Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan käyttänyt Primolut N:ää endometrioonsin hoidossa?

Vierailija
14.06.2014 |

Lääkärin määräämä annostus outo..

Pakkauksessa lukee että pitäisi ottaa 1 nappi 2 kertaa päivässä ja jos vuotoa, niin 2 nappia 2 kertaa päivässä. Lääkäri määräsi mulle 1 nappi/päivä ja jos vuotaa niin voin ottaa 2. Eli toisin sanoen lääkärin annostus on puolet vähemmän mitä lääkkeen ohjeistuksessa. Lisäksi vuodan nyt melkein koko ajan tällä annostuksella ja vatsaa ja alaselkää särkee ihan  pirusti:/ Ilmeisesti pitää soittaa maanantaina gynelle, että mitäs nyt..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti annostusta en muista mutta kivut ja oireet triplaantuivat joten vain parin kuukauden mittaiseksi jäi kokeilu.

Vierailija
2/3 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä taas söin aikoinaan yhden napin päivässä ja auttoi vaivoihin, joten yksilöllistä taitaa tämäkin olla. Ota yhteys gyneesi ja kerro, ettei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 21:35"]

Valitettavasti annostusta en muista mutta kivut ja oireet triplaantuivat joten vain parin kuukauden mittaiseksi jäi kokeilu.

[/quote]Okei..eli saattaa olla etteivät vain sovi mulle. Tosin olen näitä nyt käyttänyt jo pari kuukautta ja nyt vasta alkoi kipuilut. Gynen mukaan menkkoja ei pitäisi tulla ollenkaan, mutta vuodan silti niukasti koko ajan ja nyt nuo kivut:( AP.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi