Teetkö kiusaa exäsi nyksälle?
Kiusaatko jotenkin exäsi nyksää? Miten teet sen? Miksi teet sen ja oletko onnistunut vaikeuttamaan heidän elämäänsä?
Kommentit (16)
Kerro lisää kakkonen. Mitä nyksä tekee ja miksi?
En. Eksä sanoi, että jos hänet jätän, hän ei koskaan ota uutta naista. Näin tein, näin myös hän piti vannomisensa ja kuoli ilman uutta naisystävää. Olisin ollut äärettömän onnellinen, jos hän olisi vielä saanut koottua itsensä ja löytänyt onnea. Olisin myötäiloinnut aidosti, myös yhteiset lapsemme olisivat olleet onnellisia isästään.
Ei ja ei. Suhtautuminen hyvin neutria.
Saatan vastata exäni himokkaaseen katseeseen, kun tuon/haen lapset ja naureskellen jutella niitä näitä exän kanssa, vaikka nyxä onkin paikalla. Mutta se lehmä saa mitä ansaitsee, mitäs rikkoivat omat perheensä suurella rakkaudellaan. Enää ei lempi tunnu kukoistavan, vaikka yhdessä ovat asuneet vasta kolme kuukautta. Se lapsiperhearki, jota he pakenivat viinanhöyryiseen salasuhteeseensa, löysi heidät, kun uusperheessä on vaikea saada kaikkia lapsia hoitoon samaan aikaan. Mutta ehkä molemmat nyt sitten vihdoinkin kasvavat vanhemmuuteen.
En ajattele exiäni juurikaan, enkä etenkään mitään nyxiä. Keskityn omaan elämääni.
Kirjoittelen ilkeyksiä faceen. Soitan lapselle tunnin välein kun hän n isällään.
Joskus olen käynyt aamuyön hämärissä puhkomassa nyxän autosta renkaat. Linkkasin hänen alastonsuomi-profiilinsa hänen työnantajalleen, anonyyminä tietenkin :D :D Kuulin kiertoteitä pitkin että aikamoinen kohina oli käynyt työpaikalla, kun esittää siellä niin siveää Miss Täydellistä, tsihihii...
Kun hain lapset isältä. Kävin paskalla vessassa ja jätin vetämättä:) mahtava tunne.Exsä varsinainen hionohelma. Ei ole viel kuulunu mitään.
Ei tarvitse kiusata ketään. Kostaminen ja kiusaaminen ovat pikkusieluisten puuhastelua, eivätkä kuulu älykkäiden ihmisten toimintatapoihin. Nimittäin ne, jotka opetuksen ansaitsevat, sotkevat itse elämänsä. Exäni nyksä lähinnä säälittää. Hän kiusaa itse itseään seurustelemalla eksäni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 23:28"]
Kun hain lapset isältä. Kävin paskalla vessassa ja jätin vetämättä:) mahtava tunne.Exsä varsinainen hionohelma. Ei ole viel kuulunu mitään.
[/quote]
Aika wt:tä!
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 23:28"]Kun hain lapset isältä. Kävin paskalla vessassa ja jätin vetämättä:) mahtava tunne.Exsä varsinainen hionohelma. Ei ole viel kuulunu mitään.
[/quote]Tarkoitin exsän muija hionohelma.
Nämä kiusaajat hyväksyvät varmasti lapsiensakin kiusaamisen.
Miksi ihmeessä haluaisin kiusata? Olen itse todella onnellinen uuden mieheni kanssa ja toivon että exänikin on onnellinen nyksänsä kanssa.
En. Mutta eksäni nyksä tekee minulle.