Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ominaisuudet tai piirteet tiputtavat ihmiset sosiaalisen hierarkian pohjalle?

Vierailija
21.06.2021 |

Kiinnostaisi tietää ja tuli mieleeni toisen ketjun pohjalta.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen siis sosiaalisen hierarkian pohjalla, mutta en tiedä lainkaan syytä siihen. Siis en edes osaa arvata, vaikka kuinka koettaisin miettiä.

Vierailija
2/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä hierarkiarakennelmia polkaistaan pystyyn vaikka aution saaren räkälässä. Mikä niistä siis erityisesti kiinnostaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ammattitaito, myös akateemisella puolella. Valehtelu, epäeettisyys, kiipiminen..

Vierailija
4/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä kiltteys. Näkeehän sen jo tällä palstalla. Murhamies on parempi kuin kiltti mies.

Vierailija
5/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit

Vierailija
6/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdeongelma, pitkäaikaistyöttömyys,krooninen köyhyys, draamahakuinen elämäntyyli, rikollinen ystävä -ja tuttavapiiri, kaikenlainen puliveivaaminen ja epämääräinen käytös sekä yhteiskuntaa vastaan eläminen. Poislukien ns. kunnialliset köyhät/työttömät jotka elävät yhteiskunnan sääntöjen mukaan.

Vierailija
7/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Liian henkilökohtaiset avautumiset

-Päälle puhuminen, huono kuuntelemisen taito

-Määräily, halu kontrolloida muiden tekemisiä

-Naama norsun v*tulla

-Negatiivisuus ja jatkuva valittaminen

-Epäluotettavuus (myöhästelee, lintsaa, ei pidä lupauksia, pasiivis-aggressiivisuus)

Tällaisilla keinoilla pääsee todella epäsuosituksi.

Vierailija
8/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkyys ja muiden huomioimatta jättäminen, keskustelutaidon puute, liiallinen tosikkous ja huumorintajuttomuus, valehtelu, tietynlainen jyrkkyys ja kyvyttömyys ottaa muiden mielipiteitä huomioon ja tehdä kompromisseja, tahdittomuus ja puhuminen "mitä sylki suuhun tuo" ajattelematta lainkaan mille muista mahtaa tuntua. Toisaalta myös liiallinen ujous ja vetäytyminen, se saatetaan nähdä ylpeytenä ja haluttomuutena olla seurassa.

Vierailija
9/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi

Vierailija
10/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujous, hiljaisuus, introverttiys.

Vierailija
11/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näilläkin nykyään nettiklubeja, joissa jaetaa pisteitä nimenomaan pyypyilystä. Pakko olla in.

Vierailija
12/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
13/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hankalikkoja raijataan porukan mukana ilmaa pilaamassa. Ne on usein jonkunjokuja, joita ilman jonkua ei saa tavata.

Vierailija
14/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla vois riittää pelkästään toi ADHD, jos olet rasittavaa seuraa niin sitä ei kovin moni pitkään jaksa. Kierrän kaukaa liian vilkkaat tyypit, vievät kaiken energian ja ovat ärsyttäviä.

Juu ja mun omia ongelmia ovat kärsimättömyys, typeryyden ja liiallisen valittamisen huono sietokyky, ajoittainen töksäyttely ja yleensäkin monien normaalien käytöstapojen puute. Yritän opetella käyttäytymään, ei ole helppoa. Ei ole ystäviä, muutama tuttava löytyy.

Vierailija
15/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Liian henkilökohtaiset avautumiset

-Päälle puhuminen, huono kuuntelemisen taito

-Määräily, halu kontrolloida muiden tekemisiä

-Naama norsun v*tulla

-Negatiivisuus ja jatkuva valittaminen

-Epäluotettavuus (myöhästelee, lintsaa, ei pidä lupauksia, pasiivis-aggressiivisuus)

Tällaisilla keinoilla pääsee todella epäsuosituksi.

Enpä tiedä. Olen aika lailla tuon listan mukainen, mutta silti melko pidetty.

Vierailija
16/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihdeongelma. Muita huomioon ottamaton käyttäytyminen. Sosiaalipummius.

Kuule monessa korkeassa asemassa olevalla on päihdeongelma. Päihdeongelma ei = ojassa ryyppääminen, niitä voi pitkälle peitellä.

Muita huomioon ottamatonta käytöstä myös on sitäkin enemmän, mitä ylemmällä hierarkiassa on.

Vierailija
17/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruikuttaminen, uhriutuminen, avuttomuus.

Vierailija
18/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas uusi yritys tasoteoriaa?

Vierailija
19/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen siis sosiaalisen hierarkian pohjalla, mutta en tiedä lainkaan syytä siihen. Siis en edes osaa arvata, vaikka kuinka koettaisin miettiä.

Tuttu tunne.

Minulla syyksi paljastui autismi.

Huomasin sen kun lapsi sai autismi-diagnoosin. Tämän tiedon kanssa on vähän helpompi ymmärtää ja sietää sitä miksi koen aina ulkopuolisuutta ja koen olevani sosiaalisen hierarkian pohjalla.

Onneksi nykyään netissä on autismiyhteisöjä. Niissä on helpompi toimia ihmisten kanssa.

Vierailija
20/55 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni ei miettinyt kysymystä vaan alkoi vastaamaan siihen, että "mitkä ominaisuudet ovat sinusta epämiellyttäviä". Faktana hirveitäkin ihmisiä myötäillään aika lailla, jos he ovat jollain lailla välttämättömiä yhteisössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä