Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hölmöin tapa, miten sinuun on yritetty tehdä vaikutus?

Vierailija
13.06.2014 |

Kertokaas!

Minun esimerkkini on tällainen: yksissä juhlissa eräs mies jutteli minulle koko illan pelkästä kuntosalilla käymisestä ja liikuntaharrastuksistaan. Jutut olivat todella väritetyn oloisia. Hauskinta oli, että hän vaihtoi puheenaiheen aina kuntosaliin, kun minä satuin paikalle. Eli siis jos oli vaikka kaverinsa kanssa keskustelemassa jostain aivan muusta, heti minun lähestyessä alkoi "joo joo kerroinkos muuten että eilen nousi 500 kiloa" -tyyppinen kehuskelu. En ollut vaikuttunut. :)

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies kertoili pitkään sillä lailla flirttailevasti hymyillen ja lähelle nojautuen monista allergioistaan ja kysyi lopuksi kulmakarvojaan kohottaen "onks sulla mitään....allergioita?"

Vierailija
2/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuan tuttava on jossain tilanteessa ruvennut öykkäröimään ja 'kiusaamaan' vieraita, kaikki siis kokoontuneet samaan asuntoon, ilmeisesti illan emännän tuttavia eri piireistä. Sitten tyyppi veti herneet nenään, kun joku vastasi samalla hevosenleikillä takaisin. Muutenkin kumma tyyppi, sen mielestä ihmiset on joko tosikkoja, jos suuttuvat kiusanteosta, tai sitten yliherkkiä jos harmistuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se ole siitä viimeisestä pennistä kiinni."

Vierailija
4/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kehuskelu työnantajan teettämän kykytestin tuloksista, testi tehtiin siis kun työpaikalle palkattiin työntekijöitä.

Toinen kauhea oli, kun n. 30-vuotias yliopisto-opiskelija kehuskeli: "Siis mähän oon lääkäriperheestä." Hän kertoi isänsä olevan yleislääkäri. Kun kysyin, minkä alan lääkäri hänen äitinsä on, hän vastasi: "Äiti on sairaanhoitaja, mutta pyörii kyllä piireissä."

Ei nää ihan hirveeltä kuulosta, mutta olin kyllä ihmeissäni. =)

Vierailija
5/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarimikko jonglöörasi shottilaseilla ja nakkeli pulloa selän takaa. Myöhemmin tuli hieromaan selkääni kun haki tyhjän lasin pois.

Vierailija
6/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisilla tuttavilla kehuskelu on tympeää.

Vierailija
7/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ensin haukuttiin lyttyyn ja sit paruttiin omaa kohtaloa ja lopuksi yritettiin suoraan pussata yllättäen suulle. Suoraa toimintaa, sanoisinko.

Vierailija
8/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua baarissa jututtanut mies kysyi yhtäkkiä tupakkapaikalla tiedänkö erään sellaisen kasarirock-biisin ja vastattuani, että en kyllä tiedä, alkoi yhtäkkiä laulamaan sitä täysin keuhkoin. Joka kerta kun biisissä tuli pieni tauko, toivoin jo että lopettaa mutta ei, jatkoi ja jatkoi vaan oikein kunnolla eläytyen. Laulutaito ei vaan ikävä kyllä ollut parhaimmasta päästä, mutta kai sitä oli joku joskus hänelle sitten kehunut, koska vihdoin lopetettuaan katseli minua aika rehvakkaasti hymyillen.

Vierailija
9/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarituttavuus väitti olevansa töissä ihan muualla kuin oli. Oli oikeasti suunnilleen puhelinmyyjä, mutta väitti olevansa ison yrityksen talousjohtaja. Tyyppi oli komea ja varsinainen supliikkimies, joten kuuntelin hetken hänen juttujaan kiinnostuneena. Varsinkin, kun näytimme olevan samalla alalla (mitä hän ei vielä tiennyt).

Jäi sitten tosi nolosti kiinni, kun hänen työkaverinsa saapui paikalle "johtajan" ollessa toiletissa ja ehdin jutustella hetken hänen kanssaan. Miehet vaihtoivat paikkaa aika nopeasti, keskenään melko jäätävissä väleissä.

Vierailija
10/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suomalaisen (nykyisin  kansainvälisen) firman johtoportaaseen kuuluva mies tuli iskemään teemalla;; Olen johtaja ja helvetin rikas ja hyvä jätkä. Hän ei tiennyt, että olin hänen esimiehensä puoliso ja onnellisesti naimisissa. Seuraavana päivänä oli kongressi, jossa hän myös mukana. Tajusi, ketä oli iskenyt ja tuli pyytämään anteeksi!!! Häh, sanoin MITÄ pyydät anteeksi... 

Vierailija
11/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Rahalla brassailu. Näitä on ollut useampi. "Mulla on xx tuhatta säästötilillä." Aha. No osta sitten itsellesi seuraa jostain muualta.

2) Jos en ole ollut kiinnostunut, alkaa kehuskelu, että olisi mulla muitakin naisia. Ai jaa, no mene sitten niiden muiden naistesi kanssa, evvk.

Vierailija
12/28 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuointien esittely rehvakkaasti. Mieluiten jokainen kuva pitää käydä läpi erikseen. On minullakin tatuointeja, mutta en koe sitä ihmisiä yhdistäväksi tekijäksi. Pleh...

Vierailija
14/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA:ssa opiskellessa minulle tultiin todella usein sanomaan kohteliaisuuksia tai ehdotuksia Kiinaksi, Japaniksi tai Koreaksi, koska olen ulkonäöltäni Itä-Aasialainen. Isoin nolous näissä oli se, että lähinnä Japanin kielessä on melko paljon sanastoa ja sanamuotoja, jotka riippuvat siitä kuka puhuu ja kenelle. Näitä ei tietenkään opi jostain yksittäisistä lähteistä fraaseja poimimalla ja näin ollen monia kertoja itsevarma "player-mies" puhuu minulle kuin alle 10-vuotias pikkutyttö.

Ihmettelin kyllä noissa yrityksissä sitäkin, että luulisi Bostonin kaltaisessa kaupungissa asuvan melko paljon aasialaistaustaisia ihmisiä, jotka eivät koskaan "vanhan maan" kieltä osanneetkaan. Itsekin välillä ärsyyntyneempänä vastasin brittiaksentilla etten ymmärrä.

Vierailija
15/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei usko tätä, mutta silläkin uhalla...

Selasin sanakirjoja Akateemisessa ja viereeni tuli sellainen peräkamarinpoika huohottamaan. Odotti hetken minua tuijottaen ja alkoi sitten juttelemaan saksalaisten voitoista sodissa...nyökkäilin hymyillen mutta vältellen, toivoen että tämä lähtisi pian pois, mutta seurasikin minua kuin hai laivaa, ja lopulta yritti ISKEÄ sanomalla saksaksi, että hänellä on MAKKARA HOUSUISSAAN...:D

Vierailija
16/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:34"]

Selasin sanakirjoja Akateemisessa ja viereeni tuli sellainen peräkamarinpoika huohottamaan. Odotti hetken minua tuijottaen ja alkoi sitten juttelemaan saksalaisten voitoista sodissa...nyökkäilin hymyillen mutta vältellen, toivoen että tämä lähtisi pian pois, mutta seurasikin minua kuin hai laivaa, ja lopulta yritti ISKEÄ sanomalla saksaksi, että hänellä on MAKKARA HOUSUISSAAN...:D

[/quote]moni rakkaus on alkanut saksan sanakirjojen selailusta :P

Vierailija
17/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 17:34"]

[/quote]Mistä sen peräkammariuden tietää?

Vierailija
18/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli periaatteessa ei mieltä kaikesta ja leveili tiedoillaan (jotka oli ihan puuta-heinää) ja esitti asiantuntijaa (allalla, jossa minä todellisuudessa olen asintuntija). Kun en ollut vaikuttunut, meno vain yltyi. 

Kohta alkoi kantamaan lahjoja minulle ja antoi ymmärtää, että olisin jonkinlaisessa kiitollisuudenvelassa.

Kun sai kuulla, että olenkin naimisissa (en käytä sormuksia), haukkui mieheni, edes tuntematta koko ihmistä.

Vierailija
19/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten olimme poikaystäväni, nykyisin aviomieheni kanssa eräillä festareilla. Siinä illan aikana nautittiin jonkin verran alkoholia ja juttu luisti. Porukassa oli aviomieheni koulukavereita joista yksi oli hyvinkin mukavan oloinen ja tuttavallinen. En ollut tavannut heitä siis aikaisemmin ja halusin toki tutustua. Jossain vaiheessa mieheni lähti käymään jossain? ja jäin yksin yhden näistä kavreista kanssa , jolloin tämä kyseinen tyyppi aloitti heti mieheni haukkumisen ja ihmetteli miten näin laadukas nainen on ottanut tuollaisen kuin mieheni on. Että saisin kuulemma niin paljon parempaa, kun olen niin paljon tasokkaampi jne jne.. Lopuksi totesi, että esim hän itse olis mulle paljon parempi ja että enköhän lähtis hänen telttaan. Olin aika pöyristynyt ja järkyttynyt tämän mieheni "kaverin" käytöksestä.

Vierailija
20/28 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittelemällä työkaluja. Alkukantaiseen makuun ehkä ihan jees jos tykkää luolamiehistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän