Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halla-aho jättää PS:n puheenjohtajan tehtävät

Vierailija
21.06.2021 |

Jussi Halla-aho jättää PS:n puheenjohtajan tehtävät https://yle.fi/uutiset/3-11991803 #uutisvahti

Kommentit (344)

Vierailija
241/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko Jussi sairastunut? Jotenkin rivien välistä huokuu, ettei ole itse enää paikalla 10 vuoden päästä, kun kirje julkaistaan?

Jussi rakastaa mahtipontisia kirjallisia eleitä.

Joo, kummallista. Aina painottaa omaa rationaalisuuttaan - niin kuin tässäkin päätöksessä - mutta etenkin kirjallinen ulosanti on aina  ollut samanlaista draamaa jota väännettiin yläkoulussa teiniangstissa, kun oma napa tuntui maailmankin navalta.

"Kukaan ei ole ikinä kokenut näin!"

"Ketään ei ole ikinä kohdeltu näin!"

"Kiukuttaa, mutta en kerro miksi! Sittenpähän näätte kun minua ei enää ole."

"kellekään ei maailma ole yhtä epäreilu kuin minulle!"

Jne jne ikuisuuksiin asti.

Jep. Paitsi ettei ole kirjoitellut tai sanonut mitään tuollaista. Hänen kirjoituksistaan saat etsimällä etsiä jo huutomerkkiäkin.

Ne huutomerkit ovat selvästi aistittavissa rivien väleissä.

Vierailija
242/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi ei jaksanut katsella puolueen jäseniä eikä kannattajia pidempään - get over it.

Onkohan sulla todellakin mennyt jotakin ohi?

Halla-aho ei ole lähtemässä persuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi ei jaksanut katsella puolueen jäseniä eikä kannattajia pidempään - get over it.

Kyllä häntä varmasti noiden pahimpien junttien sivistymättömyys korpesi. Mutta epäonnistui näkemään sen, että omat jutut on ihan samaa settiä, vaikka tulisivatkin Eiran tohtorin näppikseltä. Malka ja rikka.

Vierailija
244/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on oikein!

Vierailija
245/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulla todellakin mennyt jotakin ohi?

Halla-aho ei ole lähtemässä persuista.

Jussi ei edes kyse persujen suuntaan enää. Äänet tulevat ilman kampanjaa, mihinkään puolueen tai Eduskunnan tehtäviin ei tarvitse osallistua niin kuin ei ole osallistunut valtuustossakaan. Puolue jatkaa töppäilyä eikä tarvitse olla rajoittamassa kusipäiden sananvapautta. Rahaa tulee ja Scripta alkaa taas täyttyä lapsellisesta paatoksesta ja näsäviisasteluista

Vierailija
246/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki tunnepitoisen draamaretoriikan, sisällöttömyyden ja uhriutumisen kultaisesta kolmiosta by ”Taikuri” Halla-aho:

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008072652.html

”Puheenvuoroni on suoraan sanottuna melko kryptinen. Olen tästä tietoinen. Mikään ei olisi minulle mieluisampaa kuin olla teille täysin avoin, mutta täydellinen avoimuus on ylellisyyttä, johon minulla ei ole varaa.”

”Kaikkea, mitä sanon, voidaan käyttää ja käytetään minua ja perussuomalaisia vastaan.”

”... kymmenen vuoden kuluttua näillä tiedoilla ei ole enää käyttöä kenellekään muulle kuin niille, jotka ovat kiinnostuneita historiasta ja totuudesta niiden itsensä vuoksi.”

Hyi helvetti miten vastenmielistä. Aikuinen mies.

Joo, kuulostaa lähteneen ajatus aikamoisille kierroksille. Ehkä on hyvä ottaa pikkunen breikki ja ns. ladata akkuja.

Onneksi joku muukin on tätä mieltä. Kunnon Jeesys-syndrooma! Jätän suuret viisauteni teille oppilapsille luettaviksi ja säilytettäviksi. Hyvä, että ukko lähti kun päässö alkoi viirata

Jep. "Ilman foliota" mennään taas.

"Tämä kirjekuori sisältää Totuuden. Mutta vasta 10 vuoden kuluttua ne saavat tietää, jotka rakastavat Totuutta...nyt en voi kertoa, koska se käännettäisiin meitä vastaan..."

Vierailija
247/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko Jussi sairastunut? Jotenkin rivien välistä huokuu, ettei ole itse enää paikalla 10 vuoden päästä, kun kirje julkaistaan?

Jussi rakastaa mahtipontisia kirjallisia eleitä.

Joo, kummallista. Aina painottaa omaa rationaalisuuttaan - niin kuin tässäkin päätöksessä - mutta etenkin kirjallinen ulosanti on aina  ollut samanlaista draamaa jota väännettiin yläkoulussa teiniangstissa, kun oma napa tuntui maailmankin navalta.

"Kukaan ei ole ikinä kokenut näin!"

"Ketään ei ole ikinä kohdeltu näin!"

"Kiukuttaa, mutta en kerro miksi! Sittenpähän näätte kun minua ei enää ole."

"kellekään ei maailma ole yhtä epäreilu kuin minulle!"

Jne jne ikuisuuksiin asti.

