Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nuoremmat naiset parisuhteessa

Vierailija
15.06.2014 |

no nyt tulee haukkumisia ja alapeukkuja takasin niin että ropisee, mutta antaa tulla vaan on pakko ihmetellä. juu, olen itse lähes viiskymppinen avioliitossa elävä nainen enkä todellakaan ole kukkahattutäti. olen hyvin sopeuttanut itseni tähän päivään ja elän sen mukaan.

mutta yhtä asiaa on nyt pakko ihmetellä! milloin nuorista naisista on tullut näin epäileväisiä ja kyynisiä kuin täällä palstalla käy ilmi? onko yleistä vai onko vain palstalla esiintyvä vitsaus? haukutaan puoliso alimpaan he...ttiin epäillään puolisoa ihan joka asiasta jopa puolison tarkoitusperiä epäillään, mies esim ostaa yllättäen yhteisen lomamatkan, pakkohan sillä on taka-ajatuksia olla. vakoillaan urkitaan puhelinta ym...

mikä parisuhde tälläistä voi kestää? suhde kun perustuu luottamukseen. palstalla kyllä varmasti vähemmän miehiä, mutta miehiäkin täällä on ja en ole huomannut samaa ilmiötä heiltä. ei herranjestas, en muista että itse nuorena ollessani kukaan ikäiseni kaveri tai tuttu nainen olisi toiminut samoin eikä itselle tullut mieleenkään haukkua ja epäillä puolisoani. eri asia varmasti ollut jos jos hän olisi tehnyt jotain todella hyväksymätöntä.

anteeksi av mammat mutta todella ihmettelen ajatusmaailmaanne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me kaikki nuoret naiset sentään olla tuollaisia parisuhteissa :)

Vierailija
2/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon kyllä ja tuo oli mukava kuulla. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sitä ikäluokkaa jolle mies on kuningas ja jota pitää palvella ja mielistellä vaikka ukko käyttäytyisi kuinka sikamaisesti.

Vierailija
4/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vanhempienkin naisien ongelma. Mutta ehkä netin takia, koska saa helpommin selville miesten ajatusmaailmaa ja toisten naisten parisuhteiden todellisen laidan. Minä en edes viitsi alkaa seurustella, suurin osa suhteista on kauheita.

Vierailija
5/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:00"]

Sinä olet sitä ikäluokkaa jolle mies on kuningas ja jota pitää palvella ja mielistellä vaikka ukko käyttäytyisi kuinka sikamaisesti.

[/quote] Taitaa tosiaan olla sukupolvikysymys toi juttu. Aloittajan ikäiset sietää mieheltä mitä vaan ja kituu huonossa liitossaan ja pelkää mitä muut ajattelee jos tulee ero. Nuoremmat naiset ovat rohkeampia, eivät siedä mieheltä paskaa.

Vierailija
6/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 10:00"]Sinä olet sitä ikäluokkaa jolle mies on kuningas ja jota pitää palvella ja mielistellä vaikka ukko käyttäytyisi kuinka sikamaisesti.

[/quote]

Tämä on juuri sitä kastia mitä ap taitaa tarkoittaa... se ettei elä vainoharhaisena ja "Minä elän itsenäisenä 2000-luvun naisena", ei tarvitse tarkoittaa että sietää mitä tahansa eikä omista omia mielipiteitä.

Itse olen "vain" 25v, mutta omistan hyvinkin perinteisen ajatusmaailman parisuhteesta ja olen aina ollut "pikkuvanha".. :-)

Meillä mies on paljon minua vanhempi, yrittäjä ja tekee pitkää päivää. Itse olen kotona taaperon kanssa ja odotan toista lasta.

Tiskaan, pesen pyykit, siivoan, silitän miehen paidat, hoidan ruokaostokset ja muut kodin arkiset puuhat ja eilenkin sain itselleni todella hyvän mielen kun mies töistä tullessaan halasi ja kertoi kuinka mukavaa oli taas tulla kotiin kun koti oli kunnossa. Samoin jaksaa edelleen kiittää puhtaista vaatteista, silitetyistä kauluspaidoista ja valmiiksi tehdystä ruoasta.

Ja silti vapaapäivinään osallistuu pyytämättä kotitöihin, vaikkei minun puolestani edes tarvisi :-)

Mies myös käy tapaamassa ex-vaimoaan toisinaan koska heillä on edelleen yhteisiä asioita, lapsia ja pitkä liitto takana.

Minä kuitenkin luotan mieheeni, meillä on hyvä ja turvallinen elämä ja uskon että mies kertoisi minulle jos hän esimerkiksi alkaisi haikailla jonkun muun perään.

Vierailija
7/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jatkaa..

En kuitenkaan koe olevani alistettu kotiin tai muutakaan. Välillä olen käynyt töissä miehen kanssa, välillä ihan muualla ja aina se on oma valintani. Mies tukee, haluan sitten tehdä miten vain.

Nautin kuitenkin suuresti tästä kotiäitiydestä ja perinteisten arvojen kotiarjesta.

Ja vaikka itsellä kohtuu pienet tulot, teemme perheenä usein muutaman päivän reissuja kylpylään tai vastaavaan kun mies hoksaa että hänellä muutaman päivän vapaat, kysyy haluanko lähteä ja mielellään vastaavasti käyttää ylimääräisiä tuloja koko perheen hyvinvointiin.

Vierailija
8/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran luottamuksen pettää se ei helpolla tule takaisin

itse raivostui kun mies maksaa salaa netflixiä eikä yhdessä sitä käytetä, kaipaan selitystä salailulle

Vierailija
9/9 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ns. news bias eli yleensä huonot asiat ovat uutisia ja niistä kirjoitetaan. Kun asiat ovat hyvin, ei ole mitään kirjoitettavaa. Ei siitä synny keskustelua, että tänäänkin kaikki sujuu ja elämä hymyilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä