Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin poikapuolelle herkkuja ja paskat sain palkaksi!

Vierailija
13.06.2014 |

Vein pitsalle, järjestin elokuvaillan ja herkut. Pyysin sen puh laturia lainaksi. Tiuskien antoi ja vihanen oli kun herkut oli vedetty. Niin mukava olin sille ja kaikkea. Nyt tiuski vaan kun nukkumaan lähti. 12v poika.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtele kuin kohtelidit ketä tahansa lasta lapsi huomaa heti jos esität jotain mitä et ole.

Vierailija
22/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:05"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:02"]Mitä odotit? Huomasi viisas poika että sulla oli ns. Oma lehmä ojassa....älä odota väkisin jotain mitä et kuitenkaan saa varsinkaan lahjomalla lasta. Älä yritä ottaa biologisen äidin paikkaa kun se ei sun tuu koskaan olemaan.

[/quote]En ole lahjonut enkä odottanut mitään. Mutta ensikerralla kun tulee en osta herkkuja. Sitte eletään terveellisesti. Miten poikapuoltani sitten kohtelen? Teki niin tai näin ei ole hyvä.

[/quote]Alan sitte ilkeäksi akaksi sille. Sit on hyvä. On heti omimista jos yrittää olla ystävällinen. Pojan isä sanoi et äitiisä poika tullut. Alkaa ilkeilemään kun saa mitä haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tällä välin touhusi isä?

Vierailija
24/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän kummankaan ei pitäisi olla lapsen kanssa missään tekemisissä kun ette sitä osaa. Varo ettet säkin lennä miehen elämästä...rumaa puhua lapsen äidistä tuohon sävyyn ja mahdollisesti vielä lapsen kuullen.

Vierailija
25/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole esittänyt enkä omaksi vaatinut. Kohdellut hyvin olen, mut eipähän ole mun lapsi. Olen liian kiltti ollu sille. Aina sama juttu kun saanut herkut.

Vierailija
26/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lahkot lapsen kiltiksi herkuilla? Ei onnistu tuo reitti koskaan.

Vierailija
27/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjot

Vierailija
28/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:12"]Teidän kummankaan ei pitäisi olla lapsen kanssa missään tekemisissä kun ette sitä osaa. Varo ettet säkin lennä miehen elämästä...rumaa puhua lapsen äidistä tuohon sävyyn ja mahdollisesti vielä lapsen kuullen.

[/quote] Olen ollut aina hyvä poikapuolelle. Isä nukutti pienempää. Ei isä pojan kuullen sanonut. Mutta äitinsä on vaikea luonne.

Vierailija
29/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa valitettavasti ihan normaalilta esimurkulta. Tuollaista se on välillä omienkin kanssa, vaikka ovatkin ns. hyvin kasvatettuja. Parin vuoden päästä kaikki on toisin. Turha tuota on ottaa itseensä.

Vierailija
30/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsivällisyyttä! 

Vierailija
31/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lahjo. Järjestin pe illan pojan parhaaksi. Olisin voinut karata baariinkin. Ei me aina sille herkkuja osteta. Pe karkit ja kivaa jotain.

Vierailija
32/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ehkä ...särähtää korvaan poikapuoli ja ei oo oma lapsi niin eri arvoinen kohtelu lapselle jo ihan puheissa. Kutsuuko poika sua nimeltä vai sanooko sua äitipuoleksi?

Vierailija
33/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan teini. Muistuta hyvästä käytöksestä ja toisten kunnioittamisesta, mutta älä odota muutosta käytöksessä heti. Tuo on ohi menevä vaihe.

Vierailija
34/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yritä viedä äidinpaikkaa ni sanon poikapuoli. Enempää ei voi yrittää kun olen,sanoo joskus mua äitiksi.

Vierailija
35/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariin ja mies jää yksin kotiin lasten kanssa. Tsemppiä....ei oo tullut mieleen puhua pojalle kuin ihminen ihmiselle? Kysyä lapselta mikä on? Ehkä lapsella on ikävä äitiään vaikka ei sitä sanoisikaan suoraan.

Vierailija
36/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai karata baariin. Kirjoitusasusta ja jutuista päätellet olet tälläkin hetkellä pienessä maistissa.

Vierailija
37/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen ollut aina hyvä poikapuolelle. Isä nukutti pienempää. Ei isä pojan kuullen sanonut. Mutta äitinsä on vaikea luonne."

Hehheh, odotas muutama vuosi kun oma pienokaisesi 12v. Miehesi pääsee sanomaan sulle "äitinsä vaikea luonne lapsella" ja ehkä taas kirjoittelet vauvapalstalle, mutta ehkä toisin sävelin.

Poika kuulostaa ihan normaalilta teiniltä, oli hänelle sitten isän tai äidin luonne. Tuollaisia ne ovat. Ymmärrän asenteesi, jos sinulta puuttuu kokemusta, mutta miehesi käytös on kyllä rumaa.

Vierailija
38/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lapset sitten ovat niin ihania, herttaisia, viattomia, kaikille hyvää toivovia pienia kullannuppuja.

Vierailija
39/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 00:21"]Baariin ja mies jää yksin kotiin lasten kanssa. Tsemppiä....ei oo tullut mieleen puhua pojalle kuin ihminen ihmiselle? Kysyä lapselta mikä on? Ehkä lapsella on ikävä äitiään vaikka ei sitä sanoisikaan suoraan.

[/quote]tuskin on haluaa isälle aina. Kaikkea tekemistä maalla. Äiti asuu kerrostalossa. Muilla ei ilmeisesti ole kiukuttelevia lapsia ja poikapuolia. Moititaan heti.

Vierailija
40/50 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se rumasti ole sanottu. Lapsi voi periä vanhemman vaikean luonteen.