Mitä mieltä miehen sanomisesta (liittyen seksiin)
Olen useamman synnyttänyt ja viikko sitten (reilut) harrastimme pienessä pöhnässä seksiä. Sen verran oli alkoholia että itse en saanut, pidettiin tauko kun mies ei lauennut millään eli homma kesti ja kesti. Pian mies halusi uudestaan kokeilla ja sitten laukesi. Seuraavana päivänä sanoi että "jaa ei tarvikkaan sitte pariin päivään touhuta, sen verran tyhjeni kassit".
Mitä tuosta pitäisi ajatella? Niin, oon niin löysä ettei viitsi vaivautua? Nyt seksistä on yli viikko ja olen loukkaantunut. Kaiken lisäks satuin näkemään autossaan kuin "runkkupapereita". Eipä hänellä nuhaakaan ole ollut.
Ahdistaa.
Kommentit (15)
Kuulostaa siltä, että teillä on seksielämässä ongelmia, jos kumpikaan ei meinaa laueta.
Tai sitten olet se löysä-neurootikko, jonka jutut on jo taputeltu.
Harrastakaa seksiä vain selvinpäin. Problem solved.
Olimme tuolloin siis huppelissa mutta tokaisi tämän selvinpäin seur.päivänä. Siis itse saan aina mutta vain selvinpäin. Joku himo iski sillä hetkellä..
Ap
Kännipaneminen on usein tuollaista, ettei tahdo tulla kummallakaan, kun alko heikentää tuntemuksia alapäässä...
Lievästi epämiellyttävänä tuota miehen kommenttia pidän, mutta ei se nyt minusta mikään ihan törkeä ole eikä mitään tekemistä esim. sinun löysyytesi tai muun "vian" kanssa. Epämiellyttävä kommentti on siksi, että se kertoo että miehelle seksi on lähinnä omien pussien tyhjentämistä, eikä sitä "tarvi" harrastaa esim. sinun tyydyttämiseksesi vaan vain silloin kuun täytyy taas pussit tyhjentää...
Mutta voi olla osin outoa huumoriakin tuo, oma mieheni aina heittää tuontapaista läppää, samoin kuin heittoja löysyydestäni tai ihraperseestäni tms mutta tiedän että on huumoria, meillä on hyvä ja vilkas seksielämä ja oikeasti lähinnä palvotaan toisiamme, vaikka välillä puhutaan outoja.
Mieheni puhuu monesti itsestään että tarvis taas tyhjentää kassit ja miten olis. Eli en ole kai niin haluttava muutoin, kelpaan vain tähän tyhjentämiseen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:24"]
Mieheni puhuu monesti itsestään että tarvis taas tyhjentää kassit ja miten olis. Eli en ole kai niin haluttava muutoin, kelpaan vain tähän tyhjentämiseen.
Ap
[/quote]
Onko teidän parisuhde muuten ok? Jos on, ja tuntuu että välillänne muutoin on rakkautta, niin todennäköisesti tuo on vain vähän junttimainen tapa tehdä aloite, tapa joka on miehelle "jäänyt päälle" eikä itse tajua miltä se sinusta tuntuu.
Jos taas muuten ei ole rakkautta ja kunnioitusta oikein välillänne, niin sitten tuon sanomisen voi ottaa syvempänäkin halveksunnan ilmauksena, sellaisena että enpä minä sinusta niin välitä mutta pakkohan ne kassit on jonnekin tyhjentää...
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:28"][quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:24"]
Ap
[/quote]
Onko teidän parisuhde muuten ok? Jos on, ja tuntuu että välillänne muutoin on rakkautta, niin todennäköisesti tuo on vain vähän junttimainen tapa tehdä aloite, tapa joka on miehelle "jäänyt päälle" eikä itse tajua miltä se sinusta tuntuu.
Jos taas muuten ei ole rakkautta ja kunnioitusta oikein välillänne, niin sitten tuon sanomisen voi ottaa syvempänäkin halveksunnan ilmauksena, sellaisena että enpä minä sinusta niin välitä mutta pakkohan ne kassit on jonnekin tyhjentää...
[/quote]On parisuhdeongelmia.
Ap
Miltä teidän autossa haisee jos mies istuu siellä runkkaamassa ja jättää paperit mätänemään sinne autoon?
Varmaan ihanaa harrastaa seksiä kännissä?
Ilmeisesti ei maailmassa ole niin hyvää ja mukavaa asiaa etteikö sitä voisi alkoholilla vielä vähän parantaa.
Niinku sanoin et se nyt oli vaan simmonen kännisekoilu toistemme kanssa :/
Ap
Siis mikä tässä on ongelma? Mies heittää läpällä et oli niin mahtikset orkut ettei pariin päivään tarvikaan hässiä. Olisit otettu! Kyllä on tosikkoja mammoja jos ei mitään saa huumorilla heittää.
Mies sai mielestään riittävästi, pitää kerätä vähän voimia seuraavaa kertaa varten. Oli siis tyytyväinen.
13 jatkaa: Jos itse loukkaantuisin moisesta, olisi meillä tullut ero jo vuosikausia sitten. Löysätkää pipoa. Huumorinkukka on se kaunein kukka.;)
Mitä täälä itket? Tapahtuneesta yli viikko, etkä ole kysynyt mieheltäsi mitä tarkoitti?
On munkin ukko sanonu tohon tapaan joskus. Vastasin vain, että niinhän sinä luulet ja kyllä minä sinut kuiviin lypsän.
Ällä ota liian vakavasti.
Kännimöläytyksistä ei kannata ahdistua.