Suomalaiset miehet lähestyvät alaikäistä tytärtäni Instagramissa
Tyttöni on 12-vuotias ja saa ihan suomalaisilta miehiltä lääh puuh-viestejä. Hän on itse näyttänyt näitä viestejä. Mikä teitä oikein vaivaa, kun lähestytte alaikäistä tyttöä?
Kommentit (32)
Sano tyttärellesi että laittaa vaatteet päälle ja lopettaa pyllistelyn.
Sopikaa treffit ja iskä tulee mukaan. Minäkin voin tulla jos iskä ei ehdi.
Tili yksityiseksi, niin ei tule viestejä muilta paitsi niiltä jotka on itse hyväksynyt
Katselin Jarmoa, kun hän oli jälleen mielenkiintonsa parissa, siis mappien. Hän kasaili papereita, kun hän huomasi minut oven pieleen nojaamassa vain valkea lakan ylläni.
Vedin piiskan hänen reisilleen hitaasti ja kuljetin sitä niiden sisäpinnoilla ja ihailin hänen seisokkiaan, jota hieroin sormillani edestakaisin. Jarmo huokaili ja aneli päästä panemaan minua, mutta oli kuuro hänen pyynnöilleen.
Otin kiinni kaulapannan hihnasta ja vedin hänet mukaani. Jarmo seurasi minua, kun ei muutakaan voinut. Hän kävi kuumana ja yritti saada otteen minusta, mutta kiusasin häntä, enkä antanut hänen päättää mitä nyt tapahtuisi. Pysäytin hänet olohuoneen matolle ja pakotin hänen polvilleen. Sivallettuani muutaman kerran hänen molempia pakaroitaan ojensin piiskan hänelle. Jarmo nousi istumaan piiskaa kädessään pyöritellen. Asetuin polvilleni hänen eteensä ja käskin häntä sivaltamaan pakaroitani. Hän hiveli selkääni arasti.
Jarmo alkoi piiskata minua ja huomasi minun nauttivan siitä. Kiihottumiseni oli huipussaan. Tarjosin itseäni Jarmolle ja hän otti tarjouksen vastaan nuolemalla minua takaa päin, ja annoin viimein hänen panna minua kiimaisella kalullaan rajusti laukeamiseen saakka.
Kun Jarmo veti eritteistäni märän ja spermaa valuvansa peniksensä ulos minusta, kierähdin hänen eteensä ja nuolin valuvat tipat suuhuni. Jarmo huokaili tyytyväisenä nuolemistani katsellen ja hiuksiani hyväillen.
armosta kukaan ei uskoisi, jos nyt kenellekään koskaan edes tästä kertoisin. Naurahdin, mutta samassa ajattelin asiaa toisinkin päin, että eipä uskoisi minustakaan.
Seuraavana päivänä virastopäällikkö soitti ja halusi tavata meidät toimistolla. Puin päälleni ruudullisen puolihameeni, jota käytin töissä, harmaan villapaidan ja harmaat villasukat. Harjasin hiukseni ja laitoin kaulaani villaisen huivin, että niskoihini ei vetäisi toimistolla.
onko äitikin kyläpyörälutka? sieltä se malli tulee
Miksi hänellä on julkinen tili instassa? Tuon ikäisillä ei kai edes saisi olla instatiliä. Lapset kokevat paljon groomingia netin kautta!
12-vuotiaan ei kuulu katsella Instagramin pyllykuvia.
Annakun minä kirjoitti:
miten joku losoperse-av-lehmä jaksaa voimafantasioida selkeällä provolla?
Mun 15- vuotiaalla tyttärellä on Instatili, yksityinen, eikä häirintää ole ollut. Hän ei myöskään laita nettiin kuviaan. Jossain sovelluksessa on profiilikuvana lapsuuskuva. Kas näin.
Vierailija kirjoitti:
Annakun minä kirjoitti:
Miten voi joku lattaperse-av-uuli vetää jatkuvasti kaikesta herneen komonokkaansa ihan joka asiasta? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annakun minä kirjoitti:
Miten voi joku lattaperse-av-uuli vetää jatkuvasti kaikesta herneen komonokkaansa ihan joka asiasta? 😂
niin, tehän elätte miesten vihaamisesta. tässä ei ole mitään uutta
Sovi tapaamisia noiden limaskojen kanssa tyttösi nimissä ja järjestä niille kaveriporukalla ikimuistoinen yllätys, kun saapuvat paikalle.