Painan 99 kiloa. Kuinka todennäköistä on painaa kesällä 2015 55 kiloa?
Pituutta on vähän vajaa 170cm.
Onko liian kova tavoite?
Kommentit (21)
No ei mikään mahdoton :) Mutta 55 kg kuullostaa vähäiseltä sun pituuteen nähden, etenkin mikäli yhtään lihaksia on tavoitteena (enkä nyt tarkoita mitään muskelibodari-mallia, vaan ihan sellaista hillittyä lihasmassaa :) ).
Kova tavoite on, tuohon aikatauluun ei paljon lipsumisia mahdu. Ehkä vähän hitaammin kuitenkin, ehtisit ehkä tottuakin paremmin uusiin elämäntapoihin?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:10"]
No on liian mahdoton tavoite, tiedät sen itsekin että rakastat syömistä liikaa.
[/quote]
No vaikka kuinka rakastaisi syömistä, niin ihan hyvin voi jossakin vaiheessa yhtä äkkiä tulla siihen tulokseen että päättääkin rakastaa itseään enemmän ja panostaa terveelliseen elämäntapaan? Normaalipaino ei vaadi ihmeitä. Huippuunsa treenattu kroppa vaatii jo sen sijaan paljonkin työtä, mutta se on sitten ihan eri asia.
Ihanasti jää varmaan nahka roikkumaan...
Sanoisin että sun pituselle joku 60-64kg olis aika passeli. Mulle ainakin on ja olen sua sentin lyhyempi, tavotteena pudottaa n. 7 kg niin painaisin sen 60. Ja en usko että sun tavoite ens vuoteen mennessä on mahdoton. Tsemppiä äläkä lannistu jos tulee joskus "lipsuiltua!" :)
Aika lähellä nollaa on onnistumistodennäköisyys.
Hyvältä kuulostaa. Itse olen 165cm ja 52kg enkä lähelläkään laihaa, hoikka kylläkin.
Kannattaa ehdottomasti ottaa iisimmin. Todella pitkä, raskas ja tuskanen vuosi tiedossa, jos ajattelit pysyä 365 päivää ruodussa. Kuukaudessa kannattaa realistisesti ajatella noin kilon-parin pudotusta eli vuodessa se tekee max 20 kiloa. Itse laihdutin kolmessa vuodessa 35 kiloa, joka ei ole tullut takaisin terveellisempien ruokailutottumuksien ja säännöllisen urheilun takia. Olen saanut myös hölläillä välillä, eikä ole tarvinnut alituiseen miettiä syömisiä. Liian korkeilla odotuksilla motivaatio voi hävitä hyvinkin nopeasti.
Kesä 2016 olisi järkevämpi tavoiteaikataulu
Ei ollut ainakaan minulle. Viime kesänä painoin vielä 89 kg, nyt 58, pituus on siinä 164 cm:n luokkaa. Jätin pois sokerin teestä/kahvista, samoin ilta-/yönapostelut ja lisäsin liikuntaa niin,että yhdistelin lihasliikkeitä eri kirjoista ja netistä, sekä netistä. Aloin myös tekemään pidempiä kävelylenkkejä. Alkoholia join aluksi harvakseltaan, nyt en lähes lainkaan.
Muuten en muuttanut paljoakaan, en siis tehnyt täydellistä elämäntaparemonttia. Yhtenä tai kahtena päivänä viikossa syön karkkia tai sipsejä, syön kaikkia ruokia lautasmallin mukaan ja kuntoilen 4-5 päivänä viikossa. Hyvänä vinkkinä voin sanoa, että välillä kannattaa nipistää muutama minuutti voimisteluun. Itse esim. televisiota katsoessani käytän mainostauot venyttelyyn tai muutamaan vatsalihasliikkeeseen, mikä milloinkin tuntuu hyvältä. Ennen olisin kävellyt jääkaapille. :D
Ja anteeksi muutama painovirhepaholainen, jumppaohjeita yhdistelin siis kirjoista ja netistä, en kirjoista, netistä ja netistä. :D eikä minulla ainakaan jäänyt nahka roikkumaan yhtään, lieneekö sitten henk.kohtaista.
12
Ei onnistu eikä ole tarpeenkaan. Jos saat 65-70 kg välille se on jo iso saavutus
Ei kovin todennäköistä mutta kilo viikossa tahdilla onnistuu, ja se onkin maksimitahti mitä voi laihtua terveellisesti.
Veikkaan että olet tyytyinen 63kiloisenakin. Ei todellakaan mahdoton tavoite. Go!!!!
Pudotin 8kk:ssa 48 kg, joten siinä mielessä ihan realistinen.
Tavoitteesi mahdoton ja epäterveellinen. Koska painat nyt noin paljon, sinulla on jo ihoa tuollaisen laihiksen jälkeen niin paljon, että olet sitten pelkkää luuta ja nahkaa. Eli karsean näköinen ja lisäksi huonossa kunnossa.
Kannattaa ennemmin pyrkiä pitämään ne lihakset, jotka nyt kannattelevat tuota ylipainoa, ja laihduttaa läskit pois. Silloin ensimmäinen realistinen tavoitteesi on noin 70 kg, jos olet hyvin siro ja nuori, niin siitä sitten alaspäin korkeintaan 60 kiloon asti.
Kuka ihmeessä alapeukuttaa viestejä, joissa sen sanotaan olevan mahdollista?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:11"]
No ei mikään mahdoton :) Mutta 55 kg kuullostaa vähäiseltä sun pituuteen nähden, etenkin mikäli yhtään lihaksia on tavoitteena (enkä nyt tarkoita mitään muskelibodari-mallia, vaan ihan sellaista hillittyä lihasmassaa :) ).
[/quote]
"kuullostaa" AAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGHHHHHHHHHH.
No on liian mahdoton tavoite, tiedät sen itsekin että rakastat syömistä liikaa.