Mies lähti just kauheissa vaatteissa viihteelle
Ajattelin, että nyt en kyllä auta yhtään vaatteiden valinnassa, että päättäkööt kerrankin itse jotain (se ei osaa päättää MITÄÄN itse). Ehkä sittenkin olisi kannattanut auttaa. En voi uskoa, miten se laittoi sellaiset vaatteet!? :D
Ja älkää kysykö, että millaiset. Ihan perusjuttuja, mutta ei ne vaan sopinut yhtään yhteen. En olisi ikinä uskonut, että sillä on noin huono tyylitaju, kun se kuitenkin ostelee ihan hienoja vaatteita! :D
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:00"]
Ei varmaan tarvi sitten pelätä että joku vieras naikkonen iskee mieheesi illan aikana silmänsä ja pokaa petiinsä.
[/quote]
Naureskelin mielessäni ihan samaa! :D
Ap.
Salaa oot kuitenkin tyytyväinen, että se lähti ihan urpon näköisenä bilettämään. Ei sitten tarvi turhaan murehtia, että joku kuuma kissa kiinnostuisi siitä. No, on toki sellaisiakin naisia, joita tietynlainen nolous tai kömpelyys jopa viehättää. Saa nähdä kuinka käy! :D
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:02"]
Salaa oot kuitenkin tyytyväinen, että se lähti ihan urpon näköisenä bilettämään. Ei sitten tarvi turhaan murehtia, että joku kuuma kissa kiinnostuisi siitä. No, on toki sellaisiakin naisia, joita tietynlainen nolous tai kömpelyys jopa viehättää. Saa nähdä kuinka käy! :D
[/quote]
Nyt ollaan jännän äärellä! ;D
Ap.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:00"]
Ei varmaan tarvi sitten pelätä että joku vieras naikkonen iskee mieheesi illan aikana silmänsä ja pokaa petiinsä.
[/quote]
Päin vastoin, miestä luullaan sinkuksi joka joutuu itse valitsemaan vaatteensa.
Käyttääkö mies sormusta? Siinä tapauksessa voidaan luulla että sinulla on huono maku kun puetutat miehesi sellaisiin vaatteisiin.
Hah :D meillä sama. Silmät suurina katoin kun sovitteli ruutua ja raitaa yhteen sekä Se värien sekamelska :D loppujen lopuksi tosiaan laitto Ruutu shortsit ja raita kauluspaidan. Kaiken kruunasi harmaat kangaskengät. :) oli jotenkin söpöä kun oli itse niin tyytyväinen, että nyt näyttää hyvältä. Todellisuus oli kovin kaukana siitä. En edes osaa kuvailla kunnolla sitä ilmestystä. Kuvaa en viitsi laittaa ;) mutta pääasia on että itse viihtyy vaatteissaan ja pitää hauskaa :) ja Joo, kyllä yritin hienotunteisesti vihjata että pikkusen meni kulta nyt metsään toi asuyhdistelmä, mutta oli tosiaan niin hyvillä mielin vaatteistaan, etten viittinyt suoraan sanoa.
Noniin, joku nainen katsoo heti että tuo tarvitsee opastusta pukeutumisessa. Ehkä ensin kuitenkin riisumisessa..
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:11"]
Käyttääkö mies sormusta? Siinä tapauksessa voidaan luulla että sinulla on huono maku kun puetutat miehesi sellaisiin vaatteisiin.
[/quote]
Auts, käyttää. Mutta mä ajattelin, että onneksi kukaan ei tunne mua ja tiedä, että se on just mun mies.
Pitäisiköhän sittenkin varalta soittaa, että tuonko paremmat vaatteet? :D
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:12"]
oli jotenkin söpöä kun oli itse niin tyytyväinen, että nyt näyttää hyvältä. Todellisuus oli kovin kaukana siitä.
[/quote]
Just näin! :D
Puuttuukohan miehiltä joku vaatteiden yhdistämisgeeni tai joku?
Ap.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:16"]Just näin! :D
Puuttuukohan miehiltä joku vaatteiden yhdistämisgeeni tai joku?
Ap.
[/quote]
Puuttuu. Samoin värisilmä ja kyky erottaa geometriset/graafiset kuviot ja linjat toisistaan.
Hah :D meillä sama. Silmät suurina katoin kun sovitteli ruutua ja raitaa yhteen sekä Se värien sekamelska :D loppujen lopuksi tosiaan laitto Ruutu shortsit ja raita kauluspaidan. Kaiken kruunasi harmaat kangaskengät. :) oli jotenkin söpöä kun oli itse niin tyytyväinen, että nyt
näyttää hyvältä. Todellisuus oli kovin kaukana siitä. En edes osaa kuvailla kunnolla sitä ilmestystä. Kuvaa en viitsi laittaa ;) mutta pääasia on että itse viihtyy vaatteissaan ja pitää hauskaa :) ja Joo, kyllä yritin hienotunteisesti vihjata että pikkusen meni kulta nyt metsään toi asuyhdistelmä, mutta oli tosiaan niin hyvillä mielin vaatteistaan, etten viittinyt suoraan sanoa.
Epäilen, että meillä on sana mies!
Ei hitsi, kun näin otsikon, niin ensimmäinen ajatus oli, että missä välissä olen tuollaisen aloituksen tehnyt....? :D
Mies lähti hetki sitten konserttiin hyvin tyytyväisenä valitsemiinsa vetimiin. Hellyyttävä otus. :)
Miksi hankitte noin tyylittömiä miehiä?
Mies 27 v
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:29"]
Mies 27 v
[/quote]
En minä hankintaa tehnyt. Rakastuin.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:29"]
Mies 27 v
[/quote]
Ehkä rahat ei riittänyt HAKKIA parempaa?
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 18:29"]Miksi hankitte noin tyylittömiä miehiä?
Mies 27 v
[/quote]
Ei mun mies ole tuollainen. On aina kivasti pukeutunut eikä tarvitse mun apua siinä.
Miten herra 27 sitten pukeutuu?
Ihan näin vanhana puumana kyselen, ilman taka-ajatusta.
Miehellä oli ensi treffeillä jotkut tämän näköiset:
http://upscalemenswear.com/mauri-4369-navy-blue-genuine-ostrich-leg-calf-half-shoes-p-10472.html
Kenkien perusteella en olisi tavannut uudestaan, mutta onneksi tein valintani muihin seikkoihin perustuen. Miehenkin maku on kehittynyt menneinä vuosina. Joskus vaan pulpahtaa esiin se kenkätreffimies. Niinkuin tänään.