Arvostelkaa mittani!
Rinnanympärys (tissien päältä) 110cm
Vyötärö 84cm
Lantio 116cm
Reisi paksuimmasta kohdasta 63cm
Pituus 166cm
Paino 74kg
Sana on vapaa!
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:22"]
Lisää, lisää! Antaa tulla vaan!
[/quote]
Huippukommentoija · Turku, Finland
Olenko siis av-raadin mukaan hiukan lihava, peruslihava, superlihava vai planeetta?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:15"]Rinnanympärys (tissien päältä) 110cm
Vyötärö 84cm
Lantio 116cm
Pituus 166cm
Paino 74kg
Sana on vapaa!
[/quote]
Kuulostat kiihottavalta, nam!
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:15"]Rinnanympärys (tissien päältä) 110cm
Vyötärö 84cm
Lantio 116cm
Pituus 166cm
Paino 74kg
Sana on vapaa!
[/quote]
[/quote]
Kiitos :D
Muistan kun Odusogan reiden ympärysmitta missivhuotena oli joku 50cm ja se oli kauheeeeeeeen paksu.
Olet viitisen kiloa ylipainoinen ja terveyden kannalta olisi parempi, jos vyötärösi olisi hieman kapeampi. Sinulla on kuitenkin kauniin mallinen tiimalasivartalo eikä noin lievästä ylipainosta varmaan ole haittaa, ole siis tyytyväinen itseesi.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:38"]Olet viitisen kiloa ylipainoinen ja terveyden kannalta olisi parempi, jos vyötärösi olisi hieman kapeampi. Sinulla on kuitenkin kauniin mallinen tiimalasivartalo eikä noin lievästä ylipainosta varmaan ole haittaa, ole siis tyytyväinen itseesi.
[/quote]
Viitisen? Kyllä tuossa on 20 kg liikaa, valitettavasti.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:15"]Rinnanympärys (tissien päältä) 110cm
Vyötärö 84cm
Lantio 116cm
Pituus 166cm
Paino 74kg
Sana on vapaa!
[/quote]
[/quote]
Kiitos :D
[/quote]
Pullea nainen saa seisomaan.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:38"]Olet viitisen kiloa ylipainoinen ja terveyden kannalta olisi parempi, jos vyötärösi olisi hieman kapeampi. Sinulla on kuitenkin kauniin mallinen tiimalasivartalo eikä noin lievästä ylipainosta varmaan ole haittaa, ole siis tyytyväinen itseesi.
[/quote]
Kiitos mukavasta kommentista! Painoni nousi 4kg kun lopetin tupakoinnin, mutta nyt näyttäisi nousu tasaantuneen ja toivottavasti alkaa hiljaksiin laskea. En kuitenkaan erikseen laihduta koska äitini runnoi minuun surkean itsetunnon ja tuhlasin yli 20 vuotta elämästäni vihaten vartaloani. Ensimmäisen kerran äitini koetti saada mut laihtumaan kun olin kuusivuotias.
Av-raadin mielipidettä kysyn siksi että saan vähän kuvaa siitä, miten vahvasti tai heikosti suomalaisnaiset ihannoivat median luomaa naiskuvaa. Miestenkin vastaukset toki tervetulleita!
Reidet kuulostaa ihan järkyiltä ja vyötärö kans. Oon saman pitunen, mut reidet lihaksikkaat ja ympärys 45cm ja vyötärö 60cm timmillä mahalla.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:44"]Reidet kuulostaa ihan järkyiltä ja vyötärö kans. Oon saman pitunen, mut reidet lihaksikkaat ja ympärys 45cm ja vyötärö 60cm timmillä mahalla.
[/quote]
Järkytytkö jos minun kokoiseni nainen kävelee kadulla vastaan? Vaikeuttaisiko se elämääsi? Vai olisiko kyse siitä, että inhosi kumpuaa jatkuvassa kieltäymyksessä elämisestä? Rentoudutko koskaan vai oletko aina treenaamassa / laihduttamassa?
Vyötärö-lantiosuhteen perusteella olet melko kurvikas, mutta vyötärön mittasi on yli puolet pituudestasi (suositusten mukaan pitäisi olla alle) ja näyttäisit varmasti paremmalta vähän hoikempana tiimalasina, mutta mikään superläski et ole.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:07"]Vyötärö-lantiosuhteen perusteella olet melko kurvikas, mutta vyötärön mittasi on yli puolet pituudestasi (suositusten mukaan pitäisi olla alle) ja näyttäisit varmasti paremmalta vähän hoikempana tiimalasina, mutta mikään superläski et ole.
[/quote]
Parhaimman näköinen olen ollut n. 68-kiloisena. Siitä alle naamani kaventuu liikaa ja se ei sovi mulle ollenkaan. Mieheni sanoo usein rakastavansa pyöreitä poskiani; ovat hänen mielestään söpöt :)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:19"]Annatko mulle pimperoa?
[/quote]
En.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:25"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:19"]Annatko mulle pimperoa?
[/quote]
En.
[/quote]
Mutta miksi? Punkeropimpero on parasta mitä on, ja lopuksi nesteet isoille hinkeille.
[/quote]
Jos et osaa kirjoittaa sivistyneesti, ole hyvä ja poistu.
Olet lihava.