Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö synnytyksessä ottaa rintsikat pois?

Vierailija
22.08.2006 |

Saako ne pitää päällä jos on imetysliivit? Viime synnytyksessä kätilö käski ottamaan pois, ei perustellut mitenkään. Käski kyllä monia muitakin asioita, joita en voi ymmärtää.. En olisi halunnut olla ilman liivejä, koska en yksinkertaisesti osaa olla ilman. No, ei se sitten myöhemmässä vaiheessa synnytystä enää häirinnyt yhtään, mutta haluaisin tietää mikä on ' virallinen' sääntö, pitääkö liivit ottaa pois?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun jossain vaiheessa kävin suihkussa supistuksia lievittämässä, laitoin sairaalayökkärin päälle ja jätin rintsikat pois.

Vierailija
22/28 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä piuhoilla on tarkat paikkansa, mihin kylkiväliin mikäkin, ja kun me ihmiset olemme erilaisia antomialtamme, niin joillakin voi tulla rntoihin kiinni vaikkei juuri sinulle tullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jakkupuku, stringit, sukkanauhat ja piikkarit.

Vierailija
24/28 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot rinnat (F-G) ja todellakin on ollut liivit päällä, niin kahdessa synnytyksessä, kuin kahdessa leikkauksessakin (toinen mahan alueen leikkaus).

Jos tulee hätä, saavat rintaliivit pois vaikka puukon kanssa, sen luvan olen antanut.

Ja voihan synnytyksessä sotkeentua liivit, vaan saahan ne pestyä.

Vierailija
25/28 |
22.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöksyt riisuin ennen h-hetkeä. Ei kukaan sanonut mitään. No, mua ei kyllä puudutettu mitenkään.

Vierailija
26/28 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö yritti tyrkyttää synnytysmekkoa, vaan en huolinut, helpompi oli olla alasti!

Vierailija
27/28 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t, kun vastasyntynyt laitettiin rinnoille ja mies vei sitten rintsikat mukanaan kotiin pestäväksi.

Vierailija
28/28 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme