Jos saisit valita mahdollisen tulevan vauvasi sukupuolen niin..
Kumpi ja miksi? Ja tähän ketjuun nyt ei sitä terveys ja elävä lapsi pääasia joohan :)
Aloitan: tyttö koska on 2 poikaa ennestään (tosin en enää lapsia tee).
Kommentit (35)
Olen siitä asti, kun aloin vauvakuumeilemaan, niin toivonut tyttöä, mutta vasta nyt olen alkanut haaveilemaan pojasta :D Syynä se, kun oma mies on kilpauimari, niin pääsis sit aikanaan valmentaa omaa pikkumiestään :3
En halua nyt mitään myrskyä niskaani, etteikö myös tyttöjä voisi valmentaa uimariks, tai etten minä vielä edes tiedä, kiinnostaisko poikaa uinti. Kaikesta saa haaveilla :3
Poika, koska saisin todennäköisesti enemmän käytettyjä leluja ja vaatteita sukulaisilta silloin ja tietäisin mikä tulisi nimeksi.
Tyttökin kelpaa tosin. :3
Olisipa tosi vaikea tehdä päätös. Tällä hetkellä ajattelen, että päätyisin tyttöön. Mutta huomenna voi olla eri mieli. Onneksi tällaisia ei tarvinnut aikanaan miettiä. Tuli tyttö ja tuli poika. Sen voin rehellisesti sanoa, että jos minulla olisi kaksi poikaa ennestään, haluaisin tytön. Jos minulla olisi kaksi tyttöä ennestään, haluaisin pojan - luultavasti.
Tosi vaikea kysymys. Kun olin ekan kerran raskaana, toivoin hiukan enemmän tyttöä; sain kaksi poikaa. Nyt ajattelen itseäni nimenomaan "poikien äitinä" joten ehkä mä kuitenkin poikaa toivoisin. Vaikka mukava lisähän se tyttökin meidän perheeseen olisi. :)
Poika. Ja perusteluna se, että on tyttö, poika ja tyttö jo. Tasapaino palautuisi.
Oikeasti ihan sama, pääasia että saataisiin se toinen lapsi :) mutta tyttöä toivon, koska esikoinenkin on tyttö ja haluaisin antaa omalle lapselleni samanlaiset mahdollisuudet hyvään siskosuhteeseen kuin itselläni on. Ja tytölle olisi nimikin valmiina... aina olen kuvitellut itseni tyttöjen äidiksi.
Yksi tyttö on ja toisen haluaisin. IVF elokuussa, toivotaan että tärppää :)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 16:28"]
Yksi tyttö on ja toisen haluaisin. IVF elokuussa, toivotaan että tärppää :)
[/quote]
Niin ja siis siksi, että koen, että tytöt on lähempänä äitiä aikuisena kuin pojat. Tämä on vain minun kokemukseni eikä sitä tarvitse pitää minään yleissääntönä.
Miten teillä ihmisillä on noin paljon lapsia? Hemmetti mitä maailman ylikansoittajia...
Meillä on molemmat eikä kolmatta ole suunnitteilla. Jos jostain syystä kolmas tulisi, toivoisin varmaan poikaa. Ensimmäisestä toivoin tyttöä ja sainkin. Toista odottaessa olin alussa varma, että toinen tyttö tulee, mutta tulikin poika.
Nyt kaksivuotiaana tuo poika on niin valloittava, reipas ja iloinen (uhmasta huolimatta), että voisin ottaa tuollaisia iloisia toheltajia vaikka tusinan.
Tytöllä on nyt 3,5-vuotiaana joku kauhea kitinä- ja diivailuvaihe meneillään ja kaiken pitäisi olla pinkkiä. Todella rasittava kasvuvaihe... Lisäksi tyttö on aina ollut paljon dramaattisempi, jos vaikka kaatuu pyörällä pitäisi suurinpiirtein ambulanssi kutsua, kun poika samassa tilanteessa vain pyyhkii kätensä ja jatkaa leikkejään.
Yhtä rakkaita ovat molemmat, mutta kyllä poika tuntuu niin paljon helpommalta.
Mummo täällä, omia lapsia neljä. Kolme tyttöä, poika ja lasten lapsia 8kpl ,7 poikaa ja yksi tyttö . Ihana ,että pojalle eka lapsi tulossa on tyttö kuulemma.
Mulla on poika ja tyttö. Voin sanoa, ettei mitään väliä kumpi tulisi kolmanneksi. Molemmat yhtä ihania omilla tavoillaan.
Esikoista odottaessa oli vahva tyttötunne ja odotin saavani tytön, rakenneultrassa löytyikin poika, mutta nopsaan totuin ajatukseen. Tokaa odottaessa ei ollut oikein mitään fiilistä kumpi tulisi ja kun kerrottiin, että tyttö siellä majailee, niin itku tuli - ei siksi että se oli tyttö ja olisin halunnut toisen pojan tms. vaan siksi, että joten raskaus vain konkretisoitui, kun tiesi kumpi se asukki on.