Suomi - Belgia jalkapalloa tv2 22:00 ja melkein OFFICIAL
Onhan se melkein pilkun paikka aloittaa hype jo tässä vaiheessa, mutta minkäs teet. Jos vaikka ukonilmarintama sotkee koko Suomen ja jää matsin katsominen arvauksen varaan. Tai kuolee helteeseen ennen iltaa. Jää edes ketju muistoksi.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet Winner?
Itselläni on ristiriitainen kuva sinusta.
Voisin olla jonkun isoisä tai sitten jonkun poika ;D Damiano-ketjun mielestä olen 11 v.
Vierailija kirjoitti:
Maali, kun saadaan pidettyä tyhjänä niin hyvä tulee. Hienoja torjuntoja maalivahdiltamme.
0-0 riittää.
Kauheaa kun tulee 23:00 pilkku ja sitten tuleekin tietty joku 0-7 tappio, just kun ollaan fiiliksissä ;D
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ristiriitainen kuva sinusta.Voisin olla jonkun isoisä tai sitten jonkun poika ;D Damiano-ketjun mielestä olen 11 v.
Mä arvaan, että oot 25v. Oonko lähellä?
Itse oon 28v niin miksi et voi omaasi kertoa suoraan?
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maali, kun saadaan pidettyä tyhjänä niin hyvä tulee. Hienoja torjuntoja maalivahdiltamme.
0-0 riittää.
Kauheaa kun tulee 23:00 pilkku ja sitten tuleekin tietty joku 0-7 tappio, just kun ollaan fiiliksissä ;D
Rumilta sanoilta vältytään, kun palsta sulkeutuu.
Parempi voitti ja siinä ei itkut auta.
Elämä jatkuu.
Mailman ykkösjoukkue Belgia jyräsi koko ajan ja meinasi tehdä Suomen mokesta sankarin. Lopulta joukkueemme väsähti ja vääjäämättömät maalit syntyivät.
Ihan kelpo suoritus ja ensiesiintyminen odotettuun nähden. Nyt sitten jännäämään Hollantia.
Joo, näin siinä kävi, ei ihan 0-7 kuitenkaan. Maalieroilla saattaa vielä paikka aueta, vaikkakin erittäin pieni mahdollisuus siihen.
Pitää ne loputkin matsit kuitenkin katsoa ja ehkä kommentoidakin.
Joo, näin siinä kävi, ei ihan 0-7 kuitenkaan. Maalieroilla saattaa vielä paikka aueta, vaikkakin erittäin pieni mahdollisuus siihen.
Pitää ne loputkin matsit kuitenkin katsoa ja ehkä kommentoidakin.
Heti kun Huuhkajat teki BLM-polvistumisen niin päästettiin kaksi maalia. Polvistumatta otettiin 1-0 ja 0-1.
Minusta Suomi pelasi tosi hyvin Belgiaa vastaan. Belgia on kova.
Se Hradeckyn vahinkomaali oli kyllä harmittava. Silti hän oli minusta Suomen paras pelaaja.
Saa nähdä. Olisipa mahtavaa, jos saisivat vielä pelata muutamat matsit.
Vierailija kirjoitti:
Mailman ykkösjoukkue Belgia jyräsi koko ajan ja meinasi tehdä Suomen mokesta sankarin. Lopulta joukkueemme väsähti ja vääjäämättömät maalit syntyivät.
Ihan kelpo suoritus ja ensiesiintyminen odotettuun nähden. Nyt sitten jännäämään Hollantia.
Tässä taitaa olla vielä monta kiveä kaskessa Hollannillakin. Italia, Belgia, Ranska, Saksa ja tietysti viimeisellä mahdollisella maalierolla jatkoon menevä Suomi ;D Brittien saarilta tulevat joukkueet taitavat järjestään mennä laulukuoroon ensi kierroksella. Tanska saattaa olla turnauksen musta hevonen, nyt kun vauhtiin pääsivät. Portugal menee liikaa Ronaldon varassa, mutta toisaalta niin näytti Belgiakin olevan Lukaken varassa.
Saksa - Portugal ollut tähän mennessä ihan loppuottelun väärti peli.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0-0 riittää.
Rumilta sanoilta vältytään, kun palsta sulkeutuu.
No tässä se mitä jäi sanomatta:
"#"¤#¤%%%¤&&&///((=¤%(¤%(#¤W¤ÄWĤ%ĤLW¤PRRRRLKLKKLLLL!!!
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä näyttää peli, rauhallista suorittamista. Vaikuttaa olevan JÄRKYTTÄVÄN KUUMA tuolla
Sama sää kyllä oli tänäkin aamuna täällä, kolme tuntia nurmikon ajamista ja melkein dööd ☠ vaikka seitsemältä aloitin. No, onpahan sekin harmi juhannuksen edellä pois päiväjärjestyksestä.
Pakko oli käydä järvessä ja vesi oli lämmintä sekin. En kyllä kerro, vilahtiko speedoista mikään.
Damiaanot ja ikäkyselijät pian muuten kokevat kuumia aaltoja ;D
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ristiriitainen kuva sinusta.Voisin olla jonkun isoisä tai sitten jonkun poika ;D Damiano-ketjun mielestä olen 11 v.
Mä arvaan, että oot 25v. Oonko lähellä?
Itse oon 28v niin miksi et voi omaasi kertoa suoraan?
Koska tää ei oo kaikenmaailman Shirly-videoista huolimatta Tinder ;D
Sanottakoon erään huolestuneen henkilön rauhoittamiseksi, etten ole Mies29, kun näytti olevan ihan oma ketju perustettu, kun erästä asia niin kovin vaivasi :D
Vierailija kirjoitti:
Heti kun Huuhkajat teki BLM-polvistumisen niin päästettiin kaksi maalia. Polvistumatta otettiin 1-0 ja 0-1.
Eikö foliohatussa tule kuuma näin helteellä?
tai no joo, ehkä tuo oli enne, eka osuma oli Berhana Luke Mokasi ja toka Belgian Lukaku Maalasi.
Fakta kuitenkin on, että heittopussi Venäjästä olisi pitänyt se yksi piste ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Suomi pelasi tosi hyvin Belgiaa vastaan. Belgia on kova.
Se Hradeckyn vahinkomaali oli kyllä harmittava. Silti hän oli minusta Suomen paras pelaaja.
Saa nähdä. Olisipa mahtavaa, jos saisivat vielä pelata muutamat matsit.
Suomi näissä kisoissa suoraan sanottuna kaatui siihen Pukin loukkaantumisesta johtuneeseen pelaamattomuuteen. Tietty varsinkin Venäjä-pelissä olisi ollut paikkoja tehdä siitä huolimatta ainakin yksi osuma, joka sitten loppupeleissä olisikin riittänyt.
Joka matsissa pitää kumminkin tehdä vähintään yksi osuma, jos voittaa meinaa ja jos terävin syömähammas on poissa, niin hankalaksi menee, kun Suomi kuitenkin on vielä vasta nousemassa arvokisajoukkueeksi.
Olisi tarvinnut sen yhden katsojan juosta kentälle hieman aiemmin, niin Suomen vaihtomiehet olisivat ehtineet ihan lopussa päästä peliin mukaan.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ristiriitaisuus on mun mielestä ok, jos ei sitten kuitenkaan koko ajan riitele.
Princen biisi Controversy on aika pitkälle minusta, muttei ehken sitten kuitenkaan. Tai sit on. Jätän tulkinnoille tilaa ;D
Minähän sanoin että se Lukaku on paha. Toinen maali sentään oli paitsio, mutta toinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Minähän sanoin että se Lukaku on paha. Toinen maali sentään oli paitsio, mutta toinen ei.
Huh, melkoinen selvänäkijä olet, aikamoinen veikkaus! Kukaan ei varmaan ennen ottelua uskonut, mutta se parhaiten nauraa ja niin edelleen.
Hyvältä näyttää peli, rauhallista suorittamista. Vaikuttaa olevan JÄRKYTTÄVÄN KUUMA tuolla