tavis, nuorempana oikeasti kaunis. Parhaat puoleni ovat kasvot, iho ja hiukset. Olen suomalaiseksi vähän eksoottisen näköinen, voisin olla vaalea mulatti.

 

Lapset ovat hiukan tavallista kauniimpia. Tummapigmenttisiä, vihreäsilmäisiä, siropiirteisiä, suoraryhtisiä, tuuheatukkaisia poikia. Ihan suomalaisia olemme kyllä kaikki.

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja mies on komea. Lapset ovat kauniita.

Vierailija
12/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma, koska olen lihonut valtavasti. Hoikkana olin aika hyvännäköinen ja tiettyä vangitsevuutta on lapsessanikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavis. Lapseni on mielestäni kaunis, vaikka hampaat ovat vielä harvassa. :D

Vierailija
14/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni olen tavis. Voi olla, että ruma jonkun mielestä, mutta makuja on niin monta kuin ihmisiäkin. Lapset ovat taviksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en ole ruma mutta en kyllä kauniskaan.Taviskaan en ole,sillä valtavirrasta poiketen minulla on punainen tukka siis ihan oikeasti.Kroppa hoikka.Lapseni on kyllä minua kauniinpi.

Vierailija
16/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän siltä truebloodin Eerikiltä eli ilmeisesti olen ruma.

Vierailija
17/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ruma ettei edes lapsia ole suotu! Naama kuin riihen seinästä reväisty.Vartalo lapsentekoiässä ihan ok, nyt jo vähän rupsahtanut.

Vierailija
18/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö rumia lapsia ole?

Vierailija
19/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalo ok, kasvot susirumat. Lapseni ovat ainakin omaan silmään ihan söpöjä. Onneksi olen saanut kaksi poikaa enkä tyttöjä, koska pelkäisin että lapseni olisivat mulle ikuisesti katkeria että tein he, sillä elämä rumana on ihan hirveää. En haluaisi olla mikään kaunotar, tavallinen ulkomuoto riittäisi.

Vierailija
20/42 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika perusnätti tai -sievä. En mikään arvokas kaunotar, mutten myöskään ruma. Olen itseeni ihan tyytyväinen.

Lapseni ovat kauniita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan