Onko teidän mielestäni olemattomat tissit sellainen asia,
joka pitäisi mainita jo nettideittikirjottelu vaiheessa? Olen huomannut, että moni mainitsee jo ilmoituksessa esim. ylipainon.
Olen siis kasvoistani hyvin nätti ja vartaloltani urheilullinen ja hoikka, mutta olen menettänyt imetysten myötä täysin rintani. Minua huolestuttaa, ovatko miehet pettyneitä, kun sitten joskus paidan alta paljastuu kaksi rusinaa. Olen siis todellakin lauta. Käytän kyllä paitojen istuvuuden takia topattuja liivejä.
Mutta tämä asia huolestuttaa minua tosissani. Olen siis hiljattain jäänyt sinkkumarkkinoille ja tarkoitus on pikku hiljaa alkaa treffailla miehiä. Eli kuinkahan suuri merkitys rinnoilla miehille on. Siis tuskin harva nyt odottaakaan, että hoikalla ja pienellä naisella mitkään melonit ovat, mutta olen siis täysin rinnaton. :(
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:05"]
. Kai nyt yleensä sen ikäiset pitää arvokkaana asiana, että ihmisellä on lapsia.
[/quote]
Tulet yllättymään.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:05"]
Miksi joku esim. 45-vuotias mies etsisi oman ikäistään naista, jolla ei ole lapsia...?
[/quote]
No itse etsisin ainakin siksi, ettei minulla ole lapsia, en ole erityisen lapsirakas, ja olen valinnut itselleni lapsettoman elämäntavan.
Fiksuille ihmisille tissit ei merkitse mitään, tiedäthän sen ap itsekin.
Ja ainiin, turha ehdottaa silikoneja. En ota - en vaikka sitten olisin yksin loppuelämäni. Ja haluan sitä paitsi miehen, jolle rinnattomuutta ehdottomasti suurempi ongelma olisi ne muovitissit. Arvomaailma olis kiva olla suht samanlainen. :)
Ap
No jos se itseäsi mietityttää noin, niin mainitse. Ei tarvitse sitten tavatessa jännittää kun vastapuoli tietää jo mitä saa.
En mainitse erikseen, mutta todennäköisesti laittan kuvan, josta käy selväksi, että olen lauta. Lautuus sinällään ei häiritse tai huolestuta minua.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:04"]
[/quote]
Omituinen väite. Ei minun tietääkseni älykkyys ole missään yhteydessä siihen, mistä naisen kehossa viehättyy.
Kiitos 2 kommentistasi. :) Tiedänhän minä sisimmissäni tuon. Olen fiksu ja koulutettu ja myös sellaisen miehen haluan. Jotenkin itsetunto nyt vain vähän alhaalla. :(
Laita kuva, jossa olet ilman toppauksia. Eipä tule sitten yllätyksenä, ts. joku tissimies ei tuhlaa aikaansa ja sinä pahoita mieltäsi. Vähän omituista olisi, jos ilmoituksessa lukisi "P.S. Olen sitten rinnaton".
Se joka haluaa vaan kehon tisseineen, ok. Seksikkyskin on korvien välissä, ei jalkojen.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:06"]
Olen fiksu ja koulutettu ja myös sellaisen miehen haluan.
[/quote]
Kyllä fiksut ja koulutetutkin miehet voivat arvostaa naisessa rintoja ja kiihottua niistä.
Minä en tykkäisi laudasta. Hyvä lauta, mutta reiällä pilattu. Heh.
Konea mies
Luulen, että minäkään en pitäisi sinusta. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:09"]
Minä en tykkäisi laudasta. Hyvä lauta, mutta reiällä pilattu. Heh.
Konea mies
[/quote]
Mitäs niistä rinnoista mutta kun sinulla on niitä lapsia. Kuka hullu nyt haluisi siivota muiden sotkuja oli rintoja tai ei.
Miehen kommentti näin ohimennen.
Älkää nyt rakkaat naiset vouhkatko niiden rintojenne kanssa. Aikuiselle miehelle ne eivät ole niin tärkeät kuin luulette, poikaset on erikseen.
Tietysti on myös miehiä jotka tykkäävät isoista tisseistä, mutta ainakin omassa kaveripiirissäni niiden osuus on vähäinen.
Jos luulet, että suhde on tisseistä kiinni, niin ehdottaisi sinulle mielummin koiran tai kissan ottamista ja unohtamaan miehet. Ääh, kyseleekö aikuinen ihminen tällaista? Mitäs muuta kirjoitat ilmoitukseesi, vaikka että vasemman jalkasi keskimmäisen varpaan kynsi on outo lättänä ja selässäsi on 2cm pitkä arpi? Anna olla kirjoittamatta tuollaisia minnekään, ei kukaan halua naista, jolla ei ole mitään ylpeyttä itsestään, joka häpeää jo varjoaankin ja jonka itsetunto on miinuksella. Riesahan sellaisesta naisesta vaan tulisi, lahna pimeässä makuuhuoneessa peiton alla ja kyyryssä kulkeva.. Huokaus, yritin kirjoittaa niin nätisti kuin pystyin.
Heh, sen että minulla on lapsia, ajattelin kyllä mainita heti kättelyssä. :)
Ihan treffailumielessä tässä alkuun miestä etsinkin, en todellakaan osaksi perhettä. Hänelläkin saa olla mielihyvin lapsia. Me hoidamme lapsemme yhdessä ex-miehemme kanssa ja tulen toimeen hyvin ilman toista "elättäjää", joten millään uusperheen perustamismeiningillä ei tässä nyt mennä. Mutta seksi ja treffailu vaikka hyvän ruuan ja viinin merkeissä toisi kyllä mukavaa piristystä tähän kiireiseen arkeen. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:11"]
Mitäs niistä rinnoista mutta kun sinulla on niitä lapsia. Kuka hullu nyt haluisi siivota muiden sotkuja oli rintoja tai ei.
[/quote]
Pidin kommentistasi. Kiitos. :)
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:14"]
Jos luulet, että suhde on tisseistä kiinni, niin ehdottaisi sinulle mielummin koiran tai kissan ottamista ja unohtamaan miehet. Ääh, kyseleekö aikuinen ihminen tällaista? Mitäs muuta kirjoitat ilmoitukseesi, vaikka että vasemman jalkasi keskimmäisen varpaan kynsi on outo lättänä ja selässäsi on 2cm pitkä arpi? Anna olla kirjoittamatta tuollaisia minnekään, ei kukaan halua naista, jolla ei ole mitään ylpeyttä itsestään, joka häpeää jo varjoaankin ja jonka itsetunto on miinuksella. Riesahan sellaisesta naisesta vaan tulisi, lahna pimeässä makuuhuoneessa peiton alla ja kyyryssä kulkeva.. Huokaus, yritin kirjoittaa niin nätisti kuin pystyin.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:16"]
No niin varmaan.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 21:09"]
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 19:04"]
[/quote]
No jostain syystä 99% tämän palstan naisista on sitä mieltä että peniksen koko on asia joka on erittäin tärkeä tieto miehestä. Jos se on liian pieni niin millään muulla ei ole mitään merkitystä.
[/quote]
[/quote]
Näin on. Varmaan yleisin syy miksi joku nainen ei halua miehen kanssa olla tai jättää miehen on liian pieni penis. Liian pienellä nyt ei vaan tee yhtään mitään.