Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sormus tekee ihmisestä kiinnostavan.

Vierailija
14.06.2014 |

Sormus nimettömässä tekee miehen ja naisen kiinnostavaksi. Kesäbileisiin ja terassille kannattaa mennä sormus sormessa .

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se ainakin on selvä kieltomerkki iskemisen suhteen :)

Vierailija
2/6 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuulemma. Kaveri oli aikoinaan kihloissa, naiset kuulemma pörräsivät baarissa enemmän ympärillä, kuin "sinkkuna". Sormuksesta voi päätellä, että kun tuo on kelvannut jonkulle, ei siinä voi olla mitään hirveää vikaa.

Ei mun kimpussa vaan ole kukaan, vaikka on sormus sormessa :( paitsi oma mies ♥ eikä itselle tule mieleen iskeä niitä, joilla on se sormus.

Vierailija
4/6 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jollain tapaa totta kyllä. Itse ainakin ajattelen kun jollakin on sormus että kyseinen henkilö on "eri sarjassa" kuin itse, onnellisempi, parempi ihminen... Jos joku haluaa kihlata/mennä naimisiin k.o. ihmisen kanssa hän on pakostakin ihana tyyppi. Jotenkin tuntuu että kun jotkut kihlautuvat/menevät naimisiin he "ovat nousseet eri tasolle", edenneet elämässään. Tietysti ymmärrän etteivät kaikki kihlaudu tai mene naimisiin oikeista syistä tai ettei sormus ole onnellinen parisuhteen tae, mutta silti toisten sormukset saavat minut surulliseksi. Olen itse oikeastaan aika surkeassa suhteessa ja minulla ei ole voimia lopettaa sitä. Itken jatkuvasti ja riitelemme paljon... Joskus vain tuntuu tosi pahalta kun joku toinen on niin onnellinen. Ei se ole minulta pois, tiedän sen. Sen parin sekunnin ajan vain käy mielessä että voi, kunpa minäkin...

Vierailija
5/6 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä samaa mieltä. Omassa kesätyöpaikassani kaikki tylsimmät tyypit on naimisissa (itseni mukaan lukien) ja hauskimmat/kiinnostavimmat rengastamattomia, monet niistä seurustelevat tosin. Yksi nuori jätkä on aivan uskomattoman lapsellinen ja rasittava, ja naimisissa hänkin. Mietin pitkään, että kuka nainen jaksaa tommosta kuunnella, kunnes tapasin hänen vaimonsa, joka on ihan samanlainen. Vakka löytänyt kantensa, siis :)

Vierailija
6/6 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrää minkä pörrää, mutta oikeasti hyvät, kunnolliset avioituneet miehet eivät olkaansa hetkauta kosijoille kun ovat jo mieleisensä alttarille valinneet. Nykyäänhän on paljon liikkeellä näitä jotka käyttää sormuksia juuri sen takia että saa naisia ja pettäjät toki on asia erikseen, niitä löytyy aina. Ystäväni ex näkyy edelleen pitävän sormusta naisten toivossa, ja kuulemma helppo saada näin. Pistää toki myös miettimään kuinka helvetin typeriä ja helppoja me naiset ollaan (tai siis osa, minua ei mukaanlueta tähän ryhmään koska sormus on suuri punainen kieltimerkki..), itse ainakin ajattelen sen niin että jos miehellä on sormus on sitä turha piirittää, se jos mikä kertoo nimenomaan miehen surkeudesta jos lähtee sormus sormessa naisten matkaan. Eli  se siitä "kunnollisuudesta", toki tämä on vain mun näkemys, ja muilla on omat näkemyksensä asiasta.