Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesin rintsikat koneessa ja menivät ihan rikki :(

Vierailija
14.06.2014 |

Kyseessä Changen ihan uudet rintsikat. Kaarituki tuli läpi ja kankaaseen pari reikää. Kun tuon jälkeen lähdin katsomaan pesuohjetta, niin käsinhän siinä käskettiin pestä. Ei siis voi edes viedä takas. En vaan oo ikinä ajatellu, et joku noita oikeesti käsin pesis. Mites te muut? Vastaavia kokemuksia - Changen saa vissiin unohtaa kerrasta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä onnistunut saamaan rintsikoitani rikki, miten te ihmiset oikein pesetts niitä, jos kerta kaarituet tulee läpi? :D

Vierailija
2/13 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsipesuohjelmalla ja pussissa. Vuosia pesin käsin kunnes ostin uuden pyykkikoneen ja katsoin et siinä on käsipesuohjelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksuhali!

Vierailija
4/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen rintsikat aina pesupussissa eikä mene rikki.

Vierailija
5/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä saa pestä koneessa, mutta pakkohan ne on pestä koneessa. Mä laitan jopa ihan tavallisella ohjelmalla pyörimään ne aina täyteen koneeseen.

Rintsikat alkavat väkisinkin haisemaan jo muutaman käsipesun jälkeen. Tuntuu ettei niistä saa puristettua vettä tarpeeksi pois kaaritukien takia.

Kaikki muut rintsikat ovat kestäneet pidempään, paitsi Seppälän. Jokainen teini ostanut sieltä rintsikat ja ainakin kahdet hajosivat ekassa pesussa.

Ai niin, ne pitää pestä pesupussissa.

Vierailija
6/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:05"]

Pesen rintsikat aina pesupussissa eikä mene rikki.

[/quote]

Pesupussissa minäkin, myös tällä kertaa. Pesupussiinkin oli tullut reikä. AP

Vierailija
7/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesupussissa pesen paljon käsipesupyykkiä ja jopa kuivapestävää. Oikealla ohjelmalla.

Vierailija
8/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan kyllä ihan hyvin pestyä käsin, mutta clas ohlsonilla olen nähnyt myös sellaisia pesu"koteloita" liiveille, joiden sisällä niiden pitäis pysyä ehjänä.

Vierailija
9/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki tuo pesukotelo, jos vaan puhdistuvat siellä. Hitsi että ärsyttää, kun tosiaan olivat ekaa kertaa pesussa (vaikka ovat useampi kk sitten ostetut) ja heti rikki. Pesuohjelma oli normaali, 40 astetta. Noh, eihän tää lopulta maailman suurin tragedia ole. AP

Vierailija
10/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:15"]Hyvä vinkki tuo pesukotelo, jos vaan puhdistuvat siellä. Hitsi että ärsyttää, kun tosiaan olivat ekaa kertaa pesussa (vaikka ovat useampi kk sitten ostetut) ja heti rikki. Pesuohjelma oli normaali, 40 astetta. Noh, eihän tää lopulta maailman suurin tragedia ole. AP

[/quote]no mä kyllä reklamoisin, olen pessyt liivejä vuosia joko ilman pesupussia tai pussin kanssa eikä ole mennyt yhdetkään rikki ja kaikki liivini on changen.

Vierailija
11/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesupussissa hienopesulla.

Vierailija
12/13 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

changen rintsikat ovat perseestä. Mulla niitä kymmenet. Kaikki menneet rikki parin kuukauden aikana. Enää eivät edes pistä rektyyn, koska kuulemma oma vika.

En pese koneessa, ja vaihtelen liivejä usein. Silti näin

Vierailija
13/13 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 23:15"]

Hyvä vinkki tuo pesukotelo, jos vaan puhdistuvat siellä. Hitsi että ärsyttää, kun tosiaan olivat ekaa kertaa pesussa (vaikka ovat useampi kk sitten ostetut) ja heti rikki. Pesuohjelma oli normaali, 40 astetta. Noh, eihän tää lopulta maailman suurin tragedia ole. AP

[/quote] 

Jos pesuohjelma oli normaali niin linkositko täysillä? Jos näin oli niin sitten en ihmettele...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän