Isot tissit. Jos joku täällä tai muualla kirjoittaa,
että hänellä on isot tissit, niin tuleeko teille heti mielikuva hoikasta naisesta, jolla isot tissit? Mulle tulee. En koskaan osaa liittää isotissisyyttä lihavaan ihmiseen, vaikka tietysti lihavilla on yleensä aika isot tissit.
Kommentit (5)
Lihavien isot tissit ei kiinnosta ketään. Korkeintaan kohteliaisuudesta vähän voi vilkaista.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 22:55"]että hänellä on isot tissit, niin tuleeko teille heti mielikuva hoikasta naisesta, jolla isot tissit? Mulle tulee. En koskaan osaa liittää isotissisyyttä lihavaan ihmiseen, vaikka tietysti lihavilla on yleensä aika isot tissit.
[/quote]
Olen parina päivänä tarkkaillut kaupungilla naisia siitä näkökulmasta, että pitääkö paikkansa, mitä täällä lähes aina väitetään: että isorintainen nainen on aina läski.
Ei pidä. Tuhansista ohikulkijoista olen huomannut, että huomattava enemmistö isorintaisista naisista on hoikkia. Etenkin nuoremmat naiset. Isorintaisia naisia on myös yllättävän paljon, enemmän kuin olin aikaisemmin kuvitellut. Hätkähdytti huomata, kuinka valtava määrä isorintaisia naisia tässä maassa onkaan.
Isorintaiset naiset ovat elämän suola, oli sitten hoikkia tai lihavia.
Olen itse hoikka ja isorintainen, joten ehkä siitäkin johtuen liitän isot rinnat aina hoikkaan ihmiseen.
(Olisin kyllä mieluummin vähän levempi, kun näitten j-kupin rintojen kantaminen näin kapealla varrella on aika helvettiä.)
Ei tuu, tulee ensimmäisenä mieleen joku rotevahko nainen. Ehkä oon niin kateellinen, että toi on heti ensimmäinen johtopäätös :-D
Mulle tulee mieleen nimenomaan se, että nainen on hoikka ja kaunis, lisäksi hänellä on vielä isot tissit. Siis suhteessa muuhun vartaloon.
Läskit monesti tuovat esille isoja rintojaan, vaikka ne todellisuudessa taitavat olla mummoliiveilä kasaan kursitut roikkuvat läskilöllöt, joihin ei kiinnitä edes huomiota kun ihminen kokonaisuudessa muistuttaa palloa.
Joo, olen hoikkana JA pienirintaisena saanut aika paljon kuittia noilta mummonkokoisilta mammoilta, vaikka itse en ole edes kiinnittänyt huomiota heidän läskeihinsä. Paitsi sen jälkeen, kun minusta löydettiin valittamista.