Onko teidän mielestäni olemattomat tissit sellainen asia,
joka pitäisi mainita jo nettideittikirjottelu vaiheessa? Olen huomannut, että moni mainitsee jo ilmoituksessa esim. ylipainon.
Olen siis kasvoistani hyvin nätti ja vartaloltani urheilullinen ja hoikka, mutta olen menettänyt imetysten myötä täysin rintani. Minua huolestuttaa, ovatko miehet pettyneitä, kun sitten joskus paidan alta paljastuu kaksi rusinaa. Olen siis todellakin lauta. Käytän kyllä paitojen istuvuuden takia topattuja liivejä.
Mutta tämä asia huolestuttaa minua tosissani. Olen siis hiljattain jäänyt sinkkumarkkinoille ja tarkoitus on pikku hiljaa alkaa treffailla miehiä. Eli kuinkahan suuri merkitys rinnoilla miehille on. Siis tuskin harva nyt odottaakaan, että hoikalla ja pienellä naisella mitkään melonit ovat, mutta olen siis täysin rinnaton. :(
Kommentit (36)
Olen kyllä itsekin sitä mieltä, että terve hyvä itsetunto on ehkä kaikkein seksikkäintä - kauneusvirheistä viis. Tokkopa kaikki keski-ikäiset markkinoilla olevat miehetkään enää ihan nuoruuden iskussa ovat (paitsi ehkä tuo "konea mies").
Ap
Juurikin niin, se hyvä itsetunto on tärkeintä. Se on seksikästä, ei se tietty rintojen koko tai muu epäoleellinen seikka. Ja kaikkien rinnat ovat kuitenkin yksilölliset, vaikka liivien mitat numeroina olisivatkin samat.
Eräs deittailuni häpesi puolestaan kookkaita rintojaan, että ei sekään ole se oikotie onneen.
Ei todellakaan tarvitse laittaa. Olen ylipainoinen enkä edes maininnut siitä. Silti sain hyvän ja urheilullisen hoikan miehen. Luonne ratkaisee, ainakin hyvien tyyppien kanssa. Tsemppiä ja onnea seuranhakuun.
Hyvä itsetunto on tärkeää, paitsi jos sinulla on kasvoissa jättikokoinen luomi josta kasvaa pitkä musta karva.
Silloin itsetunnolla ei ole niin väliä.
No jos naisen on ilmoitettava lapset ja rintojen kuppikoko, niin miehenkin pitää vastaavasti ilmoittaa kalunsa pituus ja paksuus. Reilu peli.
Laita ilmoitukseen, että "Nyt halvalla muutamaan kertaan käytetty lauta. Hyvin koulutettu, itsetuntoa ei tule mukana."
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:16"]
Mielestäni ei pidä mainita! eiköhän se sitten ekoilla treffeillä näy vaatteiden läpi, ettei rinnat ole suurensuuret.
En kertonut muuta kuin että olen hoikka ja ehkä pituuden, ja lähetin valokuvan jos molempia toinen kiinnosti.---- Pitäiskö miestenkin sitten mainita etukäteen jos on pienimunainen?
Oletin että miestä kiinnostaa enemmän persoonani kuin vartaloni. Toki ulkonäkökin vaikuttaa, mutta en vaan halua tutustua liian pinnallisiin tyyppeihin. Tottakai osa miehistä haluaa isotissisen naisen, se heille sallittakoon.
[/quote]
Komppi tälle. Kuvassa voi olla ihan hyvin normaalisti topatut liivit, käytännössä kaikissa pienemmissä koissa kun sitä kuitenkin on.
Jos miehelle rinnat ovat tosiaan fetissi, niin hakevat varmasti seuransa muilta palstoilta.
Jos mies kelpuuttaa naisen, jolla on riesanaan muille miehille tuotettuja jälkeläisiä, tuskin häntä voi kovin moni muukaan asia häiritä. Rintojen koko on makuasia, moni mies tykkää pienistä ja terhakoistakin.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:16"]
Mielestäni ei pidä mainita! eiköhän se sitten ekoilla treffeillä näy vaatteiden läpi, ettei rinnat ole suurensuuret.
En kertonut muuta kuin että olen hoikka ja ehkä pituuden, ja lähetin valokuvan jos molempia toinen kiinnosti.---- Pitäiskö miestenkin sitten mainita etukäteen jos on pienimunainen?
Oletin että miestä kiinnostaa enemmän persoonani kuin vartaloni. Toki ulkonäkökin vaikuttaa, mutta en vaan halua tutustua liian pinnallisiin tyyppeihin. Tottakai osa miehistä haluaa isotissisen naisen, se heille sallittakoon.
[/quote]
Komppi tälle. Kuvassa voi olla ihan hyvin normaalisti topatut liivit, käytännössä kaikissa pienemmissä koissa kun sitä kuitenkin on.
Jos miehelle rinnat ovat tosiaan fetissi, niin hakevat varmasti seuransa muilta palstoilta.
[/quote
Entä jos mies tai nainen tykkää vaaleista hiuksista, onko sekin fetissi joka ohjaa hakemaan pelkkää arveluttavaa seksiseuraa johon ilmeisesti kommentillasi viittaat. Kummallinen suhtautuminen sinulla ulkonäkömieltymyksiin, minusta ei ole mitään pervoa isoista tai pienistä rinnoista innostumisessa.
Onpa taas vaikeaa, olennaista on että tuo itsensä realistisesti esiin sellaisena kuin on, peittelemättä, liioittelematta. "Tissitön" kuva kertoo kaiken tarvittavan niille joille asialla on merkitystä.
Eikä fiksuus, älykkyys jne määreet mitenkään korreloi sen kanssa millaisista rinnoista tai muista naisellisuuden ilmentymistä henkilö pitää eniten.
Voithan mainostaa olevasi urheilullinen, siro ja hoikka, siitä fiksuimmat voi jo päätellä jotain :) toivottavasti törmäät johonkin hyvään mieheen.
Vähän ihmettelen näitä juttuja. Ihan oman ikäistäni eli keski-ikäistä miestä etsin. Kai nyt yleensä sen ikäiset pitää arvokkaana asiana, että ihmisellä on lapsia. Itse en nyt erityisesti priorisoisi keski-ikäistä miestä, jolla ei ole lapsia. Oletan, että hän haluaisi niitä tai sitten ei olisi erityisen lapsirakas. Miksi joku esim. 45-vuotias mies etsisi oman ikäistään naista, jolla ei ole lapsia...? Aika outo näkökulma. On eroa etsiä kumppania harrastuksiin jne kuin jotain isähahmoa. Korostan, että minun lapsiani hoitaa ja heistä kantaa vastuun minä ja lasten isä. Ei kaikki eronneet ole yksinhuoltajia, joiden eksä tapaa lapsiaan tyyliin kerran kuussa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:56"]
Jos mies kelpuuttaa naisen, jolla on riesanaan muille miehille tuotettuja jälkeläisiä, tuskin häntä voi kovin moni muukaan asia häiritä. Rintojen koko on makuasia, moni mies tykkää pienistä ja terhakoistakin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:04"]
Fiksuille ihmisille tissit ei merkitse mitään, tiedäthän sen ap itsekin.
[/quote]
No jostain syystä 99% tämän palstan naisista on sitä mieltä että peniksen koko on asia joka on erittäin tärkeä tieto miehestä. Jos se on liian pieni niin millään muulla ei ole mitään merkitystä.
No niin varmaan.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:04"]
Fiksuille ihmisille tissit ei merkitse mitään, tiedäthän sen ap itsekin.
[/quote]
No jostain syystä 99% tämän palstan naisista on sitä mieltä että peniksen koko on asia joka on erittäin tärkeä tieto miehestä. Jos se on liian pieni niin millään muulla ei ole mitään merkitystä.
[/quote]
No, miehenä sanoisin, että ei tietenkään ole ongelmaa! Voithan ajatella asian näinkin: Jos tapaat jonkun kiinnostavan miehen, jolle tuollainen olisi ongelma tai asia, niin olet säästynyt tuon ansiosta tapailemasta pidempään ihmistä jonka kanssa ei todennäköisesti muutenkaan olisi tarpeeksi yhteistä. Jos on, yhteistä siis, ei ole ongelmaa!
Pienistä rinnoista sinänsä, kuten joku jo mainitsikin, monet miehet (kuten itsekin) voisivat pitää jopa enemmän.
Ja todellakin tuollaisista syistä tehdyt implantti-leikkaukset eivät oikein ole sen enempää sytyttäviä kuin järkeviäkään. En tietenkään halua moittia ketään joka niin haluaa omalle kropalleeen tehdä, mutta juuri että... miksi?
Ja siitä nettitreffailusta. Noissahan miehiä on paljon enemmän kuin naisia, ja ainakin itse olisin iloinen ja otettu jokaisesta kiinnostavan naisen treffitarjouksesta, joten ei muuta kuin sinne rantakahvilaan livenä tapamaan! Ihan rennosti pukeutuen. Jos nyt sattuisi sitten olemaankin tissifriikki pöydän toisella puolella, niin so not. Toivottelette hyvät kesät ja luet vähän aikaa sitä pöydälle jäänyttä Iltistä. Ei varmaan mene kovin kauan kun joku tulee juttelemaan... ;*)
Oletin että miestä kiinnostaa enemmän persoonani kuin vartaloni. Toki ulkonäkökin vaikuttaa, mutta en vaan halua tutustua liian pinnallisiin tyyppeihin. Tottakai osa miehistä haluaa isotissisen naisen, se heille sallittakoon. Oli mullakin omat kriteerini miehelle, enemmän henkisestä puolesta, mutta kyllä miehen piti ulkoisestikin miellyttää. Sellaiset ilmoitukset sivuutin heti, joista paistoi läpi /sanottiin suoraan ulkonäkökeskeisyys tai seksin hakeminen.
Löysin mieheni suomi24.sta, siellä oli 9v. sitten ihan hyviä miehiä tarjolla. Tsemppiä!
-AA-kuppinen, nätti hoikka nainen.