Menkat?
Olen syönyt e pillereita vasta 12kpl (en ole syönyt vielä ekaa laattaa loppuun) mutta mulla on nyt joka päivä tullut ruskeaa vuotoa ja nyt pari päivää oikein kunnolla verta, ihan kuin menkat ja alavatsaan sattuu niinkuin menkkojen aikana, onko tämmöinen normaalia , eihän menkat voi alkaa viikko toisten jälkeen vai voiko e pillereitä käytettäessä ?
Kommentit (5)
Kannattaa tutustua pakkausselosteeseen. Varsinkin pillereitä aloittaessa voi olla vuotohäiriöitä. Yleensä suositellaankin kokeilemaan ensin se kolme kuukautta, niin näkee tuleeko oireita ja menevätkö ne ohi.
Luuletko minua ihan tyhmäksi ettenkö olisi pakkausselostetta lukenut? Kyllä olen ihan lääkärin kanssa e pillereiden alottamisesta puhunut ajattelin nyt kysyä viissaammilta mitä itse olen ettei tarvisi lääkärille heti aikaa varata, tiedän ettei pillerit mitää karkkia ole....
Siinä pakkausselosteessa varmaan lukee se, että saattaa esiintyä odottamatonta veristä vuotoa ensimmäisten kuukausien aikana. Näin ainakin omissa pillereissäni.
Oletko yhtään ottanut selvää, mitä kehoosi tunget ja mitkä ovat mahdolliset sivu vaikutukset? Ei ne pillerit mitään karkkia ole.