Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko turhaan mustasukkainen miehen kavereista?

Vierailija
21.06.2021 |

Miehellä on aika paljon naispuoleisia kavereita, joita esim. näkee samassa kaveriporukassa, seuraa somessa ja juttelee snapchatissa. Yksi naispuolinen kaveri on myös sellainen, jonka kanssa puhuvat puhelimessa ja ilmeisesti näkevat joskus kahdestaankin, eivät kuitenkaan koskaan ole olleet muuten kuin kaverillisesti. Myönnän että olen käynyt kyyläämässä ketä mies seuraa somessa, ja sinne ilmestyy aika usein uusia naisia, joihin ilmeisesti tutustunut laajan kaveripiirinsä kautta.

Olen sanonut miehelle tuosta, että tuntuu oudolta kun mies soittelee toisen naisen kanssa (vaikka varmaan ovatkin vain kavereita, tulee vaan sellainen olo niinkuin mies pitäisi kiikarissa muitakin), ja että myös snapchattailee paljon muiden kanssa. Mies on sanonut, että olen mustasukkainen ja pelkään että joku toinen nainen voittaa minut.

Olenko turhaan mustis? Vai onko tuo ihan normaalia että on oikeasti niin paljon naispuoleisiakin kavereita kenen kanssa pitää yhteyttä vaikka seurustelee? Ajatukseni on ristiriitaiset, kun ei minun ystävieni poikaystävätkään juurikaan puhu muille naisille, vaan ovat aina vaan omien tyttöystävien kanssa.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies

Vierailija
2/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sinulla miespuolisia ystäviä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en itse haluaisi elää tuollaisen kanssa. Olisin myös mustasukkainen. Minulle sopii hyvin tuo oma mies, jolla ei kyllä ole muita naispuolisia ystäviä, kuin kavereiden puolisot.

Vierailija
4/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä yksi, ketä nään usein ihan kahdestaankin. Ei tosin soitella ikinä mutta en muutenkaan soittele kavereiden kanssa vaan laitan viestiä, miehellä taas tapana soittaa enemmän.

Ja snapchatissa kyllä minullakin miespuoleisia hyvän päivän tuttuja, mutta heitä en oikeastaan nää juuri koskaan, ollaan vaan jääty snäpissä kavereiksi. Paitsi yksi sellainen, ketä olen nyt kesällä nähnyt pari kertaa.

- Ap

Vierailija
5/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustunut kaveripiirin kautta... Ekana kyllä ajattelisin että jotain miehen vanhoja hoitoja. Eksällänikin oli paljon näitä naispuoleisia "kavereita" ja paljastui täydelliseksi peijeriksi koko äijä. Minullekin ehdotti kaveruutta suhteen jälkeen. En ryhtynyt.

Vierailija
6/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luikuripelleltä vaikuttaa

Vierailija
7/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä yksi, ketä nään usein ihan kahdestaankin. Ei tosin soitella ikinä mutta en muutenkaan soittele kavereiden kanssa vaan laitan viestiä, miehellä taas tapana soittaa enemmän.

Ja snapchatissa kyllä minullakin miespuoleisia hyvän päivän tuttuja, mutta heitä en oikeastaan nää juuri koskaan, ollaan vaan jääty snäpissä kavereiksi. Paitsi yksi sellainen, ketä olen nyt kesällä nähnyt pari kertaa.

- Ap

eli olet kilaripsykomustis. toi stalkkaaminen on jo sairasta.

eroa, niin mies löytää oikean parisuhteen itselleen 

Vierailija
8/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies haluaa pettää, se pettää. 

jos et luota mieheesi ollenkaan, niin eroa. kukaan ei jaksa tuollaista psykoottista mustasukkaisuutta.

mistä ongelmasi mahtaa kummuta? mies on sinua huomattavasti tasokkaampi, vai ihan sinun perusluonteesi?

Vierailija
9/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en itse haluaisi elää tuollaisen kanssa. Olisin myös mustasukkainen. Minulle sopii hyvin tuo oma mies, jolla ei kyllä ole muita naispuolisia ystäviä, kuin kavereiden puolisot.

kyllä te ämmät olette sekopäitä. sinä et omista miestäsi 

Vierailija
10/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sanoisi että tullainen on kauhean yleistä. Aika harvalla miehellä on paljon naispuolisia kavereita joista vielä osaa näkisikin kahden kesken. Omalle miehelläni on tasan yksi ja hänkin on oikeasti miehen perhetuttu eli ovat tunteneet pikkulapsesta saakka. On siis enemmän sellainen sisarellinen suhde. Ja hekin näkevät varsin harvoin kahdestaan ja näemme useimmiten ihan pariskuntina eli tämä nainenkin on naimisissa. 

Mutta kukaan muu osaa tuskin sanoa että onki sinulle syytä mustasukkaisuuteen. Voi olla tai olla olematta.

Vierailija
11/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murehdit liikaa. Kaikki mun kaverit on miehiä ja kaikki niistä entisiä tinderpanoja. Nään heitä kahdestaan, käyn heidän luonaan, viestitellään, soitellaan, lähetellään memejä jne. Kertaakaan ei oo käyny edes mielessä mikään nussiminen tai vanhojen muistelu. Nykyaikana on ihan normaalia ettei rajoiteta toista vaan annetaan toisen tehdä mitä huvittaa. Jos pettää niin pettää, sitten vaan uutta kalaa merestä. 

Vierailija
12/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, en minäkään tuollaista katselisi. En suoraan sanottuna usko miehen ja naisen kaveruuteen. Ehkä sitten jos naiskaverit ovat varattuja pitkässä suhteessa tai/ja huomattavan epäviehättäviä, voisin uskoa ettei miehellä olisi mitään taka-ajatuksia, mutta muussa tapauksessa en.

Vierailija
13/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

11/12 tässä hei, lisään sen että jos se mies on pettääkseen niin se pettää kyllä, annat sen hengata kavereiden kanssa tai et

Vierailija
14/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murehdit liikaa. Kaikki mun kaverit on miehiä ja kaikki niistä entisiä tinderpanoja. Nään heitä kahdestaan, käyn heidän luonaan, viestitellään, soitellaan, lähetellään memejä jne. Kertaakaan ei oo käyny edes mielessä mikään nussiminen tai vanhojen muistelu. Nykyaikana on ihan normaalia ettei rajoiteta toista vaan annetaan toisen tehdä mitä huvittaa. Jos pettää niin pettää, sitten vaan uutta kalaa merestä. 

Sinua ei haittaisi jos miehelläsi olisi kaverina liuta ex-tinderpanoja?

Vierailija
15/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sinulla ole miesystäviä? Etkö kelpaa vain ystäväksi miehille? Eli miehenhän pitäisi olla sinusta huolissaan, näet kaikki miehet vain sukupuolittuneesti, et ihmisenä.

Vierailija
16/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kyllä te ämmät olette sekopäitä. sinä et omista miestäsi 

Mitäs vit

tua se sua haittaa? Vai pitäisikö sinulla olla optio kaikkien miesten "ystävyyteen"?

Ei munkaan miehellä ole naiskavereita, ja jos nyt jostain alkaisi ilmestymään uusia tyttökavereita, niin se olisi so long. 

Ap vaikuttaa kyllä aika nuorelta. Nuorena on eri asia olla kaveria kaikkien kanssa, muta toki myös säätöjä on sitten enemmän, kun mahiksia varmasti tulee kun joku tytöistä kaipaakin vaikka eron jälkeen olkapäätä, ja sitten ehkä vähän muutakin. Houkutuksia siis piisaa. 

Itse ratkaisin seurusteluhommat nuorena niin, että en seurustellut kenenkään kanssa, tällöin ei ollut myöskään mitään syytä olla kenestäkään mustis. Vasta yli kolmevitosena tapasin mieheni, ja hän olikin sitten ihan sopivasti oppinut elämässään kaikkea, ja naiskaverikokeilutkin oli jäänyt jo kauas taa näiden naisten pariuduttua ja lopetettua yhteydenpidon mieheeni.

Muutama on eronnut ja alkanut kyselemään mieheltäni sitten että käytäiskös kaljalla, mutta mies on kohteliaasti kieltäytynyt kutsusta. Miksi ihmeessä hän haluaisi kaljoille jonkun tuntemattoman exkaverin kanssa, joka lopetti yhteydenpidon siksi 10 vuodeksi kun oli yhdessä miehensä kanssa?

Kaikista vähiten elämässäni haluan täysin tarpeetonta draamaa, ja helpointa sitä on välttää sillä että ottaa sopivan puolison, ja että ei seurustele mustasukkaisena väkisin nuorena, vaan odottelee ihan rauhassa sitä omaa kypsymistä, ja että ne miehet tekee aloittelijanvirheet muiden kanssa, jolloin osaavat jo hanskata elämän paremmin sitten myöhemmin.

Vierailija
17/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei sinulla ole miesystäviä? Etkö kelpaa vain ystäväksi miehille? Eli miehenhän pitäisi olla sinusta huolissaan, näet kaikki miehet vain sukupuolittuneesti, et ihmisenä.

Ainakin mun kokemusten mukaan miehet tuppaavat näkemään naiset sukupuolittuneesti. Olen yrittänyt monta kertaa olla vain kaveri miehen kanssa, mutta ennemmin tai myöhemmin miehet olisivat halunneet jotain enemmän. Se siitä kaveruudesta.

Vierailija
18/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, en minäkään tuollaista katselisi. En suoraan sanottuna usko miehen ja naisen kaveruuteen. Ehkä sitten jos naiskaverit ovat varattuja pitkässä suhteessa tai/ja huomattavan epäviehättäviä, voisin uskoa ettei miehellä olisi mitään taka-ajatuksia, mutta muussa tapauksessa en.

Mitä jos se epäviehättävä lehmä on sittenkin miehesi elämän rakkaus? Mikä sinä sitten olet?

Vierailija
19/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei haittaisi jos miehelläsi olisi kaverina liuta ex-tinderpanoja?

On sillä entisiä panoja kavereina. Ei mua vois vähempää kiinnostaa. Joskus on ollut tilanteita joissa joku poikaystävään aiemmin ihastunut tyttö on yrittänyt hyppiä silmille mutta parempi tuollaiset on aina jättää omaan arvoonsa. 

Vierailija
20/48 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos se epäviehättävä lehmä on sittenkin miehesi elämän rakkaus? Mikä sinä sitten olet?

Siinä tapauksessa ihmettelen mitä hän tekee minun kanssani. Olisi rehellinen ja menisi sen rakkautensa luo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä