Miksei isä ole tyytyväinen tyttärensä valintoihin?
Aina sama virsi vaikka tekisin elämässä mitä, eli miksi valitsin näin ja niinja mihinkään ei ole oma isä tyytyväinen., Olen 32 vuotias, ja välillä tuntuu että pitäisi miellyttää omaa isää edelleen koska hän ei ole mihinkään tyytyväinen mitä teen. Nyt olin kuntavaaleissa ehdolla ja jäin varalle ja edes siihen ei ollut tyytyväinen. Olin ensimmäistä kertaa ehdolla ja muut ehdokkaat kehuivat kuinka hyvin menestyin ja sain ääniä. Jäin vielä ensimmäiselle varasijalle, joka on uudelle ehdokkaalle hyvin etenkin kun olin nollabudjetilla liikkeellä kun työtön olen. No, nyt sitten sain työpaikan joka on määräaikainen ja edes siihen ei ole tyytyväinen koska ei ole vakkaripaikka. Ihan ensiksi, vakkareita ei enään ole ja työpaikan saanti on aina iso juttu, että edes saa töitä. Olen elämässä aina ollut suorittaja ja varmasti siksi isän mielipiteellä on ollut merkitystä mutta nyt olen niin kyllästynyt ainaiseen valitukseen eikä mikään riitä. Elämää elän kuitenkin itelle, ja omapa on elämäni. Kysyinkin viimeksi kiukkuisena että miksi minun tulisi elää omaa elämää niinkuin muut haluaa? Eihän se silloin enään ole oma elämä vaan muiden, ja muiden miellyttämistä. No,siihen ei vastannut mitään. Varmaan ajattelee vaan parasta mutta kohtuus kaikessa, koska tuollainen on loukkaavaa.
Kommentit (5)
Aikuisuus alkaa silloin, kun ei edes tunnetasolla omien vanhempien mielipiteillä ole enää väliä.
En enään edes jaksa enään ajatella, koska ei enään vain jaksa koska kiitosta ei tule. Itsehän sitä tietää mitä elämällä tekee, kyllä minä ainakin.
En ole kertonut mitään asioitani sen jälkeen kun olin 10.
Ota etäisyyttä. Olette molemmat aikuisia. Kummallakin on oma elämänsä.
Jos haluat, voit kertoa vain neutraaleja kuulumisiasi. Muista myös kysyä isän vointia ja kuulumisia tasavertaisten aikuisten tapaan.
Tuon takia en kerro enää isälleni mitään. Pääsee helpommalla.