Uskon, että mieheni on pettämässä - jäljitänkö puhelimen vai en?
Oon jo aikaisemminkin kirjoittanut tänne avomiehestäni, joka minulta salaa tekstailee eksälleen. Tekstarit olivat luokkaa "koska oot vapaalla, nähdäänkö?" ja ihan yleisiä kuulumisia. Päätin siis jäädä seuraamaan tilannetta, ennen kuin vetäisin raivarit miehelleni.
Viime viikon olin tyttökavereideni kanssa ulkomailla ja kun tulin takaisin, oli tekstarit aivan eri luokkaa kuin aikaisemmin. Mieheni eksä oli mm ehdottanut drinkkejä ja illallista, joiden jälkeen hän voisi tulla mieheni luo (: meidän kotiimme!) yöksi. Luulin tämän eksän tietävän minusta, mutta taisin olla väärässä. Pahinta on se, ettei poikaystäväni ollut vastannut, että "ei käy, mulla on tyttöystävä", vaan "ei voida juoda liikaa, seuraavana päivänä töihin!". Mitä helvettiä? ilmeisesti he eivät lomamatkani aikana olleet tavanneet, mutta silti miehen käytös vituttaa aivan suunnattomasti.
Mies sanoi tänään menevänsä muutaman kaverinsa kanssa katsomaan jalkapalloa, mutta nyt mulla on aika vahvat epäilykset, ettei näin ole. Miehen kaverit nimittäin ovat aivan eri paikassa. Tämä eksä on kaupungissa tänään.
Miehelläni on Nokia Lumia, ja olen aikaisemminkin sen jäljittänyt. En vain tiedä tuleeko puhelimen näytölle joku ilmoitus jos sitä jäljittää. Yritin soittaa, ei vastausta. Mitä teeeeen?!
Kommentit (31)
Jäljitin puhelimen, mutta se näyttää paikan vain ajalta 27/05/2014... En tiedä mitä tein väärin. Voikohan jäljitykseen vaikuttaa, jos mobiilidata ei ole päällä? Ap
Mikä sovellus on jäljityssovellus?
Jalista mäkin veikkaisin.
Siksi toisekseen, miten tiedät miehesi puhelimessa olleista viesteistä. Ettei vaan olisi tullut jotain lakia rikottua?
Olisko tuo poistanut jäjityksen jostain asetuksista ? Jos vaikka siinä vaiheessa tajusi että sitäkautta voi jäädä jostain kielletystä kiinni...
Kannanttais varmaan jättää se mies, jos luottamus on tota tasoa.
Mikä järki olla miehen kanssa, joka ei ole yli eksästään? Näkisi häntä ihan muissa merkeissä ja tyyli olisi eri, jos mies rakastaisi sinua. Mutta sinulle näemmä kelpaavat tuollaiset jämäpalat ja olet tyytyväinen vähäpätöiseen rooliisi. Et voi voittaa miehen eksää.
Älkääs nyt mammulit, tämä on jännittävää. Hyvä AP jatka salapoliisityötäsi, saat tästä hyvän harrastuksen. "Ratkaise miehesi sijainti ja seura" uusi peli, mutta millähän me saatas sun tietoon missä se on... Oletko vielä yrittänyt soittaa? Jos vastaa kysy paljon peli on yms peliin liittyviä yksityiskohtia.
Oliko jossain julkisella paikalla vai kenties jossakin asuintalossa?