Jep. Paitsi ettei ole kirjoitellut tai sanonut mitään tuollaista. Hänen kirjoituksistaan saat etsimällä etsiä jo huutomerkkiäkin.

Ne huutomerkit ovat selvästi aistittavissa rivien väleissä.

Minä selvästi aistin sinun sanojesi välissä halun joukkotuhota juutalaisia.

Vierailija
248/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan olla perhepiirissä vaikeampaa

Vierailija
249/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luulette, että persuissa niellään esimerkiksi Purran puheenjohtajuus ihan noin vain, suosittelen muistelemaan Totuus kiihottaa -kirjan julkaisua. Eiköhän se, että persujen ajatushautomosta tällaisia tekeleitä julkaistaan, kerto ihan kaiken siitä, mitä he naisista ajattelevat. Jään innolla seuraamaan.

Muuten vaan jo 1. varapj. joten se niistä sinun kiihottumisharhoista.

Ainoastaan Haliksen armosta. Kertoo paljon ettei H-a testamentannut ääniään Purralle eli mitta oli täynnä.

Puolueen jäsenet varapj:n valitsee, ei pj.

Testamenttailu olisi ollut soinikulttuurin jatkamista.

Vierailija
250/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär osallistui Elokapinaan? Sehän oli jo ilmastolakoissa mukana

Vierailija
251/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halla-aho trollasi Marina ja Orpoa typeeillö yli lauta jonnemaisilla vaalivideoilla koska tiesi ettei tarvitse olla neuvottelemassa heidän kanssaan hallituksessa. Lapsellinen jätkä, koulukiusaaja aikuisenakin.

Vierailija
252/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos luulette, että persuissa niellään esimerkiksi Purran puheenjohtajuus ihan noin vain, suosittelen muistelemaan Totuus kiihottaa -kirjan julkaisua. Eiköhän se, että persujen ajatushautomosta tällaisia tekeleitä julkaistaan, kerto ihan kaiken siitä, mitä he naisista ajattelevat. Jään innolla seuraamaan.

Ainoastaan Haliksen armosta. Kertoo paljon ettei H-a testamentannut ääniään Purralle eli mitta oli täynnä.

Älä viitsi näytellä vielä tyhmempää kuin mitä olet.

Vierailija
253/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetapa joskus ottaa kantaa itse asiaan.

Vierailija
254/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki tunnepitoisen draamaretoriikan, sisällöttömyyden ja uhriutumisen kultaisesta kolmiosta by ”Taikuri” Halla-aho:

”Puheenvuoroni on suoraan sanottuna melko kryptinen. Olen tästä tietoinen. Mikään ei olisi minulle mieluisampaa kuin olla teille täysin avoin, mutta täydellinen avoimuus on ylellisyyttä, johon minulla ei ole varaa.”

”Kaikkea, mitä sanon, voidaan käyttää ja käytetään minua ja perussuomalaisia vastaan.”

”... kymmenen vuoden kuluttua näillä tiedoilla ei ole enää käyttöä kenellekään muulle kuin niille, jotka ovat kiinnostuneita historiasta ja totuudesta niiden itsensä vuoksi.”

Rehellisyys on vastenmielistä? Hän sanoi vaan niin kuin asiat on ja loput selviää 10 vuoden päästä.

Mistä teitä ”I am the 15%” -ihmisiä oikein sikiää? Herranisä, miten vähällä älyllä ihmiskeho ylläpitää itseään.

Kannattaa katsoa koko puhe ja sen jälkeen vierailla psykologilla mittaamassa se oma "korkea" äly :D

Vierailija
255/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytär osallistui Elokapinaan? Sehän oli jo ilmastolakoissa mukana

ainakin on yli 9 ka:n lukiossa

Vierailija
256/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vaan lähtis vetämään sinimustien projektia.

Vierailija
257/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetapa joskus ottaa kantaa itse asiaan.

Luulitko voivasi kääntää puheenaiheen muualle tuollaisella lapsellisella tempulla? Ehkä tuo teidän homma-hiekkalaatikolla onnistuu muttei todellisessa maailmassa. /eri

Vierailija
258/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyys on vastenmielistä? Hän sanoi vaan niin kuin asiat on ja loput selviää 10 vuoden päästä.

Mistä teitä ”I am the 15%” -ihmisiä oikein sikiää? Herranisä, miten vähällä älyllä ihmiskeho ylläpitää itseään.

Kannattaa katsoa koko puhe ja sen jälkeen vierailla psykologilla mittaamassa se oma "korkea" äly :D

Oikeasti korkeaälyisen ei tarvitse. 

Vierailija
259/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yllättynyt, jotenkin on tuntunut että Purraa on valmisteltu pidemmän aikaa manttelinperijäksi.

T. persu

Purra toisi myös naisäänestäjiä 👍

Eipä persuilla ole ollut pulaa naisäänestäjistä tähänkään mennessä. Suomessa on yllättävän paljon naisia, jotka äänestävät persuja. Eivät vain huutele siitä.

Jokainen tietää miksi naiset äänestävät persuja, koska onhan jokaiselle perusturvallisuus prioriteetti. Ikävä kyllä Suomessa se turvallisuus on rakoillut viime vuosina.

mies enemmistö

Vierailija
260/344 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussilla on eturauhasen syöpä

Oli vaisu väittelyissä ja laihtunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi