Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oyssin synnäristä...?

Vierailija
13.06.2014 |

Minkälainen on? Pelottaa//jännittää :)) kokemuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä erityisesti kiinnostaa tietää, eikait siinä nyt mitään ihmeellistä ole, vauva ulos ja osastolle 

Vierailija
2/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää hoitoa siellä saa. Asiantuntevia ja osaavia kätilöitä sekä muuta henkilkökuntaa. Olen tavannut heitä paljon, sillä olen doulana ollut lukuisissa synnytyksissä - sekä asiakkaana joskus kauan sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:14"]

Mikä erityisesti kiinnostaa tietää, eikait siinä nyt mitään ihmeellistä ole, vauva ulos ja osastolle 

[/quote]

Niin, voihan se synnytys toisilla noinkin mennä.

Vierailija
4/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleensä heinäkuussa paljon porukkaa ? Ruoka :D? Kauanko yleensä joutuu olemaan jos kaikki ok?

Vierailija
5/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa kuulemma täynnä kun oulaskangas täynnä, os 11 ihan ookoo, saa itse käydä jääkaapilla, mutta os 13 ykkönen karsea, huoneisiin rynnätään koputtamatta, vanhat kätilöt vastenmielisiä,ja voi voi jos joudut semmoseen kolmen hengen huoneeseen, mikä trafiikki ja melu. Toivottavasti pääset pois äkkiä. äidit istuu ruokailussa aulassa hiiren hiljaa ja jokainen koettaa hyssyttää vauvaa ettei se rääkyisi ja olisi itse niin hyvä äiti, että vauva pysyisi hiljaa ruokailun ajan. Aika karsea se osasto 13, kova kiire ja soittokellot soi ja kätilöt koettaa näyttää kiireettömiltä vaikka koettavat juosta paikasta toiseen.

Koeta kestää.

Vierailija
6/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oulaskangas suljettu siis, ruoka ei erikoista, parempi syödä että jaksaa imettää.

ehkä viis päivää aloittelija normisynnytys alakautta ja sektio noin 10pv jos kaikki ookoo ja vauva ookoo.

Vierailija
7/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13 kakkosella jouluna ja ei kyllä valittamista! Yöhoitaja oli tosi ihana ja neuvo imetyksessa hyvin. Ruokaki oli hyvää! Tsemppiä ap :)

Vierailija
8/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisynnyttäjänä pääsin kolmantena pvänä synnytyksen jälkeen kotiin. -8

Vierailija
9/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua,rupes pelottaan:/ antaako helposti lisämaitoa jos ei itellä heti Tuu? Kaveri oli ottanu omat nännit ja pullon mukaan varulta:/

Vierailija
10/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nan maidot siis :D heh...

Vierailija
11/11 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 20:33"]

oulaskangas suljettu siis, ruoka ei erikoista, parempi syödä että jaksaa imettää.

ehkä viis päivää aloittelija normisynnytys alakautta ja sektio noin 10pv jos kaikki ookoo ja vauva ookoo.

[/quote]

No ei ole noin pitkät hoitoajat jos ei jotain erityistä voinnissa