Halla-aho jättää PS:n puheenjohtajan tehtävät
Jussi Halla-aho jättää PS:n puheenjohtajan tehtävät https://yle.fi/uutiset/3-11991803 #uutisvahti
Kommentit (344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki tunnepitoisen draamaretoriikan, sisällöttömyyden ja uhriutumisen kultaisesta kolmiosta by ”Taikuri” Halla-aho:
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000008072652.html
”Puheenvuoroni on suoraan sanottuna melko kryptinen. Olen tästä tietoinen. Mikään ei olisi minulle mieluisampaa kuin olla teille täysin avoin, mutta täydellinen avoimuus on ylellisyyttä, johon minulla ei ole varaa.”
”Kaikkea, mitä sanon, voidaan käyttää ja käytetään minua ja perussuomalaisia vastaan.”
”... kymmenen vuoden kuluttua näillä tiedoilla ei ole enää käyttöä kenellekään muulle kuin niille, jotka ovat kiinnostuneita historiasta ja totuudesta niiden itsensä vuoksi.”
Hyi helvetti miten vastenmielistä. Aikuinen mies.
Joo, kuulostaa lähteneen ajatus aikamoisille kierroksille. Ehkä on hyvä ottaa pikkunen breikki ja ns. ladata akkuja.
Onneksi joku muukin on tätä mieltä. Kunnon Jeesys-syndrooma! Jätän suuret viisauteni teille oppilapsille luettaviksi ja säilytettäviksi. Hyvä, että ukko lähti kun päässö alkoi viirata
Hapansilakat käy taas vaihteeksi melkoisilla kierroksilla. Kun Halla-aho siirtyy ps:n johtoon tai sieltä pois, niin se on aina väärin ja alkaa valtava kitinä. Hupaisaa seurattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shlunga-Poutsalo voisi sopia.
Slunga siis...
Halla-ahon yritys päästä pormestariksi enteili halua poistua vallan kentiltä.
Eikä enteillyt koska jokainen täysjärkinen tajuaa että tuo on kahden kauppa eli vihreiden tai kokoomuksen. Korkeintaan demarit voi iskeä kiilaa mutta ei minkään nasiman karismalla. Persuilla ei ole koskaan ollut erityisen loistavaa kannatusta helsingissä joten tuskin tuo vakavissaan odotti pääsevänsä pormestariksi. Sen enempää kuin esim. arhinmäki tai harkimo.
Enteili siitä huolimatta. Signaali halusta lähteä valtapolitiikasta. Ja nythän se sinetöitiin.
Tuollaisia "signaaleja" näkee vain puusilmä. Halla-aho ei ole ikinä salannut sitä että hänellä ei ole mitään suurta hinkua valtaan ja politiikkaan.
Heh, suurta hinkua kyllä on ollut, siitä todisteena ura puolueessa.
Ja kyllä, selvä signaali lähdölle oli pormestariehdokkuus. Sinulle toki kova paikka, kun Mestarisi lähtee ja jättää sinut ypöyksin.
Olet edelleenkin puusilmä ja luultavasti sellaisena pysyt kun tuollaisia höpiset. Hän on tehnyt selväksi motiivinsa lähteä politiikkaan, ja on tehnyt sitä vastentahtoisesti kokoajan.
"ypöyksin" ? Halla-aho ilmoitti ettei hae PS pj:ksi, ei sitä että jättää kansanedustajantehtävät ja pakenee Tiibetiin luostariin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki tunnepitoisen draamaretoriikan, sisällöttömyyden ja uhriutumisen kultaisesta kolmiosta by ”Taikuri” Halla-aho:
”Puheenvuoroni on suoraan sanottuna melko kryptinen. Olen tästä tietoinen. Mikään ei olisi minulle mieluisampaa kuin olla teille täysin avoin, mutta täydellinen avoimuus on ylellisyyttä, johon minulla ei ole varaa.”
”Kaikkea, mitä sanon, voidaan käyttää ja käytetään minua ja perussuomalaisia vastaan.”
”... kymmenen vuoden kuluttua näillä tiedoilla ei ole enää käyttöä kenellekään muulle kuin niille, jotka ovat kiinnostuneita historiasta ja totuudesta niiden itsensä vuoksi.”
Mitä tuossa on vastenmielistä? Ai niin sekö ettei anna panoksia hörhötoimittajille nyt mutta antaa kuitenkin historiaa varten tiedot säilöön? Toki se on vastenmielistä hapansilakan mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin käy, kun aikuista ihmistä omine ongelmineen ja traumoineen puhutellaan mestariksi. Surullista.
Kyllä se ”Taikuri” tämänkin näytöksen ihan tietoisesti vetää. Koska todellisuudessa hänelle riittää saavutettu asema, ja hänen toimintansa absoluuttinen ja ainoa johtotähti on hän itse. Riippumatta seurauksista ympäristölle.
Ts. tuota molotusta lukiessa tyhmin lukijakunta herkistyy, seuraava porras ottaa tsemppaavan säälireaktiovaihteen ja kolmannesta ylöspäin ei niin väliä, koska heidän seurassaan ylemmälle portaalle idolin asemaan astumiseen eivät oikein paukut riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuossa on vastenmielistä? Ai niin sekö ettei anna panoksia hörhötoimittajille nyt mutta antaa kuitenkin historiaa varten tiedot säilöön? Toki se on vastenmielistä hapansilakan mielestä.
Sä olet suoraan sanottuna niin tyhmä ihminen, etten tuhlaa aikaa selittämiseen. Mene vaikka lyömään rystysiäsi rikki juoppoputkan seinään. Vaimosi ja lapsesi voisit säästää ainakin juhannukseen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on sinusta ihan täysillä käyvän, suhteellisuudentajuisen poliitikon puhetta, niin ihmettelen kyllä. Nyt on oma (uhri)asema, oman puolueen (uhri)asema ja oman aatteen (uhri)asema nostettu sellaisiin sfääreihin, jolla ei todellisuuden kanssa ole mitään tekemistä.
Perussuomalaiset pettivät Halla-ahon. Siksi päätti jo vuosi sitten jättää puheenjohtajan tehtävät.
Vierailija kirjoitti:
En yllättynyt, jotenkin on tuntunut että Purraa on valmisteltu pidemmän aikaa manttelinperijäksi.
T. persu
Purra toisi myös naisäänestäjiä 👍
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset pettivät Halla-ahon. Siksi päätti jo vuosi sitten jättää puheenjohtajan tehtävät.
Kerro ihmeessä lisää.
10 vuoden päästä persuilla on prosentin kannatus eikä Jussin erokirje kiinnosta kuin Setä Arkadiaa slurps.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yllättynyt, jotenkin on tuntunut että Purraa on valmisteltu pidemmän aikaa manttelinperijäksi.
T. persu
Purra pj:ksi
Tynkkynen 1. varapj:ksi mustan miehensä kanssa.
Siinä setaintersektionaalifemakko tukehtuu kiukkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
10 vuoden päästä persuilla on prosentin kannatus eikä Jussin erokirje kiinnosta kuin Setä Arkadiaa slurps.
Hei oletko sinä se sama joka ennusti perussuomalaisten kuihtuvan olemattomiin kun Soini loikkasi?
Viherkommarit ovat soluttautuneet puolueen johdon liepeille ja masinoineet Hallacahon eron!
Kansallisaloite addressit comissa ja eduskunnan hätäkokous!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet suoraan sanottuna niin tyhmä ihminen, etten tuhlaa aikaa selittämiseen. Mene vaikka lyömään rystysiäsi rikki juoppoputkan seinään. Vaimosi ja lapsesi voisit säästää ainakin juhannukseen asti.
Tosi hienosti perustelit sen vastenmielisyyden!
Salainen kirje...tirsk...
Kovia selailemaan nuo persulit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. persu
Purra pj:ksi
Tynkkynen 1. varapj:ksi mustan miehensä kanssa.
Siinä setaintersektionaalifemakko tukehtuu kiukkuunsa.
Samaa paskaa eri paketissa eli kunhan suvak keja ketuttaa öhöhö öhö ota vasarasta jos ei kelpaa.
Halla-aho vaikuttaa ujolta ja omissa oloissaan viihtyvältä. Katsekontaktia välttelevänä on hankala olla puoluejohtaja, eikä muita noin puolia hitaampi puhetapa ole ollut sekään oikein koskaan politiikassa meriitti. Siinä mennään kaiken aikaa henkisen jaksamisen äärirajoilla. Sikäli ymmärrän päätöstä. Harjoittelu auttaa osalle, kaikille ei.
Siitä ei ole pelkoa.