Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-aho jättää PS:n puheenjohtajan tehtävät

Vierailija
21.06.2021 |

Jussi Halla-aho jättää PS:n puheenjohtajan tehtävät https://yle.fi/uutiset/3-11991803 #uutisvahti

Kommentit (344)

Vierailija
201/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki tunnepitoisen draamaretoriikan, sisällöttömyyden ja uhriutumisen kultaisesta kolmiosta by ”Taikuri” Halla-aho:

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008072652.html

”Puheenvuoroni on suoraan sanottuna melko kryptinen. Olen tästä tietoinen. Mikään ei olisi minulle mieluisampaa kuin olla teille täysin avoin, mutta täydellinen avoimuus on ylellisyyttä, johon minulla ei ole varaa.”

”Kaikkea, mitä sanon, voidaan käyttää ja käytetään minua ja perussuomalaisia vastaan.”

”... kymmenen vuoden kuluttua näillä tiedoilla ei ole enää käyttöä kenellekään muulle kuin niille, jotka ovat kiinnostuneita historiasta ja totuudesta niiden itsensä vuoksi.”

Hyi helvetti miten vastenmielistä. Aikuinen mies.

Mitä tuossa on vastenmielistä? Ai niin sekö ettei anna panoksia hörhötoimittajille nyt mutta antaa kuitenkin historiaa varten tiedot säilöön? Toki se on vastenmielistä hapansilakan mielestä.

Jos tuo on sinusta ihan täysillä käyvän, suhteellisuudentajuisen poliitikon puhetta, niin ihmettelen kyllä. Nyt on oma (uhri)asema, oman puolueen (uhri)asema ja oman aatteen (uhri)asema nostettu sellaisiin sfääreihin, jolla ei todellisuuden kanssa ole mitään tekemistä. 

Ai silläkö ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä että mitä tahansa joku perussuomalainen sanoo tai jättää sanomatta koitetaan vääntää negatiiviseen muotoon puoluetta vastaan?

Sinä itse olet malliesimerkki sen puolesta että näin tapahtuu koko ajan.

Vierailija
202/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viherkommarit ovat soluttautuneet puolueen johdon liepeille ja masinoineet Hallacahon eron!

Näin on! Nyt alkaa pesuaarissa todellinen painepesuriharjaus, kun vasaraveljekset halkovat kilpaa kalloja myyriä metsästäessään!

Ehdotan persuille omaa realityohjelmaa ja eristettyä saarta, jossa tämä kuvataan. Sebullahan tällaisesta paljonkin jo kokemusta, joten luontevasti saadaan menemään. Eräänlainen ”yhden puolueen Utøya”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

– Vaikea päivä, sanoi Matti Putkonen.

Putkonen oli selvästi liikuttunut, kun hän kommentoi asiaa.

– En avaa tätä enempää, koska alan pillittää. Ja sen aika ei ole vielä, Putkonen totesi.

Muut puolueet eivät ole näin riippuvaisia yhdesta henkilöstä mikä tulee näkymään persujen sisäisinä ongelmina. 

Et ole tainnut seurata kuntavaalien jälkeisiä haastatteluja. Ylivoimaisessa vaalivoittajapuolueessa PS:ssä on nousemassa parikymppisiä kykyjä, nyt ensimmäiseen kunnanvaltuutetun pestiinsä, kahden vuoden päästä kansanedustajaksi.

Niin että ei mitään hätää.

Eikä meitä PS:n kannattajia tarvitse pelätä. Olemme aivan tavallisia ihmisiä.

Vierailija
204/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Jussi sairastunut? Jotenkin rivien välistä huokuu, ettei ole itse enää paikalla 10 vuoden päästä, kun kirje julkaistaan?

Vierailija
205/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

– En avaa tätä enempää, koska alan pillittää. Ja sen aika ei ole vielä, Putkonen totesi.

Muut puolueet eivät ole näin riippuvaisia yhdesta henkilöstä mikä tulee näkymään persujen sisäisinä ongelmina. 

