xenian uusin
Postaus jossa sanoo suoraan että EI tahdo hoitaa taaperoa kotona, vaikka siis itse olisi kotona tekemässä töitä. Mieluummin tuuppaa lapsen toisen hoidettavaks koska lapsi tarvitsee sitä hoitoa ja huolenpitoa ( omien sanojan mukaan enemmän kuin koskaan) . Siis lapsihan tarvitsee nimenomaan ÄITIÄ enemämän kuin koskaan mutta äidille on työ tärkeämpää (mukamas lapsen tulevaisuutta ajatellen) ööh sori nyt mutta lapsen tulevaisuutta ajatellen ehkä hiukka tärkeämpää on että äii hoivaa ja viettää aikaa Taaperon kanssa. Opiskela ehtii kosla vaon mutta 1v tarvitsee jompaa kumpaa vanhempaa ei ketään vierasta hoitajaa 8h päivässä joka EI hali taikka suukottele sen aikana. Miksi oi MIKSI lapsia hankitaan jos ei edes niitä ensimmäisiä vuosia ooe varmis uhraamaan heidän takia?? Turha odottaa heiltö sitten aikuisena välittämistä kun ei itse huolehtinut heistä silloin kuin HE tarvitsivat sinua
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 00:51"]
Olen opiskellut ja myöskin valmistunut. Siitä ei kyse. Kun päätimme hankkia lapsia emme todellakaan tehneet sitä siksi että heti 1v päästä sysätään hoito ja osa vastuu täysin ventovieraille. Ei vaan mene mun päähän. Eri asia maassa jossa ei mtn kela tukia saatavilla.
[/quote]
Kela-tukia? Kukahan pystyy elämään kotihoidon tuella? Vai mitä muuta tuossa vaiheessa voi saada? Sossun asiakkaaksiko taaperoiden vanhempien pitää alkaa? Työssäkäyvien verorahoista nuokin tuet maksetaan.
Ei tää yhteiskunta vaan pyöri niin ettei tehtäisi töitä vaan oltaisiin tuilla. Eri juttu jos on omaa rahaa niin sen turvin voi olla työyä tekemättä.
Kotihoidontuki lapsilisä ja miehen palkka tietty. Ja jos on yh niin saa asumistuen.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 01:11"]
[/quote]
En ole koskaan katsonut yhtään Xenia-videota ja tämä vähän yllätti. Olin ihan varma, että hänellä olisi ärsyttävä pikkutyttömäinen ja lässyttävä puhetyyli, mutta tuohan kuulosti ihan normaalilta :D
[/quote] Tosi mukavan oloinen lady. En voi kuin ihmetellä, miten jotkut jaksaa jatkuvasti hyökätä Xeniaa vastaan. Kerrassaan ihastuttava, mukava, nuori nainen! Ottakaa mallia. Ps. Suomessa onneksi kukin saa päättää, missä vaiheessa lapsi viedään hoitoon. 9 kk ikäisen voi hyvin viedä, jos on perusterve, normaalisti kehittynyt lapsi. Ei siitä mitään traumoja tule. Ennen vanhaan Suomessakin äityisloma oli vain 6kk, lapset joutuivat puolivuotiaana päiväkoteihin, ja jopa tasapainoisempaa porukkaa on silloin kasvatettu kuin nykyään... Usassa äityisloma on vain 3kk. Olkaa mammat iloisia, että Suomessa on vapaus valita:)
Paljon kauniimpi videolla. Joka kuvassa aina sama väkinäinen hymy ja tuossa luonnossa tosi kaunis.
taitaa olla ensimmäinen kerta kun puolusta Xeniä.
Kuin suuren metelin nostaisitte jos hän ilmottaisikin että jää kotiin lapsen kanssa ilman ammattitutkintoa vielä äippäloman jälkeenkin? Alkaisi suu vaahdossa jauhaminen, että sinne menivät ne opiskelut jne. Melko kunnianhimoista että haluaa jatkaa opintonsa loppuun, keskittyä niihin ja valmistua joku päivä koulustaan. Meinaan jos ei heti jatka niin on vaikea enää löytää motivaatiota suorittaa kurssit loppuun.
Eikö ole parempi laittaa lapsi vaikka aamupäiväksi hoitoon ja hoitaa silloin blogijutut ja opiskelut pois alta, että voi sitten iltapäivällä oikeasti olla lapsen kanssa, kun työ ja opiskelut on hoidettu? Paljon ikävämpi vaihtoehto minun mielestäni olisi se, että kotona töitä tekevä ja opiskeleva äiti väkisin pitäisi lastaan kotona, koska niin vaan kuuluu tehdä tai muuten on huono äiti, ja lapsi saisi viettää yksin aikaa esimerkiksi videoita katsellen ja yksin leikkien, kun tiuskivan äidin pitää tehdä töitä samalla. Tai sitten vaihtoehtoisesti työt ja opiskelut kärsisivät ja koulu jäisi jopa kesken, mistä äiti myöhemmin turhautuisi ja saattaisi purkaa sen lapseen.
En ole mikään Xenia-fani, varsinkaan viimeisimmän Evechic-kohun ja sitä seuranneen käyttäytymisen suhteen, ja vastustan ns. virikehoitoa, mutta tässä asiassa olen täysin hänen puolellaan.
Oon ainoastaan tällä palstalla kuullut tästä Xeniasta ja joskus kurkannut blogiin ja todellakin muuttui mielikuva olemuksesta viedon jälkeen,ja positiiviseen suuntaan :)
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 01:11"]
[/quote]
En ole koskaan katsonut yhtään Xenia-videota ja tämä vähän yllätti. Olin ihan varma, että hänellä olisi ärsyttävä pikkutyttömäinen ja lässyttävä puhetyyli, mutta tuohan kuulosti ihan normaalilta :D
[/quote]
Onpa ollu karsee tukka :D Näytti vaan kuvissa niin kivalta. Mutta joo kyllä ne nykyiset hiukset on paaaljon paremmat :)