Et ole tainnut seurata kuntavaalien jälkeisiä haastatteluja. Ylivoimaisessa vaalivoittajapuolueessa PS:ssä on nousemassa parikymppisiä kykyjä, nyt ensimmäiseen kunnanvaltuutetun pestiinsä, kahden vuoden päästä kansanedustajaksi.

Ei teitä kukaan pelkääkään, vaan osaa edustajistanne, ja hyvästä syystä.

Vastaavasti pesuaarien äänestyspäätös herättää ansaittua hilpeyttä ja ajatuksia syyntakeettomuudesta.

Vierailija
206/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rikollisten puolue joka ajaa rasismia ja fasistia otteita suoraan ja epäsuoraan, poseerataan nats ien ja Odinin sorureidrn kanssa.

Vierailija
207/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho ei halua olla valokeilassa vaan viihtyy varjoissa mistä ohjailee puoluetta. Hän jää rivikansanedustajaksi jolla paljon valtaa puolueen sisällä.

Vierailija
208/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki tunnepitoisen draamaretoriikan, sisällöttömyyden ja uhriutumisen kultaisesta kolmiosta by ”Taikuri” Halla-aho:

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008072652.html

”Puheenvuoroni on suoraan sanottuna melko kryptinen. Olen tästä tietoinen. Mikään ei olisi minulle mieluisampaa kuin olla teille täysin avoin, mutta täydellinen avoimuus on ylellisyyttä, johon minulla ei ole varaa.”

”Kaikkea, mitä sanon, voidaan käyttää ja käytetään minua ja perussuomalaisia vastaan.”

”... kymmenen vuoden kuluttua näillä tiedoilla ei ole enää käyttöä kenellekään muulle kuin niille, jotka ovat kiinnostuneita historiasta ja totuudesta niiden itsensä vuoksi.”

Hyi helvetti miten vastenmielistä. Aikuinen mies.

Mitä tuossa on vastenmielistä? Ai niin sekö ettei anna panoksia hörhötoimittajille nyt mutta antaa kuitenkin historiaa varten tiedot säilöön? Toki se on vastenmielistä hapansilakan mielestä.

Jos tuo on sinusta ihan täysillä käyvän, suhteellisuudentajuisen poliitikon puhetta, niin ihmettelen kyllä. Nyt on oma (uhri)asema, oman puolueen (uhri)asema ja oman aatteen (uhri)asema nostettu sellaisiin sfääreihin, jolla ei todellisuuden kanssa ole mitään tekemistä. 

Ai silläkö ei ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä että mitä tahansa joku perussuomalainen sanoo tai jättää sanomatta koitetaan vääntää negatiiviseen muotoon puoluetta vastaan?

Sinä itse olet malliesimerkki sen puolesta että näin tapahtuu koko ajan.

Silmät auki. Tuota tekee aina vastapuoli, kaikkien puolueiden kohdalla. Kaikkien sanomiset käännetään politiikassa häntä vastaan, sellainen poliittinen kulttuuri meillä on. Persuilla ei ole tässä uhriutumisen paikka ollenkaan. Voivat toki halutessaan mennä itseensä ja miettiä, mitä on tullut sanottua itse poliittisista "vastustajista".  

Vierailija
209/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko Jussi sairastunut? Jotenkin rivien välistä huokuu, ettei ole itse enää paikalla 10 vuoden päästä, kun kirje julkaistaan?

Jussi rakastaa mahtipontisia kirjallisia eleitä.

Vierailija
210/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SEBAA! SEBAA!

Joo, Sebastian johtoon ja pääministeriksi, olisi niin paljon parempi kuin pelkässä bleiserissä esiintynyt Marin. Sebussa ei haittaa edes kirkon portailla konttaamiset vaipat jalassa. On se niin mies. Kaikki mitä se tekee on juuri niin arvokasta kuin arvokas käytös voi olla.

Niinpä 😅

Persujen nuorisojaosto jo väsää vaalisloganeja, joilla saadaan syrjäytyneiden, juuri kansalaisuuden ja kerrostalopaikan saaneiden ulkomaalaisten äänet:

Making Sebastian Great - because you're not quite worth it.

Vierailija
211/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten valmius "marttyyriksi" :D

Vierailija
212/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Taikuri” vois saada ihan kelvollisen musikaalin aikaan, mikäli siis osaisi kirjoittaa ja olisi musikaalinen. Nyt on vaan väärä media valittu ponnistukseen.

Me isot miehetkin olemme Man Streetillä paaaljon mukavampia kuin ”Kaken Korso”ssa Kontulan aseman alla.

Vierailija
213/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yllättynyt, jotenkin on tuntunut että Purraa on valmisteltu pidemmän aikaa manttelinperijäksi.

T. persu

Purra toisi myös naisäänestäjiä 👍

Eipä persuilla ole ollut pulaa naisäänestäjistä tähänkään mennessä. Suomessa on yllättävän paljon naisia, jotka äänestävät persuja. Eivät vain huutele siitä.

Jokainen tietää miksi naiset äänestävät persuja, koska onhan jokaiselle perusturvallisuus prioriteetti. Ikävä kyllä Suomessa se turvallisuus on rakoillut viime vuosina.

Vierailija
214/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kummallista. Aina painottaa omaa rationaalisuuttaan - niin kuin tässäkin päätöksessä - mutta etenkin kirjallinen ulosanti on aina  ollut samanlaista draamaa jota väännettiin yläkoulussa teiniangstissa, kun oma napa tuntui maailmankin navalta.

Vierailija
215/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Purrasta tulee puheenjohtaja voi Suomi hyvinkin olla Tanskan tiellä. Silloin kansallisista arvoista tulee hyve joita naisetkin voivat avoimesti puolustaa ilman pelkoa kanssasisarten noitavainoista. Tanskassa arvokonservatiivisten puolueiden puheenjohtajat ovat naisia. Samoin on myös Norjassa.

Vierailija
216/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kummallista. Aina painottaa omaa rationaalisuuttaan - niin kuin tässäkin päätöksessä - mutta etenkin kirjallinen ulosanti on aina  ollut samanlaista draamaa jota väännettiin yläkoulussa teiniangstissa, kun oma napa tuntui maailmankin navalta.

Hyvin summattu, eräänlaisena kartoituksen tutkimusmatkana, ”Taikuri” Halla-ahon pinta ja syvyys.

Vierailija
217/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan ei ole ikinä kokenut näin!"

"Ketään ei ole ikinä kohdeltu näin!"

"Kiukuttaa, mutta en kerro miksi! Sittenpähän näätte kun minua ei enää ole."

"kellekään ei maailma ole yhtä epäreilu kuin minulle!"

Jne jne ikuisuuksiin asti.

Vierailija
218/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että Mestari loikkaa jonkun kilpailevan puolueen leiriin. Siinä tulee olemaan monilla nielemistä.

Vierailija
219/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Purrasta tulee puheenjohtaja voi Suomi hyvinkin olla Tanskan tiellä. Silloin kansallisista arvoista tulee hyve joita naisetkin voivat avoimesti puolustaa ilman pelkoa kanssasisarten noitavainoista. Tanskassa arvokonservatiivisten puolueiden puheenjohtajat ovat naisia. Samoin on myös Norjassa.

Purra tuskin pystyy pidättelemään itseään ja hallituksesta putoaminen jää taas persujen fanaatikkonaisista kiinni.

Vierailija
220/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kukaan ei ole ikinä kokenut näin!"

"Ketään ei ole ikinä kohdeltu näin!"

"Kiukuttaa, mutta en kerro miksi! Sittenpähän näätte kun minua ei enää ole."

"kellekään ei maailma ole yhtä epäreilu kuin minulle!"

Jne jne ikuisuuksiin asti.

Jep. Paitsi ettei ole kirjoitellut tai sanonut mitään tuollaista. Hänen kirjoituksistaan saat etsimällä etsiä jo huutomerkkiäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan